‌‏هدف‌گذاری ۴ میلیون مترمربع آسفالت معابر مشهدمقدس در سال ۱۴۰۳ شهروند خبرنگار | گلایه شهروند از دستگاه‌های شارژ من‌کارت در محدوده حرم مطهر رضوی + پاسخ «خط زیارت» تمام خطوط مترو مشهد را بهم متصل می‌کند اعمال‌قانون ۱۷۴۶ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۵۲ نفر در تصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۱۹ خرداد ۱۴۰۳) برگزاری دورهمی کودکانه «همه چشم‌ها خیره به رفح» با محوریت نقاشی در مشهد + فیلم افتتاح پیشرفته‌ترین تصفیه‌خانه چرم کشور در شهرک صنعتی چرمشهر مشهد توزیع گوشت گرم گوسفندی تنظیم‌بازار امروز و فردا در مشهد ادامه دارد (۱۹ خرداد ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در بزرگراه شهید چراغچی، بولوار ملک‌آباد و سه‌راه خیام در مشهد (۱۹ خرداد ۱۴۰۳) وقوع آتش‌سوزی در مجموعه پدیده شاندیز (۱۹ خرداد ۱۴۰۳) ثبت‌نام متقاضیان سرویس مدارس مشهد تا ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ در سامانه سپند پلمب ۵ واحد صنفی غیرمجاز پاک‌سازی پوست، لیزرتراپی و تتو در مشهد (۱۸ خرداد ۱۴۰۳) یادی از باران‌های سیل آسا در دهه ۳۰ شمسی در مشهد| باران، نان را برد بازدید اعضای شورای شهر مشهد از خط دو و سه قطارشهری مشهد | اتصال خطوط ریلی مترو مشهد به یکدیگر تا پایان ۱۴۰۳ + فیلم توزیع ۵۰۰ تن گوشت گرم گوساله با قیمت ۲۹۹ هزار تومان در مشهد از شنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ تأمین واگن‌های خط یک مترو مشهد تا ۳ سال آینده اجرای بی‌آرتی بولوار توس، اولویت ترافیکی مشهد در سال ۱۴۰۳ افزایش شهر‌های اقماری، نسخه حل مشکلات مشهد پژمانفر: دولت بعدی باید در امتداد دولت سیزدهم حرکت کند تقدیر فرماندار مشهد از توجه ویژه شهردار و شورای شهر مشهدمقدس به حاشیه شهر توجه ویژه مدیریت شهری مشهد به حاشیه شهر | اختصاص ۱۳ هزار میلیارد تومان اعتبار به پروژه‌های اقتصادی شهر مشهد+ فیلم
سرخط خبرها

برگزاری مراسم عزاداری در آرامستان‌های مشهد ممنوع است

  • کد خبر: ۴۵۶۳۴
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۹
برگزاری مراسم عزاداری در آرامستان‌های مشهد ممنوع است
مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری مشهد گفت: برگزاری مراسم عزاداری در آرامستان‌های این شهر همچنان ممنوع است و شهروندان باید از برگزاری اینگونه مراسم خودداری کنند.
به گزارش شهرآرانیوز، مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری مشهد گفت: برگزاری مراسم عزاداری در آرامستان‌های این شهر همچنان ممنوع است و شهروندان باید از برگزاری اینگونه مراسم خودداری کنند.

حجت‌الاسلام حسین مهدوی دامغانی افزود: نیرو‌های حفاظت فیزیکی در بهشت رضا (ع) مشهد برای ارشاد شهروندان و ممانعت از برگزاری مراسم حضور دارند، اما باز هم برخی شهروندان تخلف می‌کنند.
وی با بیان اینکه قصد درگیری با مردم را نداریم ادامه داد: سعی می‌کنیم با ارشاد، شهروندان را به رعایت پروتکل‌های بهداشتی ملزم کنیم.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری مشهد گفت: با توجه به تصمیم فرمانداری آرامستان‌های این کلانشهر از روز شنبه تا چهارشنبه صبح تا عصر پذیرای شهروندان برای زیارت اهل قبور هستند و روز‌های پنجشنبه و جمعه بسته خواهند بود.
در پی روند صعودی شیوع ویروس همه‌گیر کرونا در مشهد ورود و حضور شهروندان در آرامستان‌های این کلانشهر که پیش از این برای مدتی آزاد شده بود دوباره از ۲۳ تیر ماه تا نیمه شهریور ماه ممنوع شد و این ممنوعیت همچنان ادامه دارد.

بر اساس آخرین آمار رسمی تاکنون ۴۶۸ هزار و ۱۱۹ نفر در ایران به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۷۹ نفر در ۲۴ ساعت گذشته تعداد جانباختگان کرونا در کشور به ۲۶ هزار و ۷۴۶ نفر رسیده است.

همچنین تاکنون ۳۸۷ هزار و ۶۷۵ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

"پاندمی کرونا" تاکنون ۳۵ میلیون و ۱۳۹ هزار و ۶۹۹ نفر را در جهان بیمار کرده و جان یک میلیون و ۳۸ هزار و ۲۷ نفر را در ۲۳۰ کشور گرفته است.
۲۶ میلیون و ۱۲۸ هزار و ۴۱۰ نفر از افراد مبتلا به ویروس کرونا در جهان نیز تاکنون درمان شده‌اند.
در این میان آمریکا با هفت میلیون و ۶۰۰ هزار و ۸۴۶ بیمار کووید ۱۹ و ۲۱۴ هزار و ۲۷۷ قربانی ویروس کرونا، بیشترین آمار ابتلا و تلفات ناشی از پاندمی کرونا را در جهان به خود اختصاص داده است.
بر اساس آخرین آمار‌های رسمی، ایران در جدول مبتلایان و جانباختگان پاندمی کرونا جایگاه سیزدهم را در میان کشور‌های جهان دارد.
 
منبع: ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->