معرفی قابلیت‌های جدید هوش مصنوعی انویدیا استفاده معلولان از خدمات دانش‌بنیان توان‌بخشی آسان‌تر می‌شود کنسول دستی ROG Ally X ایسوس رونمایی شد + قیمت و مشخصات سلب امتیاز سیم‌کارت به علت بدهی ممنوع شد آپدیت تازه تلگرام منتشر شد + ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدید آیفون 5s به فهرست گوشی‌های منسوخ‌ اپل اضافه شد آیا سایت سازمان حج و زیارت هک شده است؟ + جزئیات انتصاب علی حکیم‌ جوادی به ریاست سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور زمان عرضه هدست اپل ویژن پرو در خارج از آمریکا مشخص شد جزئیاتی جدید از ویژگی‌های هوش مصنوعی آیفون اولین ماهواره چوبی جهان در ژاپن رونمایی شد آیا واردات آیفون ۱۳ ممنوع شده است؟ (۱۰ خرداد ۱۴۰۳) از امروز می‌توانید قابلیت‌های پولی ChatGPT را رایگان استفاده کنید صحت اسناد مربوط به اسرار موتور جستجوی گوگل تأیید شد سامسونگ چند ویژگی مبتنی بر هوش مصنوعی را با به‌روزرسانی Wear OS 5 به گلکسی واچ می‌آورد دلایل اخراج سم آلتمن از OpenAI بعد از یک سال مشخص شد بیش از ۷۵ بازی بدون نیاز به نصب در یوتیوب + روش دسترسی به بازی‌ها یک ایرانی اسناد محرمانه گوگل را فاش کرد | رتبه‌بندی سایت‌ها چگونه انجام می‌شود؟ یک شرکت چینی می‌خواهد با پرتاب ۱۰ هزار ماهواره رقیب استارلینک شود بازی Call of Duty: Black Ops 6 در گیم پس هم عرضه خواهد شد + تریلر OpenAI آموزش مدل جدید هوش مصنوعی خود را آغاز کرده است
سرخط خبرها

برگزاری نشست ایده‌پردازی بازی‌های تعاملی در کارخانه نوآوری مشهد

  • کد خبر: ۶۳۴۳۵
  • ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۶
برگزاری نشست ایده‌پردازی بازی‌های تعاملی در کارخانه نوآوری مشهد
اولین نشست تخصصی ایده‌پردازی بازی‌های تعاملی با حضور جمعی از شرکت‌های نوآور و استارتاپ‌های بازی در کارخانه نوآوری مشهد برگزار شد.

گروه علم و فناوری شهرآرانیوز | اولین نشست تخصصی ایده‌پردازی بازی‌های تعاملی با حضور جمعی از شرکت‌های نوآور و استارتاپ‌های بازی در کارخانه نوآوری مشهد برگزار شد.


در این نشست تخصصی که به‌کوشش مرکز نوآوری شهرداری مشهد و کارخانه نوآوری برگزار شد، بیش از ۶ شرکت تخصصی در حوزه تولید بازی‌های نرم‌افزاری، بازی‌های رومیزی و همچنین بازی‌های گفت‌وگومحور به بیان نظرها و ایده‌های خود درباره طراحی بازی‌های تعاملی و مردم‌محور در کارخانه نوآوری مشهد پرداختند.


غلامرضا عباس‌زاده، رئیس مرکز نوآوری شهرداری مشهد، در این نشست با اشاره به نقش مؤثر بازی در تعامل و گفت‌وگو میان مردم و خانواده‌ها، بازی در محیط پیرامونی کارخانه نوآوری را در خلاق‌شدن آنان مفید دانست و گفت: ارتباط کارخانه به‌عنوان عنصری نوپا و خدمتی جدید از سوی شهرداری با مردم بسیار ضروری است و تلاش ما فراهم‌کردن امکانات برای پیشبرد این هدف است.


شوشتری، نماینده معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری مشهد، نیز در سخنانی از دغدغه این معاونت برای تسهیل در دسترسی عمومی مردم به محیط‌های پیرامونی کارخانه و بازدیدهای هدف‌مند خبر داد و افزود: طراحی محیط‌های پیرامونی برای ما دغدغه است، زیرا فرصت تعامل مدیریت شهری با مردم را افزایش می‌دهد و دانش و هنر شما در آفرینش بازی‌های مختلف، به‌ویژه بازی‌های خانوادگی، گام بلندی به‌سوی این هدف مهم خواهد بود.


نرگس فاطمی، مدیر کارخانه نوآوری مشهد، نیز با ابراز خوش‌وقتی از برگزاری این جلسه یادآور شد: هدف معاونت برنامه‌ریزی شهرداری مشهد، اثبات کارخانه و جایگاه آن برای مردم مشهد است. از سوی دیگر، دغدغه شهردار محترم نیز این است که این طراحی‌ها به‌سمت المان‌های تعاملی و خلاقانه و حرکت‌محور پیش رود، زیرا شعار شوق زندگی که امسال در مدیریت شهری جریان دارد و براساس آن برنامه‌ریزی‌ می‌شود، باید به‌گونه‌ای باشد که همه مردم مشهد از فضای موجود بهره‌مند شوند و عملیاتی‌شدن این شعار به اثبات برسد.


در ادامه این نشست، جمعی از جوانان خلاق و ایده‌پرداز در حوزه بازی و طراحی زیرساخت‌های مختلف سرگرمی، با بیان نظرها و ایده‌های خود، خواستار حمایت مدیریت شهری از کسب‌وکارهای خود و معرفی هرچه بیشتر آن به مردم شدند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->