رئیسی از بندر نوشهر بازدید کرد گلایه امام جمعه موقت تهران از مصوبه مجلس برای تعطیلی شنبه‌ها آیت‌الله علم‌الهدی: سیل اخیر یک بحران غافلگیرکننده بود| ابراز تسلیت به خانواده‌های داغدار مشهد و خراسان رضوی شماره شهدای نوار غزه به ۳۵ هزار و ۳۰۳ تن رسید رئیسی: اقدامات انجام‌شده برای اقتصاد دریامحور در کشور کافی نیست تعیین محل جدید سفارت جمهوری آذربایجان در ایران فرمانده کل ارتش: جهان به دو دوره قبل و بعد از عملیات «وعده صادق» تقسیم شد سفارت رژیم صهیونیستی در استکهلم هدف قرار گرفت روسیه حملات گسترده اوکراین با ده‌ها پهپاد و شهپاد را خنثی کرد گفت‌وگوی تلفنی رئیس جمهور با استاندار خراسان رضوی| پیگیری وضعیت امدادرسانی به سیل‌زدگان تعطیلی محور‌های گردشگری، تفریحی و بوم‌گردی مشهد تا روز دوشنبه (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) روزنامه تایمز اوراسیا از فعالیت ۲۳ گروه بزرگ تروریستی در افغانستان خبرداد درخواست ایتالیا از رژیم صهیونیستی برای پایان عملیات نظامی در رفح رئیسی در مصلی ساری: استفاده از تولید داخل برای ما در اولویت است برگزاری جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران خراسان رضوی | وزیر کشور: خسارات سیلاب مشهد را حل و فصل می‌کنیم + فیلم عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب در مشهد: عملیات وعده صادق مفهوم ایران قوی را در معرض دید قرار داد افسران میدان جنگ شناختی با دشمن، اصحاب رسانه و روابط‌عمومی‌ها هستند حملات هوایی سنگین رژیم صهیونیستی به شرق لبنان + فیلم (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله پهپادی مقاومت عراق به جنوب فلسطین اشغالی (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

سرکنسول فرانسه در مراکش خودکشی کرد

  • کد خبر: ۵۰۲۴۸
  • ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۹
سرکنسول فرانسه در مراکش خودکشی کرد
منابع خبری در پادشاهی مغرب (مراکش) ، امروز (پنجشنبه)، خبر دادند که «دنیس فرانسوا» سرکنسول پنجاه و پنج ساله فرانسه در شهر «طنجه» (شمال مراکش) خودکشی کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز، منابع مراکشی خبر دادند که سرکنسول فرانسه در محل اقامت خود خودکشی کرده و پلیس مغرب در حال بررسی حادثه است.

منابع خبری در پادشاهی مغرب (مراکش) ، امروز (پنجشنبه)، خبر دادند که «دنیس فرانسوا» سرکنسول پنجاه و پنج ساله فرانسه در شهر «طنجه» (شمال مراکش) خودکشی کرده است.

وبگاه خبری «طنجه 24» گزارش کرد که صبح امروز پنجشنبه، جسد دنیس فرانسوا داخل کنسولگری فرانسه در شهر طنجه کشف شد. همین امر سبب آماده‌باش امنیتی در کنسولگری شد. اطلاعات اولیه اشاره به خودکشی می‌کند. او را در حالی پیدا کردند که خود را در مقر اقامتش حلق‌آویز کرده بود.

روزنامه فرامنطقه‌ای «القدس العربی» به نقل از آناتولی نیز گزارش داد، یک مقام مغربی که خواست نامش فاش نشود، بدون ذکر جزئیات بیشتری در این ارتباط خبر داد: «سرکنسول فرانسه در طنجه اقدام به خودکشی کرده است».

منابع مغربی گزارش دادند که دنیس فرانسوا که تنها دو ماه است به عنوان سرکنسول فرانسه در مغرب انتخاب شده است، با یک طناب خود را صبح امروز در خانه‌اش دار زده است.

پایگاه «Le۳۶۰» در این خصوص نوشت که وی پس از آنکه به عنوان دیپلمات در نیمه ماه گذشته انتخاب شد، خواستار معافیت از مأموریتش شده بود.

طبق این گزارش، نیروهای امنیتی در اطراف کنسولگری فرانسه به حال آماده‌باش درآمده‌اند.

پایگاه خبری «العربی الجدید» نیز در این ارتباط خبر داد که مقام‌های مغربی در حال بررسی صحت این موضوع هستند؛ با این حال، هیچ اطلاعاتی تا به این لحظه، در خصوص حادثه اعلام نکرده‌اند.

این در حالی است که مقام‌های فرانسوی نیز به‌منظور پی‌بردن به علت مرگ تحقیقات فوری را آغاز کرده‌اند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->