راز تبهکاری‌ها قاضی قلابی در مشهد برملا شد + عکس اعمال قانون۱۷۲۸ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد|۷۰نفر درتصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۱۳ خرداد ماه ۱۴۰۳) ترافیک در محور‌های بزرگراهی مشهد (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) کشف خرس و ۴۷۴ پرنده قاچاق از داخل خودروی سمند بهترین جایگزین کشمش در آب دوغ خیار | فوت و فن خوشمزه شدن آب دوغ خیار مصرف پنیر باعث ضعف حافظه نمی‌شود! آغاز فرایند انتخاب بازنشستگان و مستمری‌بگیران نمونه حبوبات و سبزی‌ها با بدن ما چه می‌کند؟ این افراد نباید لب به سرکه سیب بزنند | طبع سرکه سیب سرد است یا گرم؟ اهدای عضو به چهار بیمار زندگی دوباره بخشید (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) متهم به ۴۶ فقره سرقت پلاک خانه در مشهد دستگیر شد (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) واژگونی قایق در ولایت ننگرهار افغانستان ۲۰ قربانی گرفت ویدئو | لحظه دستگیری سارق خودرو توسط مردم در تبریز افزایش آموزش‌های مهارتی به ساکنان حاشیه شهر در خراسان‌رضوی والدین هلی کوپتری و  فرزندان گلخانه‌ای چه ویژگی‌های دارند؟ یک‌سوم دانش‌آموزان خراسان‌رضوی زیر پوشش برنامه‌های اوقات فراغت قرار می‌گیرند
سرخط خبرها

استفاده از ماسک در روزهای بارانی چگونه است؟

  • کد خبر: ۴۶۹۸۱
  • ۲۵ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۹
استفاده از ماسک در روزهای بارانی چگونه است؟
می‌دانیم که ماسک‌های جراحی یکبار مصرف هستند. در عین حال رطوبت باعث می‌شود که ماسک کارایی خودش را از دست بدهد، حالا که پاییز شروع شده و بارش باران و برف هم بیشتر می‌شود، باید پرسید چگونه از ماسک استفاده کنیم تا در روز‌های بارانی از ابتلا به کرونا پیشگیری کند؟
به گزارش شهرآرانیوز، باید توجه کرد که در روز‌های بارانی، ماسک‌ها به خوبی کار نمی‌کنند و مانع از انتقال کرونا ویروس نمی‌شوند و به همین دلیل ماسک‌های جراحی یکبار مصرف هستند؛ چراکه در برابر آب آسیب دیده و از هم وا می‌روند و بنابراین بی فایده می‌شوند.

در عین حال سایر ماسک‌ها مانند ماسک‌های پارچه‌ای و یا N ۹۵ و... نیز در آب و هوای مرطوب، مانند ماسک‌های جراحی آسیب‌پذیر هستند.

بر اساس تحقیقات انجام شده، در هنگام استفاده از ماسک، به محض اینکه صورتتان خیس شد، باید آن را خشک کنید و از ماسک جدید و خشک استفاده کنید.

بنابر اعلام کانال تلگرامی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، بر همین اساس ضروری است که حتما در روز‌های بارانی ماسک یدک همراه‌تان داشته باشید.

منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->