کمک درمانی ارتش جمهوری اسلامی به زوج‌های نابارور شاغل در نیروی زمینی بازدید ۱.۴ میلیون گردشگر خارجی از ایران در سه ماه شهریه جدید مدارس غیردولتی، تا پایان هفته به والدین اعلام خواهد شد شکار سردسته باند کوسه جنوب با شلیک پلیس مشهد + عکس وسعت پهنه‌های فرونشستی خراسان‌رضوی در کشور رکورد زد سازمان هواشناسی هشدار داد | تشدید بارش در ۶ استان و احتمال وقوع سیلاب گلایه‌های مردم از تغییر ساعات کار ادارات | قانون‌گذار به این مسائل هم فکر کرده است؟ تأکید بر توزیع صحیح و عادلانه دارو و جذب بیشتر سهمیه‌های دارویی در خراسان‌رضوی دانش‌آموزان تبعه از تحصیل باز نخواهند ماند خراسان رضوی در معرض بحران خونی | توسعه زیرساخت‌های انتقال خون لنگ ۱۷۰ میلیارد تومان نرخ جدیدحق بیمه دهک‌های ۶ تا ۹ درآمدی اعلام شد| بیمه ۵ دهک اول، همچنان رایگان آیا گرمازدگی می‌تواند باعث مرگ افراد شود؟ کودکان را در خودرو با درب و شیشه‌های بسته رها نکنیم بازنشستگان نگران نباشند؛ معوقات حقوق فروردین بازنشستگان تأمین‌اجتماعی به‌زودی و به طور جداگانه به حساب واریز می‌شود (۲۱ خرداد ۱۴۰۳) اعلام جرم دادستانی تهران علیه دو رسانه جوان خواهرکش قصاص نمی‌شود | اولیای دم راضی به قصاص پسر ۱۷ ساله خود نشدند پیش‌بینی بارش‌های رگباری و رعدوبرق در بیشتر استان‌ها (۲۱ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

به ملاقات بیماران کرونایی بروید

  • کد خبر: ۳۷۶۷۲
  • ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۱
به ملاقات بیماران کرونایی بروید
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: طرح ملاقات بیماران کرونایی در فضای باز بیمارستان شریعتی که یکی از ۳ بیمارستان دانشگاهی درگیر بیماران کرونایی در مشهد است، به مرحله اجرا در آمد.

به گزارش شهرآرانیوز، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: طرح ملاقات بیماران کرونایی در فضای باز بیمارستان شریعتی که یکی از ۳ بیمارستان دانشگاهی درگیر بیماران کرونایی در مشهد است، به مرحله اجرا در آمد.

دکتر شاپور بدیعی، اظهار کرد: کادر درمان کرونایی‌ها نزدیک به ۶ ماه است که خالصانه و صادقانه در حال خدمت‌رسانی به بیماران کرونایی هستند و جان خود را به خطر انداخته‌اند تا جان همنوعانشان را نجات دهند.

 

وی با بیان اینکه بیمارانی که بیش از ۵ روز بستری بودند دچار افسردگی و ناراحتی شدید به‌جهت عدم حضور خانواده و بستگان خود بر بالین آنان شده بودند، خاطرنشان کرد: به‌جهت آنکه شرایط روحی بیمار بهتر شود و نتیجه درمان مثمرثمر باشد اقدامی مناسب و اثربخش با عنوان طرح ملاقات بیماران کرونایی در فضای باز بیمارستانی توسط بیمارستان شریعتی که یکی از ۳ بیمارستان دانشگاهی درگیر بیماران کرونایی در مشهد است صورت پذیرفت.

 

دکتر بدیعی تصریح کرد: در این اقدام ابتکاری بیمارانی که از شرایط عمومی بهتری برخوردارند با ویلچر و به همراه یکی از اعضای کادر درمان به فضای بیرونی بیمارستان می‌آیند تا برای چند دقیقه یک نفر از اعضای خانواده یا بستگان خود را با فاصله ۲ متری ببینند و جهت ادامه درمان روحیه مضاعف بگیرند و سپس به محلی که بستری هستند بازمی‌گردند تا مراحل درمان ادامه یابد.

 

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در زمان محدود ملاقات بیمار با خانواده و بستگان اکسیژن و دستگاه احیاء در فضای باز بیمارستانی قرار داده شده تا اگر در این بازه زمانی مشکلی برای بیمار به‌وجود آمد بلافاصله اقدام لازم توسط تیم درمانی ۵ نفره مستقر در محل ملاقات صورت پذیرد.

منبع: وب دا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->