شکار سردسته باند کوسه جنوب با شلیک پلیس مشهد + عکس وسعت پهنه‌های فرونشستی خراسان‌رضوی در کشور رکورد زد سازمان هواشناسی هشدار داد | تشدید بارش در ۶ استان و احتمال وقوع سیلاب گلایه‌های مردم از تغییر ساعات کار ادارات | قانون‌گذار به این مسائل هم فکر کرده است؟ تأکید بر توزیع صحیح و عادلانه دارو و جذب بیشتر سهمیه‌های دارویی در خراسان‌رضوی دانش‌آموزان تبعه از تحصیل باز نخواهند ماند خراسان رضوی در معرض بحران خونی | توسعه زیرساخت‌های انتقال خون لنگ ۱۷۰ میلیارد تومان نرخ جدیدحق بیمه دهک‌های ۶ تا ۹ درآمدی اعلام شد| بیمه ۵ دهک اول، همچنان رایگان آیا گرمازدگی می‌تواند باعث مرگ افراد شود؟ کودکان را در خودرو با درب و شیشه‌های بسته رها نکنیم بازنشستگان نگران نباشند؛ معوقات حقوق فروردین بازنشستگان تأمین‌اجتماعی به‌زودی و به طور جداگانه به حساب واریز می‌شود (۲۱ خرداد ۱۴۰۳) اعلام جرم دادستانی تهران علیه دو رسانه جوان خواهرکش قصاص نمی‌شود | اولیای دم راضی به قصاص پسر ۱۷ ساله خود نشدند پیش‌بینی بارش‌های رگباری و رعدوبرق در بیشتر استان‌ها (۲۱ خرداد ۱۴۰۳) ۴ گروه از افراد نباید زنجبیل مصرف کنند جوان مرگ مغزی به ۵ بیمار زندگی دوباره بخشید (۲۱ خرداد ۱۴۰۳) خواص آلبالو از دیدگاه طب ایرانی و مکمل
سرخط خبرها

گوشت با طعم بنزین، عجیب‌ترین علامت ابتلا به کرونا

  • کد خبر: ۴۰۸۱۹
  • ۰۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۸
گوشت با طعم بنزین، عجیب‌ترین علامت ابتلا به کرونا
دانشمندان انگلیسی عجیب‌ترین علامت ابتلا به کووید ۱۹ را کشف کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، دانشمندان انگلیسی به تازگی یکی از عجیب‌ترین علائم ابتلا به ویروس کرونا را کشف کرده اند. محققان می‌گویند از دست دادن حس بویایی و چشایی یکی از رایج‌ترین علائم کرونا است. همین امر باعث انحراف درک مزه مواد غذایی می‌شود.

متخصصان می‌گویند در عجیب‌ترین مورد، افراد مبتلا به کرونا زمانی که گوشت مصرف می‌کنند احساس مزه بنزین می‌کنند. این امر به دلیل از دست دادن حس چشایی و انحراف در درک مزه واقعی مواد غذایی است.

این مورد یکی از عجیب‌ترین مواردی است که دانشمندان در علائم کرونا تاکنون با آن مواجه شده اند. متخصصان به مردم توصیه می‌کنند حتما نسبت به مشاهده علائم کرونا حساسیت داشته باشند و در صورت داشتن این علائم تست کووید ۱۹ بدهند. یک فرد مبتلا به کرونا می‌تواند ۴۳۰ نفر را آلوده کند. از این رو، شناسایی بیماران و قرنطینه کردن آن‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->