رقابت سریال «نوبت لیلی» در جشنواره‌ بریتانیا برگزیدگان جشنواره دانشجویی موسیقی نواحی معرفی شدند + اسامی پخش مستند «پدر، پسر، گلوله» از شبکه دو به مناسبت قیام ۱۵ خرداد پوستر فیلم سینمایی «عطرآلود» منتشر شد + عکس بازپخش اپیزودهایی از «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» در نیمه خرداد + زمان پخش فراخوان جایزه پژوهش سال سینما منتشر شد + جزئیات تلویزیون ریسکِ تغییر مجری مناظره‌ها را می‌پذیرد؟ او با تمام رهبران خاورمیانه فرق داشت | روایتی از گفتگو‌ی اوریانا فالاچی با امام خمینی (ره) «ماه پنهان» محمدرضا یکانی در مراحل پایانی تولید آموزش به نسل جدید در بستر یک فیلم تلویزیونی | گزارشی از اکران خصوصی «محله باصفا» اکران فیلم‌های کوتاه برگزیده فیلم فجر در سینماهای هنر و تجربه ماهرشالا علی در دنباله جدید «دنیای ژوراسیک» جزئیاتی از ساخت فیلم تگزاس ۴ و ۵ و حضور پژمان جمشیدی فیلم اکران‌نشده رضا داودنژاد به سینما می‌آید صفحه نخست روزنامه‌های کشور - یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
سرخط خبرها

پخش آنلاین انیمیشن «فرفره» در جشنواره فیلم‌های فانتزی کانادا

  • کد خبر: ۳۴۸۷۴
  • ۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰
پخش آنلاین انیمیشن «فرفره» در جشنواره فیلم‌های فانتزی کانادا
انیمیشن «فرفره» به کارگردانی شیوا ممتحن، درباره‌ کودکی است که در خاطراتش گم شده. این فیلم که در مرکز گسترش سینمای مستند و تجربه تهیه شده است در بخش رسمی بیست و چهارمین دوره جشنواره فیلم‌های فانتزی کانادا به نمایش گذاشته می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، امسال این جشنواره به خاطر بیماری همه‌گیری کووید ۱۹ در تاریخ ۲۰ آگوست تا ۲ سپتامبر ۲۰۲۰ برابر با ۳۰ مرداد تا ۲ شهریور در شهر مونترال کانادا به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

در این دوره‌ جشنواره فیلم‌های فانتزی کانادا، حدود ۱۵۰ فیلم کوتاه و بلند به نمایش درمی‌آیند.

در خلاصه داستان انیمیشن «فرفره» آمده است: «کودکی در خاطراتش گم می‌شود. همراه کودک در خاطراتش سیر می‌کنیم. در انتها متوجه می‌شویم که او بزرگ شده است...» این فیلم بازگشتی است به خاطراتی که در کودکی گم کرده‌ایم در واقع «فرفره» حس نوستالژیک و آرزویی برای بازگشت به لحظات خوب گذشته و یادآوری آن‌هاست.

عوامل تولید «فرفره» عبارتند از نویسنده، انیماتور، تدوینگر و کارگردان: شیوا ممتحن، صدابردار: آرش ممتحن، موسیقی: مریم چالش، مدیر تولید و تهیه‌کننده: سیما ممتحن، گوینده متن: حقیقت رضایی، تهیه شده در: مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی.

ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->