فیلم‌های سینمایی تلویزیون برای نیمه خرداد؛ از «صنوبر» تا «پا به پای آفتاب» رقابت سریال «نوبت لیلی» در جشنواره‌ بریتانیا برگزیدگان جشنواره دانشجویی موسیقی نواحی معرفی شدند + اسامی پخش مستند «پدر، پسر، گلوله» از شبکه دو به مناسبت قیام ۱۵ خرداد پوستر فیلم سینمایی «عطرآلود» منتشر شد + عکس بازپخش اپیزودهایی از «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» در نیمه خرداد + زمان پخش فراخوان جایزه پژوهش سال سینما منتشر شد + جزئیات تلویزیون ریسکِ تغییر مجری مناظره‌ها را می‌پذیرد؟ او با تمام رهبران خاورمیانه فرق داشت | روایتی از گفتگو‌ی اوریانا فالاچی با امام خمینی (ره) «ماه پنهان» محمدرضا یکانی در مراحل پایانی تولید آموزش به نسل جدید در بستر یک فیلم تلویزیونی | گزارشی از اکران خصوصی «محله باصفا» یک جای خالی و چند علامت سؤال | درنگی بر دلایل ضعف آثار سینمایی و تلویزیونی با محوریت امام خمینی (ره) اکران فیلم‌های کوتاه برگزیده فیلم فجر در سینماهای هنر و تجربه ماهرشالا علی در دنباله جدید «دنیای ژوراسیک» جزئیاتی از ساخت فیلم تگزاس ۴ و ۵ و حضور پژمان جمشیدی فیلم اکران‌نشده رضا داودنژاد به سینما می‌آید
سرخط خبرها

سورپرایز بهاره رهنما برای همسرش به مناسب سالگرد ازدواجشان + فیلم

  • کد خبر: ۷۹۰۲۰
  • ۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۱
سورپرایز بهاره رهنما برای همسرش به مناسب سالگرد ازدواجشان + فیلم
ویدئویی از سورپرایز بهاره رهنما را به مناسبت سالگرد ازدواجش را در ادامه مشاهده می‌کنید.

شهرآرانیوز - بهاره رهنما با انتشار ویدئوی زیر نوشت:

تو این روزا‌ی عجیب خواستم این حال خوب و ساده رو باهاتون شریک شم! به نظرم به همین سادگی هم میشه عزیزانمون رو خوشحال کنیم!
پی نوشت:به نظرم غافلگیر کردن عشقت با موسیقی زیر پنجره اتاقش خیلی سورپرایز عاشقانه و قشنگیه همیشه دوست داشتم اینکارو برای اونی که عشق رو میفهمه انجام بدم! ممنونم که میفهمی این کلمه زیبا رو: عشق…

 

 

او همچنین به مناسبت این روز متن زیر را منتشر کرد:

‎چهارسال پیش اواخر مرداد ماه چند روز بعد از عقد تو حرم امام رضا رفتیم با چهار تا از دوستامون که دوتاشون عکاس بودن گرجستان و کنار یک دریای زیبا توی باتومی این متن رو نوشتیم و باهم خوندیم.

من پیشنهاد میکنم جدا از عقد رسمی ‌و حتی عقد آریایی بین خودتون چند تا جمله که براتون مهمه رو قول و قرار کنین ،به نظرم هنوز هم کلمه تاثیر خودش رو در قلب آدم های مهربون ‌ خوب داره، ما که تا از هم کمی دلخور میشیم کلیپ این قسمت از مراسم رو برای هم میفرستیم،یادآوری خوبیه برای اینکه بیشتر قدر همو بدونیم و با دیدنش لبخندی دوباره روی لب هامون بیاد،خصوصا که حالا با نبودن مادر نازنین همسرم و پدر من هر دو بیشتر برای هم امانتیم. 

خلاصه اینکه از اون سفر خاطره انگیز برگشتیم و دوستمون محسن مالجو یک مهمونی کوچولو تو‌باغش برامون گرفت و یک عکس از ذوقش گذاشت و …البته بعدش به تصمیم خودمون برای نشر حال خوب و شروع دوباره برای هم سن و سالهامون عکس هامون رو براتون گذاشتیم به رسم هر سال امسال هم البته با کمی تاخیر وقتی عکس آتلیه آماده میشه قول میدم که براتون بگذارم! چون بخاطر شرایط کرونا و به احترام پدرم هیچ مراسمی نداشتیم!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->