درباره «بل ۲۱۲» (Bell ۲۱۲)، هلیکوپتر حامل رئیس جمهور + عکس اولین تبلت پوکو چه زمانی رونمایی می‌شود؟ هوش مصنوعی پلتفرم «دیوار» چطور کلاهبرداران را شناسایی می‌کند؟ بهبود شارژدهی باتری در اندروید ۱۵ تگرگ چگونه به وجود می‌آید؟ + عکس نسخه فوق پیشرفته هوش مصنوعی «جمنای لایو» با توانایی مکالمه زنده رونمایی شد شواهدی جدید از زمان عرضه گلکسی S24 FE تریلر سینماتیک بازی Assassin’s Creed Shadows منتشر شد اطلاعاتی جدید از دوربین و نمایشگر گلکسی S۲۵ کنترلر Proteus برای بازیکنان دارای معلولیت ایکس باکس رونمایی شد + مشخصات توصیه‌های ایمنی برای مقابله با آسیب‌های سیل ویدئویی جدید از حرکات حیرت‌انگیز ربات انسان‌نمایUnitree G1 | رقیب اطلس بوستون داینامیکس گوگل قابلیت جدید درک بصری را برای جمینای معرفی کرد + ویدئو برنامه‌های جدید صندوق نوآوری و شکوفایی برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان مدیرعامل ابرآروان: دلیل اختلال و کندی اخیر اینترنت ایران حملات سایبری و ناتوانی زیرساخت است تریلر جدید بازی The Rogue Prince of Persia + زمان عرضه OpenAI قابلیت‌های صوتی و تصویری جدید ChatGPT را معرفی کرد نسخه دسکتاپ ChatGPT رونمایی شد GPT-4o، مدل جدید هوش مصنوعی OpenAI، معرفی شد محققان می‌گویند هوش مصنوعی یاد گرفته‌ چطور انسان‌ها را فریب دهد
سرخط خبرها

سورنا ستاری در مشهد: توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان در گرو سرمایه‌گذاری بخش خصوصی است

  • کد خبر: ۶۹۲۲۱
  • ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۰
سورنا ستاری در مشهد: توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان در گرو سرمایه‌گذاری بخش خصوصی است
معاون علمی و فناوری ریاست‌جمهوری در حاشیه بازدید از کارخانه نوآوری مشهد گفت: زیرساخت‌های ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان را در شهرستان‌ها فراهم می‌کنیم، اما بهترین راه توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان، سرمایه‌گذاری بخش خصوصی است.
حامد سرادار|شهرآرانیوز، معاون علمی و فناوری ریاست‌جمهوری با حضور در مشهد و درحاشیه بازدید از کارخانه نوآوری مشهد در جمع خبرنگاران گفت: شاهد اتفاقات خوبی در حوزه فعالیت استارتاپ‌ها در کارخانه نوآوری در این مدت بودیم. امیدواریم با این رشد، شرکت‌ها توسعه پیدا کنند و اکنون که تعداد افراد مستقر در این مجموعه حدود ۲۵۰ نفر است، شاهد رشد بیشتر در این مجموعه باشیم.
 

سورنا ستاری در ادامه گفت: شهرداری به‌دنبال این است که نوآوری را وارد زندگی شهروندان کند و از اقدامات شهرداری مشهد در این راستا تقدیر می‌‌شود. این مسئولیت ما را برای کمک به شرکت‌ها و توسعه کار‌ها در مشهد و همین‌طور شهرستان‌هایی که در استان وجود دارد، سنگین‌تر می‌کند.

وی اضافه کرد: در همین ابتدای کار دیده می‌شود که در کارخانه نوآوری فعالیت بر سر این است که چه ایده‌هایی در جریان است و چه استارتاپ‌هایی تشکیل شود و چه سرویس‌هایی داده شود که زندگی مردم راحت‌تر شود و حتی زمینه برای صادرات و توسعه آن فراهم شود.

ستاری گفت: ما به ایجاد زیرساخت شرکت‌ها دانش‌بنیان در شهرستان‌های کوچک کمک می‌کنیم. قاعدتا اگر شرکت‌ها قرار توسعه داشته باشند، می‌توانند از طریق صندوق استان تسهیلات به‌دست بیاورند، اما بهترین راه توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان سرمایه‌گذاری بخش خصوصی است که باید وارد کشور شود. اما برای ایجاد زیرساخت‌های توسعه مثل کارخانه نوآوری که شهرداری مشهد متولی آن بود، آمادگی داریم در شهرستان‌ها هم این اتفاق بیفتد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->