سرخط خبرها

نگاهی به پرکارترین بازیگران شبکه نمایش خانگی که این روز‌ها بستر ارتباطی جدیدی برگزیده‌اند

  • کد خبر: ۷۳۷۲۲
  • ۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۳
نگاهی به پرکارترین بازیگران شبکه نمایش خانگی که این روز‌ها بستر ارتباطی جدیدی برگزیده‌اند
بسیاری از بازیگرانی که تجربه بازی در سریال ندارند یا مدت زیادی از حضورشان در مجموعه‌های چندقسمتی می‌گذرد با رونق گرفتن شبکه نمایش خانگی در سریال‌های مختلفی مشغول بازی هستند. برخی از آن‌ها حتی به صورت هم زمان بازی در چند سریال را این روز‌ها پیش می‌برند. در ادامه نگاهی داشتیم به برخی از پرکارترین بازیگران شبکه نمایش خانگی که این روز‌ها مشغول نقش آفرینی در آثار مختلف هستند.

شکیبا افخمی‌راد | شهرآرانیوز - در روز‌هایی که تولید آثار سینمایی به دلیل فراگیری کرونا با مشکل روبه رو شده، شبکه نمایش خانگی به تنها گزینه بسیاری از سینماگران برای ادامه مسیرشان تبدیل شده است، به ویژه برای آن دسته سینماگرانی که در این سال‌ها ترجیح داده اند با تلویزیون همکاری نکنند. ازاین رو مدیوم شبکه نمایش خانگی این روز‌ها پررونق‌تر از هر زمان دیگری است، به طوری که هر روز خبر‌های جدید درباره آغاز ساخت مجموعه‌های مختلف به گوش می‌رسد.

 

بسیاری از بازیگرانی که تجربه بازی در سریال ندارند یا مدت زیادی از حضورشان در مجموعه‌های چندقسمتی می‌گذرد نیز با رونق گرفتن شبکه نمایش خانگی در سریال‌های مختلفی مشغول بازی هستند. برخی از آن‌ها حتی به صورت هم زمان بازی در چند سریال را این روز‌ها پیش می‌برند. در ادامه نگاهی داشتیم به برخی از پرکارترین بازیگران شبکه نمایش خانگی که این روز‌ها مشغول نقش آفرینی در آثار مختلف هستند.


پیشتاز در شبکه نمایش خانگی

شبنم مقدمی را می‌توان پرکارترین بازیگر این روز‌های شبکه نمایش خانگی دانست؛ بازیگری که این روز‌ها با مجموعه «مردم معمولی» به کارگردانی رامبد‌جوان مهمان خانه مخاطبان است و ۴ سریال دیگر را هم در صف آثار درحال تولید شبکه نمایش خانگی دارد. سریال «آهوی من مارال» به کارگردانی مهرداد غفارزاده یکی از این آثار است؛ سریالی که داستانش به دوران ناصرالدین شاه برمی گردد و این روز‌ها درحال طی کردن مراحل فیلم برداری است. «خاتون» به کارگردانی تینا پاکروان دیگر مجموعه‌ای است که مقدمی در آن حضور دارد.

 

این سریال که روایتی داستانی تاریخی را بازگو می‌کند، اولین حضور یک کارگردان زن در عرصه نمایش خانگی محسوب می‌شود. مقدمی در «خاتون» نقش «فخرالنسا» را ایفا می‌کند، زنی قدیمی و قجری که با ناصرخان ملک لاهیجی ازدواج کرده و از تهران به شمال آمده است. اما چهارمین مجموعه که مقدمی حضور در آن پذیرفته، سریال کمدی «شبکه مخفی زنان» به کارگردانی افشین هاشمی است. اکنون این سریال مراحل تصویربرداری را پشت سر می‌گذارد. همچنین مقدمی به تازگی بازی در مجموعه «بی گناه» به کارگردانی مهران احمدی را پذیرفته است؛ سریالی که در کاشان فیلم برداری می‌شود و ماهور‌الوند، محسن کیایی و مسعود رایگان از دیگر بازیگران آن هستند.


علی مصفا و حضور در ۳ مجموعه

علی مصفا دیگر بازیگر پرکار شبکه نمایش خانگی است. او که در این سال‌ها بیشتر در سینما فعال بوده و فقط در ۲ مجموعه تلویزیونی «کیف انگلیسی» و «پریدخت» به ایفای نقش پرداخته، بازی در ۳ سریال برای پخش از شبکه نمایش خانگی را پذیرفته است. سریال «حرفه ای» به کارگردانی مصطفی تقی زاده یکی از این مجموعه هاست که هنوز اطلاعاتی درباره داستان آن در دسترس نیست. علی مصفا در این مجموعه با ۲ خواننده پاپ، سیروان و زانیار خسروی، هم بازی شده است.

