آبشک: فولاد مدیری نمی‌خواهد که به فکر جیب خودش باشد اولین خرید پرسپولیس از انزلی آمد + عکس واکنش محمود احمدی نژاد به قهرمانی پرسپولیس + ویدیو ملی پوش مشهدی بدمینتون عازم رقابت های آسیایی قزاقستان شد مورینیو – فنرباغچه؛ رسمی شد + عکس حسینی بعد از تیم ملی، استقلال را هم از دست می‌دهد؟ پایان طلسم سالن ۶ هزارنفری مجموعه ثامن الائمه (ع) سرمربی فصل بعد استقلال مشخص شد| پروژه حذف نکونام به بن بست رسید صیادمنش: امیدوارم در جام جهانی بهترین عملکرد را داشته باشیم اوسمار بدون تمدید قرارداد از ایران می‌رود چرا سازمان لیگ به جلال مرادی نظارت می‌دهد؟ | بی‌توجهی به هوادارانی که جانشان در خطر بود باشگاه تراکتور واگذار شد تفتیان: شاید پاریس آخرین المپیکم باشد دژاگه رسما وارد کار مربیگری شد اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و بوروسیادورتموند| آنجلوتی، آقای اروپاست صحبت‌های تند نکونام علیه قهرمانی پرسپولیس سورپرایز اوسمار برای گل محمدی+ ویدیو| حضور در جشن با عکس یحیی گل قهرمانی پرسپولیس آفساید بود؟ + عکس و فیلم (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) کارشناس داوری بازی پرسپولیس و مس | گل گولسیانی آفساید بود؟ (۱۲ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

پشت شهرخودرو گرم شد

  • کد خبر: ۵۸۲۱۶
  • ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰
پشت شهرخودرو گرم شد
حمایت دوباره مسئولان شهری و استانی از تنها نماینده استان در لیگ برتر فوتبال باعث شده تا خیال هواداران فوتبال خراسان و مشهد تا حدی راحت باشد.
به گزارش شهرآرانیوز؛ تمرین دیروز تیم فوتبال شهرخودرو با حضور مسئولان باشگاه و رئیس هیئت فوتبال خراسان‌رضوی در زمین تمرینی ورزشگاه امام‌رضا (ع) مشهد برگزار شد. شاگردان سیدمهدی رحمتی پیش از شروع تمرین امروز در جلسه‌ای با حضور جواد وطن‌خواه سرپرست جدید باشگاه و احسان اصولی رئیس هیئت فوتبال خراسان‌رضوی شرکت کردند.
 
بعد از آنکه با پیگیری مدیرکل ورزش و جوانان استان، استانداری حمایت خود را از تیم فوتبال مشهد در‌پی بروز بحران‌های مدیریتی این باشگاه اعلام کرد، این‌بار مسئولان فوتبال استان برای تقویت روحیه تیمی نماینده مشهد در لیگ برتر فوتبال آستین‌ها را بالا زدند و با حضور در تمرین عنابی‌ها به آن‌ها اطمینان دادند که نگران مسائل مدیریتی باشگاه نباشند.

اصولی: مردم نگران شهرخودرو نباشند

رئیس هیئت فوتبال خراسان‌رضوی در جمع کادر فنی و بازیکنان شهرخودرو اظهار کرد: تیم شهرخودرو متعلق به یک فرد نیست، بلکه متعلق به همه مردم استان و مشهد است. احسان اصولی افزود: اعتقاد ما چه در هیئت فوتبال خراسان‌رضوی و چه در شورای اسلامی شهر مشهد این است که باید از این تیم صیانت شود تا بتواند همچون گذشته در مدار قدرت حرکت کند.
 
وی افزود: ما فراموش نمی‌کنیم که با موفقیت‌های این تیم، جوانان و نوجوانان و مردم ما شاد می‌شوند و نشاط به جامعه تزریق می‌شود. این نشان می‌دهد که ما سرمایه مردمی بسیار بزرگی را در اختیار داریم که انگیزه‌بخش است. رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: تیم لیگ‌برتری ما قله فوتبال خراسان‌رضوی و شرق کشور است و خدا را شاکریم که تا‌به‌اینجای لیگ نیز با توجه به بضاعتشان و با هدایت رحمتی و درخشش بازیکنان توانسته‌اند نتایج خوبی بگیرند.
 
وی افزود: متأسفانه از ابتدای فصل نگرانی‌هایی درباره وضعیت این تیم از نظر مدیریتی داشتیم و از اینکه تیم دچار تلاطم‌هایی شد، بسیار ناراحت هستیم. رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی اظهار کرد: ان‌شاءا... با همکاری همه دستگاه‌های اجرایی و نظارتی کمک می‌کنیم تا تیم دچار مشکل نشود و به بازیکنان و کادر فنی نیز این اطمینان‌خاطر را می‌دهم که کار خودتان را با قدرت جلو ببرید و ان‌شاءا... در بازی‌های پیش‌رو بتوانید نتیجه بگیرید و در نیم‌فصل دوم هم تلاش می‌کنیم این مشکلات به پایان برسد و سکان مدیریتی تیم به ثبات برسد و کار را به جلو ببرد.

وطن‌خواه: بدون توجه به مشکلات، کار را جلو ببرید

سرپرست مدیریتی باشگاه شهرخودرو نیز در این جلسه اظهار کرد: ابتدا باید به کادر فنی و بازیکنان تیم بابت تلاش‌هایشان در طول فصل خدا‌قوت بگویم. از سیدمهدی رحمتی هم که یکی از بزرگان فوتبال کشور است و در این تیم مسئولیت هدایت تیم را برعهده گرفته است، قدردانی می‌کنم و می‌دانم که او چه زحماتی می‌کشد. هم در حوزه فنی و هم خارج از مستطیل سبز زحمت می‌کشد تا تیم دچار مشکل نشود. جواد وطن‌خواه ادامه داد: خوش‌حالیم که همه مسئولان استان این همت را دارند تا تیم با توجه به اتفاقاتی که برای شرکت شهرخودرو افتاده است، وارد بحران نشود.
 
امروز هم آقای اصولی در تمرین حضور پیدا کردند تا این اطمینان را به شما بدهند که همه پای کار تیم هستند. فتاحی مدیرکل ورزش و جوانان هم در این چند روز تلاش‌های بسیار زیادی را انجام داده‌اند و از استاندار خراسان‌رضوی دستور ویژه گرفتند تا مشکلات بر‌طرف شود. وی ادامه داد: مردم و هواداران نگران این تیم هستند و حق هم دارند و من هم به‌عنوان یک خدمتگزار تلاش می‌کنم تا با کمک همه مسئولان بتوانیم از این شرایط عبور کنیم و ان‌شاءا... شما بازیکنان نیز با هدایت کادر فنی بدون توجه به این مشکلات کار را جلو ببرید تا دل مردم بازهم شاد شود.

اعلام حمایت انجمن خبرنگاران ورزشی استان از شهرخودرو

رئیس و دبیر هیئت‌مدیره انجمن خبرنگاران و عکاسان ورزشی خراسا‌ن‌رضوی از دیگر‌ میهمانان دیروز تمرین شهر‌خودرو در زمین شماره‌۲ ورزشگاه امام‌رضا (ع) بودند. رستم‌زاده و معصومیان ضمن تبریک تولد سیدمهدی رحمتی حمایت اهالی رسانه را از نماینده استان در ادامه رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر اعلام کردند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->