تحقق بیش از ۲۳ میلیون قطعه جوجه‌ریزی در خراسان رضوی از ابتدای سال جاری قبض‌های میلیونی در انتظار مشترکان بد مصرف برق قیمت جدید کوییک پلاس اتوماتیک اعلام شد + جدول (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) ارز ترجیحی شکر حذف شد | گرانی در انتظار شکر؟ فراخوان گمرک برای جاماندگان فعال‌سازی موبایل مسافری توزیع تایر با ارائه ضمانت‌نامه تولیدکنندگان سردرگمی سهامداران در بلاتکلیفی بورس | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) طلای ۱۸ عیار در مشهد نسبت به دیروز گرانتر شد + جزئیات (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) نظر کارشناسان بازار‌های مالی درباره وضعیت بازار‌ها با توجه به انتخابات پیش رو + نمودار بانوان مشهدی چگونه می‌توانند وام خوداشتغالی خیاطی دریافت کنند؟ قیمت دلار، طلا، سکه و ارز دیجیتال امروز | کاهش اندک حباب سکه (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) واردات تمام مدل‌های آیفون همچنان ممنوع است | آیفون ۱۳ دیگر ترخیص نمی‌شود از رهن ۷۰۰ میلیونی تا اجاره ۲۰ میلیونی آپارتمان در کوی امیرالمومنین مشهد (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) آدرس اشتباهی حمایت از تولید | درس‌هایی از تئوری رشد آدام اسمیت ممنوعیت فروش پرواز‌های چارتری لغو شد؟ تعاونی مسکن کارگران به طور جدی در دستور کار است کلاهبرداری ۱۵۰۰ میلیارد ریالی با ترفند پیش فروش خودرو یک بانک خصوصی دیگر تعیین‌تکلیف می‌شود ثبات نسبی بازار ارز با وجود ۷ شوک سیاسی در یک سال اخیر پیش بینی قیمت طلا و سکه فردا یکشنبه (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) | روند نزولی قیمت در بازار طلا ادامه دارد؟ پیش بینی بورس فردا یکشنبه (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) | آیا بازار سهام صعودی می‌ماند؟ دلار ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی از سایت بانک مرکزی حذف شد توزیع گوشت گرم گوسفندی تنظیم‌بازار در مشهد امروز و فردا هم ادامه دارد (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) بورس سبز، اما کم‌رمق | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) نامه نماینده مردم مشهد در مجلس به مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی | حق عائله‌مندی به زنان شاغل پرداخت شود افزایش مصرف برق هم‌زمان با افزایش دمای هوا در کشور
سرخط خبرها

کد رهگیری بدون اصالت برای دریافت وام ودیعه مسکن رد می‌شود

  • کد خبر: ۳۶۵۰۴
  • ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۰
کد رهگیری بدون اصالت برای دریافت وام ودیعه مسکن رد می‌شود
وزیر راه و شهرسازیگفت: برای پرداخت وام ودیعه، کد‌های رهگیری در سامانه املاک و مستغلات بررسی شده و کد‌های بدون اصالت، رد می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد اسلامی  در حاشیه امضای تفاهم‌نامه همکاری با سازمان بسیج مستضعفان برای محرومیت‌زدایی در مناطق مختلف کشور، گفت: موافقتنامه کلی و بلندمدت به لحاظ اهداف مشترکی که در بسیج و وزارت راه و شهرسازی وجود دارد، به امضا رسیده است. عموما دو محور اساسی در تفاهم با بسیج پیگیری و دنبال می‌شود. یک محور در زیرساخت هاست که عمدتا راه‌های روستایی است و دیگری حوزه مسکن است که شامل احداث مسکن محرومان برای دهک‌های یک تا ۳ و موضوع دیگر رفع حاشیه‌نشینی در مناطق مختلف کشور است.

 

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه بر اساس طرح بازآفرینی شهری باید حاشیه‌نشینی از جمهوری اسلامی ایران پاک شود، تاکید کرد: از ظرفیت نیروی انسانی، تخصص‌ها و امکانات بسیج از جمله ماشین آلات بهره گرفته می‌شود که در این مرحله از تفاهم، پنج استان محروم و کمتر برخوردار؛ سیستان و بلوچستان، کرمان، آذربایجان‌غربی، کردستان و خوزستان برای رفع محرومیت، رفع حاشیه نشینی و توسعه راه‌های روستایی در اولویت همکاری مشترک وزارت را ه و شهرسازی با بسیج قرار دارند.

 

او اظهار کرد: وزارت راه و شهرسازی از خیرین و دیگر نهاد‌هایی که تکلیف حمایتی دارند، دعوت کرده تا در محرومیت‌زدایی در مناطق مرزی کشور با وزارتخانه و بسیج همکاری و مشارکت داشته باشند و تمامی اقدامات با منابع بسیج، وزارت راه و شهرسازی، سازمان‌های حمایتی و مشارکت مردم به سرانجام می‌رسد.

 

اسلامی بیان کرد: برنامه‌هایی که در تفاهم نامه زمان‌بندی شده است در همین دولت به اتمام خواهند رسید.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: آمار تمامی تسهیلات به ویژه در حوزه مسکن توسط شورای فقهی بانک مرکزی بررسی می‌شود.

 

اسلامی درباره خرید و فروش کد رهگیری برای دریافت وام ودیعه مسکن گفت: بررسی کامل برای پرداخت وام ودیعه مسکن انجام می‌شود و در صورتی که کد رهگیری در سامانه املاک و مستغلات اصالت نداشته باشد، تایید نمی‌شود.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->