تحقق بیش از ۲۳ میلیون قطعه جوجه‌ریزی در خراسان رضوی از ابتدای سال جاری قبض‌های میلیونی در انتظار مشترکان بد مصرف برق قیمت جدید کوییک پلاس اتوماتیک اعلام شد + جدول (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) ارز ترجیحی شکر حذف شد | گرانی در انتظار شکر؟ فراخوان گمرک برای جاماندگان فعال‌سازی موبایل مسافری توزیع تایر با ارائه ضمانت‌نامه تولیدکنندگان سردرگمی سهامداران در بلاتکلیفی بورس | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) طلای ۱۸ عیار در مشهد نسبت به دیروز گرانتر شد + جزئیات (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) نظر کارشناسان بازار‌های مالی درباره وضعیت بازار‌ها با توجه به انتخابات پیش رو + نمودار بانوان مشهدی چگونه می‌توانند وام خوداشتغالی خیاطی دریافت کنند؟ قیمت دلار، طلا، سکه و ارز دیجیتال امروز | کاهش اندک حباب سکه (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) واردات تمام مدل‌های آیفون همچنان ممنوع است | آیفون ۱۳ دیگر ترخیص نمی‌شود از رهن ۷۰۰ میلیونی تا اجاره ۲۰ میلیونی آپارتمان در کوی امیرالمومنین مشهد (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) آدرس اشتباهی حمایت از تولید | درس‌هایی از تئوری رشد آدام اسمیت ممنوعیت فروش پرواز‌های چارتری لغو شد؟ تعاونی مسکن کارگران به طور جدی در دستور کار است کلاهبرداری ۱۵۰۰ میلیارد ریالی با ترفند پیش فروش خودرو یک بانک خصوصی دیگر تعیین‌تکلیف می‌شود ثبات نسبی بازار ارز با وجود ۷ شوک سیاسی در یک سال اخیر پیش بینی قیمت طلا و سکه فردا یکشنبه (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) | روند نزولی قیمت در بازار طلا ادامه دارد؟ پیش بینی بورس فردا یکشنبه (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) | آیا بازار سهام صعودی می‌ماند؟ دلار ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی از سایت بانک مرکزی حذف شد توزیع گوشت گرم گوسفندی تنظیم‌بازار در مشهد امروز و فردا هم ادامه دارد (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) بورس سبز، اما کم‌رمق | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) نامه نماینده مردم مشهد در مجلس به مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی | حق عائله‌مندی به زنان شاغل پرداخت شود افزایش مصرف برق هم‌زمان با افزایش دمای هوا در کشور
سرخط خبرها

در طرح نظارتی شب یلدا، ۱۹۸پرونده تخلف به تعزیرات حکومتی فرستاده شد

  • کد خبر: ۵۳۷۰۶
  • ۰۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۰
در طرح نظارتی شب یلدا، ۱۹۸پرونده تخلف به تعزیرات حکومتی فرستاده شد
مدیر کنترل و ‌بازرسی اتاق اصناف مشهد گفت: در طرح بازرسی شب یلدا که تا ۲دی‌ماه در واحدهای صنفی ادامه داشت، ۱۹۸پرونده تخلف با ارزش ۳۵۶ میلیون ریال برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی فرستاده شد.

طنین همتی|شهرآرانیوز، امیر دلداری، مدیر کنترل و بازرسی اتاق اصناف مشهد، گفت: در طرح نظارتی شب یلدا که از ۲۵آذر تا ۲دی‌ماه ادامه داشت، ۲۴۵۰ بازرسی انجام و ۱۹۸ فقره پرونده تخلف تشکیل شده است که ارزش ریالی آن‌ها تقریبا ۳۵۶ میلیون ریال بوده است.

وی ادامه داد: همچنین در طرح نظارتی از اول آذرماه مبنی بر رعایت پروتکل‌ها، دستورالعمل‌های بهداشتی و حفظ فاصله‌گذاری هوشمند اجتماعی در واحدهای صنفی شهر، روزانه ۱۶ گروه متشکل از اصناف، اماکن و بهداشت داشتیم که نتیجه آن ۲۳۰ هزار بازرسی، ۱۵۳۵اخطار کتبی، ۸۲۷ فرم جریمه و ۹۸۴ پلمب واحد صنفی بوده است.

به‌گفته دلداری گروه ۲ که مراکز فروش آجیل و‌ خشکبار، شیرینی‌فروشی، رستوران‌ها و بازار طلا را نیز شامل می‌شود و همچنین مجتمع‌های تجاری که قسمت عمده واحدهای صنفی مثل کیف و کفش و پوشاک را دارند تا ۲۲آذرماه درعمل تعطیل بودند. این واحدها نیز بعد از این تاریخ و بازگشایی‌شان به طرح نظارتی ما در آستانه شب یلدا اضافه شدند.


وی افزود: برای نظارت بر بازار میوه نیز از ۱۹آذرماه در میادین تره‌بار، عمده‌فروشی و در خرده‌فروشی‌های شهر نظارت داشتیم.
دلداری تأکید کرد: اولویت کاری ما بر رسیدگی سریع به گزارش‌های مردم از طریق سامانه‌های مختلف گذاشته شد. برای این امر ۶ پایگاه شهر را که در مناطق شهرداری در اختیار ناظران است، فعال‌تر کردیم و‌ نظارت‌ها را در 2 نوبت انجام دادیم.
مدیر کنترل و بازرسی اتاق اصناف مشهد یادآور شد: باتوجه‌به ادامه‌دارشدن کرونا و وضعیت آن در مشهد، بازرسی‌ها را با محور رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ فاصله‌گذاری هوشمند در کنار موارد نظارتی انجام دادیم. در این راستا اگر واحد صنفی‌ای در آستانه شب یلدا با ازدحام جمعیت روبه‌رو بود، با آن برخورد کردیم.


دلداری در ادامه یادآور شد: بخشی از نظارت‌ها و کار ما امسال تحت‌تأثیر کرونا قرار گرفت. در طرح نظارتی شب یلدا ۷۲گشت مشترک با اداره بهداشت و ۲۰گشت با اماکن و ۱۳گشت مشترک هم با تعزیرات حکومتی داشتیم. اکنون نظارت‌ها بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در واحدهای صنفی ادامه دارد. باتوجه‌به اینکه به عید نوروز هم نزدیک می‌شویم، بیشتر بر بحث‌های پیشگیرانه تمرکز داریم.


دلداری افزود: کالاهای اساسی مرغ و تخم‌مرغ باتوجه‌به حساسیت موضوع در رأس رسیدگی‌ها قرار دارد. باتوجه‌به توزیع کالاهای اساسی، بر این بخش نیز نظارت می‌کنیم. طرح نظارتی نوروز نیز معمولا از اسفندماه شروع می‌شود، اما برای امسال نمی‌شود مثل هر سال برنامه‌ریزی کرد. باید دید که مسئله کرونا در مشهد به چه سمت‌وسویی می‌رود و آیا زائران می‌توانند به مشهد بیایند یا نه. در هر صورت همه برنامه‌ریزی‌های ما براساس تصمیم‌گیری‌های ستاد کروناست.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->