استفاده از نرم افزار تعیین اجاره بها اجباری است | پلمب ۱۶ بنگاه املاک در مشهد (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی و سایر تکالیف مودیان اعلام شد جزییات تازه از نحوه فروش بلیت‌های اربعین (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) ابلاغ قانون بودجه ۱۴۰۳ توسط سرپرست ریاست جمهوری راه‌اندازی تالار ارز اشخاص در مرکز مبادله تا یک ماه دیگر جزئیات جدید از فروش اینترنتی نان | چگونه اینترنتی نان بخریم؟ شرایط فروش فوری سه محصول ایران خودرو ویژه خرداد ۱۴۰۳ اعلام شد + جزئیات آیا زمان واریز کالابرگ خرداد ۱۴۰۳ مشخص شده است؟ بازار طلای جهانی در انتظار سیاستهای پولی ایالات متحده آرام شد توزیع روزانه ۱.۵ تن گوشت گرم گوسفندی تنظیم بازار در مشهد تحقق بیش از ۲۳ میلیون قطعه جوجه‌ریزی در خراسان رضوی از ابتدای سال جاری قبض‌های میلیونی در انتظار مشترکان بد مصرف برق قیمت جدید کوییک پلاس اتوماتیک اعلام شد + جدول (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) ارز ترجیحی شکر حذف شد | گرانی در انتظار شکر؟ فراخوان گمرک برای جاماندگان فعال‌سازی موبایل مسافری توزیع تایر با ارائه ضمانت‌نامه تولیدکنندگان سردرگمی سهامداران در بلاتکلیفی بورس | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) طلای ۱۸ عیار در مشهد نسبت به دیروز گرانتر شد + جزئیات (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) نظر کارشناسان بازار‌های مالی درباره وضعیت بازار‌ها با توجه به انتخابات پیش رو + نمودار بانوان مشهدی چگونه می‌توانند وام خوداشتغالی خیاطی دریافت کنند؟ قیمت دلار، طلا، سکه و ارز دیجیتال امروز | کاهش اندک حباب سکه (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) واردات تمام مدل‌های آیفون همچنان ممنوع است | آیفون ۱۳ دیگر ترخیص نمی‌شود از رهن ۷۰۰ میلیونی تا اجاره ۲۰ میلیونی آپارتمان در کوی امیرالمومنین مشهد (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) آدرس اشتباهی حمایت از تولید | درس‌هایی از تئوری رشد آدام اسمیت ممنوعیت فروش پرواز‌های چارتری لغو شد؟ تعاونی مسکن کارگران به طور جدی در دستور کار است
سرخط خبرها

آخرین خبرها از وام ودیعه مسکن

  • کد خبر: ۴۱۵۶۱
  • ۱۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱
آخرین خبرها از وام ودیعه مسکن
بر اساس آخرین آمار، پرداخت وام ودیعه مسکن ۱۳۰۰ پرونده در بانک ها تشکیل و ۳۰۰ فقره تسهیلات نیز پرداخت شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، بر اساس آخرین آمار، پرداخت وام ودیعه مسکن ۱۳۰۰ پرونده در بانک ها تشکیل و ۳۰۰ فقره تسهیلات نیز پرداخت شده است. وزارت راه و شهرسازی اعلام کرده که تا پایان شهریور تمامی ۳۳۰ هزار نفر واجد شرایط تسهیلات اجاره به بانک‌ها معرفی می‌شوند.

روند پرداخت تسهیلات کمک ودیعه مسکن که به دلیل ناآشنایی کارکنان بانک‌ها با سامانه اقدام ملی مقداری کند پیش می رفت و تا چند روز قبل فقط شش فقره تسهیلات پرداخت شده بود مقداری سرعت گرفته و هم اکنون این تعداد به ۳۰۰ فقره وام رسیده است.

طبق اعلام محمود محمودزاده، معاون وزیر راه و شهرسازی از حدود ۴۱۰ هزار نفری که مدارک خود را برای دریافت وام اجاره بارگذاری کردند ۳۳۰ هزار نفر واجد شرایط شناخته شدند که از میان واجدان شرایط ۵۴ هزار نفر به بانک ها معرفی شدند. از این تعداد ۱۳۰۰ پرونده در بانک ها تشکیل شده و ۳۰۰ فقره وام نیز پرداخت شده است.

به گفته وی، تا پایان شهریورماه تمامی متقاضیان برای دریافت وام ودیعه مسکن به بانک ها معرفی خواهند شد.

پیش از این و تا روز سوم شهریور ماه فقط شش فقره تسهیلات پرداخت شده بود که پروانه اصلانی - مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی - درباره پایین بودن سرعت پرداخت وام اجاره به ایسنا گفته بود با توجه به اینکه کارکنان شعب مختلف ۱۳ هزار بانک سراسر کشور که درگیر پرداخت کمک ودیعه اجاره مسکن هستند به تازگی با سامانه اقدام ملی مسکن آشنا شده اند روند آموزش این افراد در حال انجام است. امیدواریم فرآیند یادگیری و ورود به کارتابل توسط کارکنان بانک ها به سرعت جلو برود و در روزهای آینده شاهد افزایش پرداخت تسهیلات باشیم.

محمودزاده نیز در این باره گفته است یکی از شروط اصلی سرعت دادن به پرداخت ودیعه اجاره مسکن این است که متقاضیان هرچه زودتر مدارک موردنیاز را در سامانه tem.mrud.ir بارگذاری کنند تا امکان پالایش و معرفی آنها فراهم شود.

گفتنی است،  ستاد ملی کرونا به منظور حمایت از مستاجرانی که در بحران کرونا، زندگی آنها با بحران مواجه شده اقدام به حمایت از مستاجران کرده است. رقم ودیعه مسکن برای مستاجران تهران ۵۰ میلیون تومان، برای سایر کلان شهرها ۳۰ میلیون تومان و برای شهرهای کوچک ۱۵ میلیون تومان است. متقاضیان باید بعد از یک سال اصل ودیعه را به بانک بازگرداند و در عین حال سود این تسهیلات ۱۳ درصد تعیین شده است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->