 

او همچنین در سریال «میدان‌ سرخ» به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان به ایفای نقش پرداخته است که این مجموعه به زودی پخش خواهد شد. مصفا بعد از همکاری با سروش صحت در فیلم «جهان با من‌برقص» حضور در سریالی به کارگردانی صحت را نیز پذیرفته است. این سریال کمدی که فضایی شبیه «لیسانسه ها» دارد، در مرحله نگارش فیلم نامه است. همچنین پیش بینی می‌شود کاظم سیاحی که پیش از این در «لیسانسه ها» و «جهان با من برقص» با سروش صحت همکاری داشته است، دیگر بازیگر این مجموعه جدید باشد. اگر این اتفاق رخ دهد، سیاحی نیز از بازیگران ۳ سریالی شبکه نمایش خانگی می‌شود. او این روز‌ها درحال بازی در مجموعه‌های «میدان‌سرخ» و «جزیره» به کارگردانی سیروس مقدم است.


ایفای نقش در ۲ مجموعه

تعداد زیادی از بازیگران هم ۲ سریالی هستند که یکی از آن‌ها ستاره پسیانی است. او که پیش از این با سریال‌های «نهنگ آبی» ساخته فریدون جیرانی، «شوخی کردم» اثر مهران مدیری و «کرگدن» به کارگردانی کیارش اسدی زاده حضور در شبکه نمایش خانگی را تجربه کرده بود، هم اکنون درحال بازی در ۲ مجموعه «خاتون» به کارگردانی تینا پاکروان و «جیران» به کارگردانی حسن فتحی است که هردو فضایی تاریخی دارند. پسیانی در «خاتون» شخصیت «پروین» را ایفا می‌کند. پروین معلم مدرسه و دختری مبارز است که برای خاک این سرزمین و مردمش می‌جنگد. او همچنین تنها دوست خاتون، شخصیت اصلی قصه است.

 

پسیانی در «جیران» نقش «نقره» را ایفا می‌کند. تصویربرداری سریال «جیران» که از حضور بازیگرانی، چون بهرام رادان، پریناز ایزدیار، مهدی پاکدل و هومن برق نورد بهره گرفته است، این روز‌ها در تهران ادامه دارد. غزل شاکری نیز که پیش از این در مجموعه «شهرزاد» با حسن‌ فتحی همکاری داشته، در «جیران» جلو دوربین رفته است. او نقش «ملک زاده» خواهر ناصرالدین شاه با بازی بهرام رادان را ایفا می‌کند. شاکری هم زمان مشغول بازی در سریال «جزیره» ساخته سیروس مقدم است که در کیش جلو دوربین رفته است. محمدرضا فروتن، هنگامه قاضیانی، میترا‌حجار، امیر مقاره و حسام منظور دیگر بازیگران این مجموعه هستند.

 

حمید فرخ نژاد با بازی در ۲ مجموعه «میدان سرخ» و «شبکه مخفی زنان»، امیر جعفری با حضور در «جیران» در نقش میرزا آقاخان نوری (صدراعظم) و مجموعه «هفت»، رعنا‌آزادی ور با ایفای نقش در «زخم کاری» و بازی شخصیت تاج الدوله در «جیران»، بابک حمیدیان با ایفای نقش شخصیت کمیسر رجب اف در «خاتون» و همچنین بازی در سریال «هفت»، مهران مدیری با بازی در «خاتون» در نقش «جهانگیر روزبه» و مجموعه «دراکولا» و سمیرا حسن پور با ایفای نقش «گلین خاتون» در «جیران» و با بازی در «سودا» از دیگر بازیگران پرکار این روز‌هایی شبکه نمایش خانگی هستند.


هانیه توسلی نیز که با ۲ سریال «گیسو» به کارگردانی منوچهر هادی و «زخم کاری» ساخته محمدحسین مهدویان هم اکنون در شبکه نمایش خانگی دیده می‌شود، مجموعه «هفت» به کارگردانی کیارش اسدی زاده را هم آماده نمایش دارد


حضور دیگر چهره‌ها در شبکه نمایش خانگی

با نگاهی به گروه بازیگران دیگر سریال‌های درحال ساخت مثل «آکتور» به کارگردانی نیما جاویدی با بازی نوید محمدزاده، «قبله عالم» ساخته حامد محمدی با بازی حامد کمیلی و سام درخشانی، «ساخت‌ایران ۳» به کارگردانی بهمن گودرزی و با بازی امین حیایی، «شاخ آفریقا» ساخته سعید آقاخانی با بازی پژمان جمشیدی، «یاغی» به کارگردانی محمد کارت با بازی پارسا پیروزفر و طناز طباطبایی و همچنین مجموعه‌ای که قرار است رضا عطاران برای شبکه نمایش خانگی بسازد، می‌توان گفت بسیاری از بازیگران مطرح در ماه‌های آینده در شبکه نمایش خانگی دیده خواهند شد.

 

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->