بایدها و نبایدهای طب سنتی درباره نوشیدن آب در روزهای گرم سال+ اینفوگرافی نکات مهمی که باید درباره واکسن «پنوموکوک» بدانید کشف بیش از ١۴ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی افزایش ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان از چه زمانی اعمال می‌شود؟ آب پاکی روی دست بازنشستگان تامین اجتماعی | چرا همسان سازی حقوق برای تمام بازنشستگان اجرا نمی‌شود؟ «وام ازدواج» فرزندان بازنشستگان کشوری واریز شد (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) خاطرات شنیدنی پزشک امام(ره) از توجه ایشان به توصیه پزشکان بازداشت دو سارق موتورسیکلت در تهران| آنها پدر و پسر بودند دستگیری سارق سابقه‌دار حین سرقت از اداره ثبت‌احوال پنج راه حل برای تشخیص ایمیل‌های جعلی آیا می‌دانید تفاوت حکم تخلیه و دستور تخلیه فوری چیست؟ اظهار نظر یک پزشک درباره واکسن HPV کار را به دفتر رهبری کشاند پلیس جوان به علت تیراندازی به شرور مست محاکمه شد| بیکاری، حکم زندان و پرداخت دیه تاوان انجام وظیفه! اعضای بدن جوان بیست‌‌ودوساله نیشابوری اهدا شد جوان بدبخت مشهدی به پلیس پناه برد| یک زن خائن و دیگری دیوانه کتک زن! آتش‌سوزی‌‌های سریالی خانه‌ها در یک روستای دورافتاده | اهالی می‌گویند کار اجنه است! اخاذی مرد شیطان صفت از همسر سابقش | شگرد او انتشار تصاویر خصوصی بود! اعترافات تکان‌دهنده زورگیران بی‌رحم درباره قتل جوان بی‌گناه | مقتول ۲ فرزند خردسال داشت آتش‌سوزی مغازه تعویض‌روغنی در خیابان رسالت مشهد با یک مصدوم (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) برخورد قاطع قضایی با تغییر کاربری ۴۸ هکتار از زمین‌های کشاورزی در شهرستان مشهد
سرخط خبرها

چگونه درخواست طلاق به درخواست زوجه بنویسیم؟

  • کد خبر: ۷۳۶۰۳
  • ۱۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۵
چگونه درخواست طلاق به درخواست زوجه بنویسیم؟
زوجه در مواردی می‌تواند از دادگاه تقاضای طلاق نماید و نمی‌توان بیان داشت به طور مطلق عنان طلاق در دست مرد است.

به گزارش شهرآرانیوز، زوجه در مواردی می‌تواند از دادگاه تقاضای طلاق نماید و نمی‌توان بیان داشت به طور مطلق عنان طلاق در دست مرد است.

نمونه دادخواست طلاق به درخواست زوجه

خواهان: زوجه
خوانده: زوج
خواسته:
صدور حکم الزام زوج به طلاق با احراز شرایط اعمال وکالت در طلاق ماده ۲۶ ق. ح. ج عسر و حرج به جهت سوء رفتار و سوء معاشرت زوج و نداشتن امنیت جانی

دلایل و منضمات:

– فتوکپی مصدق سند نکاحیه
– گواهی پزشکی قانونی
– استماع شهادت شهود
– تصویر شکواییه کیفری مبنی بر ضرب و شتم و تهدید

شرح دادخواست:

ریاست محترم دادگاه خانواده
با سلام
احتراماً به استحضار می‌رساند:
۱. اینجانب … به در مورخ … و به موجب سند نکاحیه شماره … در دفتر ازدواج شماره … به عقد دایم خوانده درآمده و حاصل این ازدواج یک فرزند مشترک دختر دو ساله می‌باشد.

۲. خوانده در طی یک سال اخیر به کرات بنده را مورد ضرب و شتم و تهدید و آزار جسمی قرار داده است. به طوریکه بنده در منزل مشترک به هیچ عنوان به لحاظ جانی در امنیت نبوده ام. مراتب تکرر درگیری و ضرب و شتم توسط خوانده مستند به گزارش‌های ضابط قضایی که به پیوست ارائه گردیده است محرز می‌باشد. اما بواسطه ترس از خوانده و نیز تلاش برای حفظ زندگی مشترک خود، هیچگاه اقدام به شکایت قانونی نکردم. اما در مورخ … خوانده ضمن ضرب و شتم شدید اقدام به بیرون نمودن من از منزل مشترک نیز نموده است.

۳. علی‌ای حال با توجه به اینکه ادامه زندگی مشترک غیرممکن است و بنده بیم جان خود را دارم، با تقدیم این دادخواست صدور گواهی عدم امکان سازش جهت اجرای صیغه طلاق مورد استدعاست.

 

منبع: میران

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->