جزئیاتی جدید از ویژگی‌های هوش مصنوعی آیفون اولین ماهواره چوبی جهان در ژاپن رونمایی شد آیا واردات آیفون ۱۳ ممنوع شده است؟ (۱۰ خرداد ۱۰۴۳) از امروز می‌توانید قابلیت‌های پولی ChatGPT را رایگان استفاده کنید صحت اسناد مربوط به اسرار موتور جستجوی گوگل تأیید شد سامسونگ چند ویژگی مبتنی بر هوش مصنوعی را با به‌روزرسانی Wear OS 5 به گلکسی واچ می‌آورد دلایل اخراج سم آلتمن از OpenAI بعد از یک سال مشخص شد بیش از ۷۵ بازی بدون نیاز به نصب در یوتیوب + روش دسترسی به بازی‌ها یک ایرانی اسناد محرمانه گوگل را فاش کرد | رتبه‌بندی سایت‌ها چگونه انجام می‌شود؟ یک شرکت چینی می‌خواهد با پرتاب ۱۰ هزار ماهواره رقیب استارلینک شود بازی Call of Duty: Black Ops 6 در گیم پس هم عرضه خواهد شد + تریلر OpenAI آموزش مدل جدید هوش مصنوعی خود را آغاز کرده است احتمال تغییرجهت لوگوی اپل در آیپدهای آینده دوربین گلکسی S۲۵ اولترا چه مشخصاتی خواهد داشت؟ گلکسی M۳۵ معرفی شد + مشخصات و قیمت محققان درباره افرادی که صدای درونی ندارند به نتایج جدیدی رسیده‌اند پیشنهادهای عجیب هوش مصنوعی گوگل به کاربران: به پیتزای خود چسب اضافه کنید و سنگ بخورید! + عکس نیل دراکمن بخشی از صحبت‌هایش درباره بازی بعدی «ناتی داگ» را تکذیب کرد قیمت گوشی گلکسی F55 سامسونگ مشخص شد آیپد مینی ۷ با نمایشگر OLED چه زمانی عرضه می‌شود؟ اینستاگرام دچار اختلال شد(۵ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

افتتاح نخستین فروشگاه اپل استور شناور بر روی آب در کشور سنگاپور

  • کد خبر: ۴۰۸۴۷
  • ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۴
افتتاح نخستین فروشگاه اپل استور شناور بر روی آب در کشور سنگاپور
اگرچه این روز‌ها و به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا، استقبال چندانی از فروشگاه‌های اپل در سراسر دنیا نمی‌شود، اما این شرکت اخیرا از تصمیم خود برای ساخت فروشگاهی جدید و البه متفاوت در کشور سنگاپور خبر داد که روی آب شناور خواهد بود.
به گزارش شهرآرانیوز، اگرچه این روز‌ها و به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا، استقبال چندانی از فروشگاه‌های اپل در سراسر دنیا نمی‌شود، اما این شرکت اخیرا از تصمیم خود برای ساخت فروشگاهی جدید و البه متفاوت در کشور سنگاپور خبر داد که روی آب شناور خواهد بود. قرار است این فروشگاه منحصر به‌فرد در منطقه Marina Bay Sands احداث شود که در صورت اتمام این پروژه، اپل افتخار ساخت اولین فروشگاه خرده فروشی شناور روی سطح آب در جهان را به نام خود ثبت خواهد کرد.
 
افتتاح نخستین فروشگاه اپل استور شناور بر روی آب در کشور سنگاپور

این فروشگاه جدید که در یک منطقه مجلل و در کنار هتلی لوکس واقع خواهد شد، سومین فروشگاه اپل در کشور سنگاپور به شمار می‌رود. اولین فروشگاه این شرکت در Orchard Road در سال ۲۰۱۷ و دومین فروشگاه نیز در سال ۲۰۱۹ و در فروشگاه Jewel Changi افتتاح شد.

این فروشگاه به گونه‌ای طراحی شده که در روز شبیه به یک سفینه فضایی به نظر می‌رسد. برخی نیز از آن به عنوان یک محل تئاتر با نمایی آینده‌نگرانه یاد کرده‌اند. اما در شب و با چراغانی شدن شهر، همانند یک فانوس می‌درخشد.

هنوز جزییاتی در خصوص این فروشگاه اعلام نشده و مشخص نیست که مساحت آن چقدر خواهد بود. با این حال، چیزی که می‌دانیم این است که فروشگاه جدید شناوری اپل، ۵۱۲ امین فروشگاه این شرکت در سراسر جهان به شمار می‌رود که قرار است به زودی افتتاح شود. اخیرا وب‌سایت  9to5mac نیز با انتشار تصاویری تبلیغاتی از این فروشگاه، از آن به عنوان «فانوس خلیج» یاد کرد.

در توضیحات این تصاویر آمده است: در طول روز، پل‌های شیشه‌ای فروشگاه قادرند آسمان شهر و حرکات امواج را بازتاب دهند. در شب نیز این سازه کروی با رنگ‌های جذاب خود روشن می‌شود و چیزی شبیه به فانوس‌های قدیمی‌را در معرض دید مشاهده‌کنندگان قرار می‌دهد. این فانوس‌ها در جشنواره‌ای که در فصل پاییز در کشور سنگاپور برگزار می‌شود، روشن می‌شوند. سقف این بنا به صورت گنبدی طراحی شده و همین مساله باعث می‌شود تا نور به داخل بنا نفوذ کند. همچنین این سازه از بالا شبیه به عنبیه چشم شیشه‌ای است که به نگاه خود را به آسمان دوخته است.

طبق آنچه اعلام ده، این فروشگاه نیز طبق همان روالی که روز‌های شیوع ویروس کرونا در سایر فروشگاه‌ها دنبال می‌شود، از علاقه‌مندان و خریداران میزبانی خواهد کرد و تمامی‌اقدامات پیشگیرانه رعایت خواهد شد.

منبع: TheVerge
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->