رئیس هلال‌احمر به محل حادثه بالگرد رئیس‌جمهور رفت | اعزام ۴۰ تیم واکنش‌سریع + فیلم برگزاری جلسه تجسس بالگرد حامل رئیس‌جمهور در فرودگاه تبریز محل دقیق سانحه بالگرد حامل رئیس‌جمهور مشخص شد آخرین تصویر رئیسی پیش از پرواز با بالگرد به سمت تبریز آخرین خبر‌ها از عملیات جست‌وجوی هلی‌کوپتر حامل رئیس‌جمهور در ورزقان+ فیلم پایگاه‌های اشغالگران صهیونیست زیر آتش سنگین حزب‌الله ویدئو | توضیحات وزیر کشور درباره فرود سخت هلی کوپتر حامل رئیس جمهور تیم‌های جست‌وجو به محل وقوع حادثه بالگرد تیم ریاست جمهوری رسیدند (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) زمزمه‌هایی از طرح دموکرات‌ها برای برکناری بایدن همراهان رئیس جمهور در سفر به آذربایجان شرقی چه کسانی بودند؟ وقوع حادثه برای هلی کوپتر رئیس جمهور + جزئیات گزینه‌های اصلی برای ریاست مجلس خبرگان رهبری مشخص شدند رنج مردم غزه به روایت پزشک آمریکایی فراخوان سازمان وظیفه عمومی برای سربازان پایه خدمتی خرداد ۱۴۰۳ سخنگوی کرملین: مقدمات سفر پوتین به کره شمالی در جریان است بهادری جهرمی: دولت سیزدهم خود را مقید به رعایت و اجرای قانون اساسی و قوانین می‌داند
سرخط خبرها

وزارت دفاع افغانستان: ۳۰ عنصر طالبان در جریان عملیات دفاع از خان‌آباد کشته شدند

  • کد خبر: ۴۳۶۹۵
  • ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۱
وزارت دفاع افغانستان: ۳۰ عنصر طالبان در جریان عملیات دفاع از خان‌آباد کشته شدند
وزارت دفاع افغانستان امروز،‌ شنبه اعلام کرد، گروهی مسلح وابسته به طالبان به نیروهای دولت در منطقه خان آباد در ولایت قندوز حمله کردند. در این عملیات بیش از ۳۰ عنصر طالبان کشته و هشت تن دیگر زخمی شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، مقامات افغانستان از کشته شدن بیش از ۳۰ تن از اعضای طالبان در حملات هوایی در شمال این کشور خبر دادند در حالی که اخباری نیز از کشته شدن ۱۲ غیرنظامی در این حملات منتشر شده است. این همزمان با مذاکرات صلح بین دولت کابل و طالبان در دوحه است.

وزارت دفاع افغانستان امروز،‌ شنبه اعلام کرد، گروهی مسلح وابسته به طالبان صبح امروز به نیروهای دولت در منطقه خان آباد در ولایت قندوز در شمال شرق کشور حمله کردند اما نظامیان توانستند حمله را با عملیات سخت دفاعی متوقف کنند.

در این بیانیه آمده است، عملیات منجر به کشته شدن بیش از ۳۰ عنصر طالبان و زخمی شدن هشت تن دیگر شد.

وزارت دفاع افغانستان تاکید کرد، حملات به کشته شدن غیرنظامیان منجر نشد اما برخی گزارش‌ها حاکی از کشته شدن غیرنظامیان هستند و تحقیقات در این باره انجام خواهد شد.

مسؤولان محلی در قندوز و سخنگوی طالبان گفتند، در این حملات هوایی نیروهای افغان ۱۲ غیرنظامی دست‌کم کشته شدند که در میان آنها زنان و کودکان بوده و ۱۰ تن نیز زخمی شدند.

از سوی دیگر، عادل شاه عادل، سخنگوی فرماندهی پلیس استان بلخ در شمال افغانستان به خبرگزاری آناتولی گفت: کاروان حاجی هاشم خان احمدزی از فرماندهان سابق نیروهای امنیتی در شهرستان دهدادی ولایت بلخ با خودروی بمب‌گذاری شده، هدف قرار گرفت.

وی افزود: در این حمله یک نفر از نیروهای امنیتی کشته و احمدزی و ۸ نفر از محافظان وی مجروح شده‌اند.

سخنگوی پلیس بلخ گفت: مجروحان برای درمان به بیمارستان دولتی شهر مزارشریف مرکز این ولایت منتقل شدند.

تاکنون هیچ فرد یا گروهی مسؤولیت این حمله را برعهده نگرفته است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->