اعمال‌قانون ۱۷۴۶ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۵۲ نفر در تصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۱۹ خرداد ۱۴۰۳) برگزاری دورهمی کودکانه «همه چشم‌ها خیره به رفح» با محوریت نقاشی در مشهد | کشتار کودکان سیاسی نیست بلکه زجرانسانی است تصفیه‌خانه چرمشهر برای جلوگیری از ورود فاضلاب صنعتی به کشف‌‎رود مشهد افتتاح شد توزیع گوشت گرم گوسفندی تنظیم‌بازار امروز و فردا در مشهد ادامه دارد (۱۹ خرداد ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در بزرگراه شهید چراغچی، بولوار ملک‌آباد و سه‌راه خیام در مشهد (۱۹ خرداد ۱۴۰۳) وقوع آتش‌سوزی در مجموعه پدیده شاندیز (۱۹ خرداد ۱۴۰۳) ثبت‌نام متقاضیان سرویس مدارس مشهد تا ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ در سامانه سپند پلمب ۵ واحد صنفی غیرمجاز پاک‌سازی پوست، لیزرتراپی و تتو در مشهد (۱۸ خرداد ۱۴۰۳) یادی از باران‌های سیل آسا در دهه ۳۰ شمسی در مشهد| باران، نان را برد بازدید اعضای شورای شهر مشهد از خط دو و سه قطارشهری مشهد | اتصال خطوط ریلی مترو مشهد به یکدیگر تا پایان ۱۴۰۳ + فیلم توزیع ۵۰۰ تن گوشت گرم گوساله با قیمت ۲۹۹ هزار تومان در مشهد از شنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ تأمین واگن‌های خط یک مترو مشهد تا ۳ سال آینده اجرای بی‌آرتی بولوار توس، اولویت ترافیکی مشهد در سال ۱۴۰۳ افزایش شهر‌های اقماری، نسخه حل مشکلات مشهد پژمانفر: دولت بعدی باید در امتداد دولت سیزدهم حرکت کند تقدیر فرماندار مشهد از توجه ویژه شهردار و شورای شهر مشهدمقدس به حاشیه شهر توجه ویژه مدیریت شهری مشهد به حاشیه شهر | اختصاص ۱۳ هزار میلیارد تومان اعتبار به پروژه‌های اقتصادی شهر مشهد+ فیلم کیفیت هوای مشهد امروز در شرایط پاک قرار دارد (۱۷ خرداد ۱۴۰۳) سیل در خراسان رضوی بیش از ۲۰۶ هزار میلیارد ریال خسارت به بار آورد توضیحات شهردار مشهد در مورد پروژه‌های عمرانی شهر مشهد آغاز عملیات اجرایی مجموعه آبی رسالت، فصل جدیدی برای مردم به ویژه بانوان منطقه سه مشهد است
سرخط خبرها

نمایشگاه دو‌سالانه ملی نقاشی شاهنامه زمینه شناخت اسطوره‌های ادبیات را فراهم می‌کند

  • کد خبر: ۵۷۳۳۷
  • ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۷
نمایشگاه دو‌سالانه ملی نقاشی شاهنامه زمینه شناخت اسطوره‌های ادبیات را فراهم می‌کند
معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد گفت: در نمایشگاه دو‌سالانه ملی نقاشی شاهنامه، نقاشان برجسته‌ای از همه شهر‌های کشور شرکت کردند و این نمایشگاه در سال‌های گذشته سابقه نداشته است.

 به گزارش شهرآرانیوز، محمد محسن مصحفی در افتتاحیه نمایشگاه آثار برگزیده دو‌سالانه ملی نقاشی شاهنامه در موزه بزرگ خراسان، ضمن تبریک یوم‌الله دهه فجر، اظهار کرد: برگزاری این نمایشگاه، در آگاهی‌بخشی از هویت ملی و دینی نقش مهمی را ایفا کرده است.


معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد افزود: ادبیات از بخش‌های مهمی است که نباید از آن غافل شویم.


مصحفی تأکید کرد: ادبیات ایران حرفای زیادی در دنیا برای گفتن دارد. قله ادبیات ایران همه ستارگان درخشان را در خود جای داده است و آموخته با فضایل اخلاقی و دینی است.


وی تصریح کرد: خوشبختانه در این نمایشگاه از همه شهر‌های کشور، نقاشان برجسته‌ای شرکت کردند و این نمایشگاه در سال‌های گذشته سابقه نداشته است.


معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد تصریح کرد: برگزاری این نمایشگاه زمینه شناخت اسطوره‌های ادبیات برای مردم را فراهم می‌کند.


مصحفی خاطرنشان کرد: همه هنرمندان با شوق و علاقه زیادی در این نمایشگاه شرکت کردند و این نشان‌دهنده اهمیت و جایگاه اولین دوسالانه بوده است. امید داریم این نمایشگاه‌های مرتب با فردوسی هر سال تکرار شود.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->