همه چیز درباره سریال کره‌ای «ایلجیما» + زمان پخش، بازیگران و خلاصه داستان پوست موز در پیچ راه پله رضا عطاران «صدام» را بازی می‌کند؟ تهیه‌کننده «پدرخوانده» درگذشت + علت فوت صفحه نخست روزنامه‌های کشور - چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ کنایه رضا رشیدپور به وزیر ارتباطات استوری غم‌انگیز عموپورنگ درباره مادرش + عکس کارنامه شهید رئیسی در عرصه کتاب و کتاب‌خوانی، الگوی مدیران فرهنگی کشور است | احداث ۸ کتابخانه عمومی در حاشیه شهر مشهد در دوران تولیت خادم‌جمهور  سینما‌های کشور دوشنبه و سه‌شنبه (۱۴ و ۱۵ خرداد) تعطیل است «جوکر ۲» در آستانه پخش از شبکه نمایش خانگی خبرنگاران مشهدی در روز زیارتی امام‌رضا(ع) نایب‌الزیاره شهدای خبرنگار غزه می‌شوند رویداد «خلاق و نوآور» برگزیدگان خود را شناخت + اسامی بازگشت نجم‌الدین شریعتی با فصل جدید «حسینیه معلی» اعلام روز‌های تعطیلی اجرای نمایش‌های روی صحنه مشهد در خرداد ۱۴۰۳ برگزاری مراسم خاکسپاری «عزیز شبانی»
سرخط خبرها

آیت الله مکارم شیرازی: رعایت پروتکل‌های بهداشتی بر عزاداران حسینی الزامی است

  • کد خبر: ۳۹۳۵۷
  • ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۰
آیت الله مکارم شیرازی: رعایت پروتکل‌های بهداشتی بر عزاداران حسینی الزامی است
مرجع تقلید شیعیان گفت: افرادی که بیماری دارند یا احتمال ابتلا به ویروس کرونا دارند، در این مجالس حضور پیدا نکنند، این کار ممکن است باعث آلودگی دیگران شود و همین مسئله مسئولیت شرعی دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، مرجع تقلید شیعیان گفت: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ابلاغی از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا بر همه عزاداران الزامی است.

آیت‌الله مکارم شیرازی، مرجع تقلید شیعیان در دیدار رییس دانشگاه علوم پزشکی قم اظهار داشت: رعایت مسائل بهداشتی از جمله زدن ماسک برای همه عزاداران لازم است.

وی گفت: توقع می‌رود که مردم مقررات اعلام‌شده از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا را جداً رعایت کنند؛ مکان سرپوشیده نباشد، جمعیت محدود، وقت محدود باشد و همگان از ماسک استفاده کنند.

آیت‌الله مکارم شیرازی ادامه داد: اگر این شرایط رعایت شود در این صورت عزاداری مانعی ندارد و عواقب منفی هم نخواهد داشت؛ ما جداً از مردم می‌خواهیم که در تشکیل جلسات عزاداری تمام آنچه را مربوط به سلامت عزاداران هست رعایت کنند.

مرجع تقلید شیعیان متذکر شد: افرادی که بیماری دارند یا احتمال ابتلا به ویروس کرونا دارند، در این مجالس حضور پیدا نکنند، این کار ممکن است باعث آلودگی دیگران شود و همین مسئله مسئولیت شرعی دارد. آن‌ها می‌توانند از طریق تلویزیون و اینترنت از این برنامه‌ها استفاده کنند.

محمدرضا قدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم نیز در ابتدای این دیدار، گزارشی از وضعیت شیوع بیماری کرونا و تمهیدات لازم در ماه محرم ارائه کرد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->