یارانه کالابرگ در خرداد ۱۴۰۳ هم واریز می‌شود قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (پنجشنبه، ۳/۳/ ۱۴۰۳) ثبت تولید ۴۵ هزار و ۹۱۶ خودرو در فروردین ماه سیاست‌های انقباضی کاهش تولید را در پی دارد نرخ طلا در بازار امروز مشهد (۲خرداد۱۴۰۳) از دستاورد‌های سیدالشهدای خدمت؛ یارانه نقدی ۴ برابر شد همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از تاریخ اجرای قانون انجام خواهد شد واردات در ازای صادرات غیرکشاورزی اجرا می‌شود بازار مشهد التهابی ندارد ۷۱ کیلوگرم شمش طلا فروخته شد (۱ خرداد ۱۴۰۳) دستاورد‌های آیت‌ا... رئیسی برای اقتصاد ایران اصلاح زیرساخت‌های اقتصادی در دولت سیزدهم آپارتمان‌های ۸۵ متری را در منطقه ایثارگران مشهد پیدا کنید (۱ خرداد ۱۴۰۳) صنعت بیمه در فروردین سال جاری ۸.۹ همت خسارت پرداخت کرده است جریمه سنگین در انتظار بانک‌های متخلف در پرداخت تسهیلات مسکن واکنش بورس به خبر شهادت رئیس جمهور چه بود؟ | گزارش وضعیت بازار سهام ( یکم خرداد ۱۴۰۳) حباب سکه پس از شهادت رئیس‌جمهور افزایش یافت + علت (یکم خرداد ۱۴۰۳) قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (یکم خرداد ۱۴۰۳) قیمت کارخانه‌ای محصولات سایپا اعلام شد + جدول صادرات ۹۰ درصد طلای سرخ از ایران است | سهم پایین زعفران ایران از تجارت دنیا نحوه صدور و نقد کردن چک‌های بانکی تغییر کرد آینده اقتصاد ایران پس از درگذشت آیت‌الله رئیسی چه می‌شود؟ | نمونه‌های تاریخی چه می‌گوید؟ مستاجران تا ۵ سال فرصت شکایت از صاحب‌خانه را دارند | در چه صورت می‌توان شکایت کرد؟ قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (سه شنبه، یکم خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

خراسان رضوی؛ رتبه دوم سطح کشت گلخانه‌ای در کشور

  • کد خبر: ۳۴۴۵۰
  • ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۱
خراسان رضوی؛ رتبه دوم سطح کشت گلخانه‌ای در کشور
مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: با اضافه شدن ۱۷۰ هکتار به سطح کشت گلخانه‌ای در خراسان رضوی تا پایان سال گذشته، استان موفق به کسب رتبه دوم کشور شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، سید هاشم نقیبی ادامه داد:  توسعه کشت‌ متراکم و گلخانه‌ای در فهرست اولویت‌های بخش کشاورزی خراسان رضوی است. با توجه به این که ترویج کشت گلخانه یکی از سیاست‌های محوری و بخشی از طرح‌های مصوب اقتصاد مقاومتی است امسال تعهد افزایش ۱۵۰ هکتار کشت گلخانه در استان را داریم.

 

وی با اشاره به اینکه تا پایان سال گذشته در مجموع ۳۸۸ گلخانه و محیط‌های کنترل شده در استان ایجاد شده است ادامه داد: پارسال ۹۵۰ میلیارد ریال تسهیلات یارانه‌ای برای توسعه کشت گلخانه‌ای به این استان تخصیص یافت که بخش عمده آن تاکنون جذب شده و بقیه آن تا پایان سال مالی جذب خواهد شد.

 

مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: راه‌اندازی هر هکتار گلخانه هم اکنون بین ۱۲۰ تا ۳۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری نیاز دارد و در این زمینه از علاقه‌مندان و کشاورزان حمایت می‌کنیم.

 

نقیبی افزود: هر هکتار گلخانه برای ۱۰ نفر اشتغال مستقیم و غیرمستقیم ایجاد می‌کند و برداشت محصول در این سامانه در تمام ایام سال انجام می‌شود که این ویژگی‌ها گرایش به توسعه این نحوه کشت را بیشتر کرده است.

 

وی ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی تا پایان سال ۱۴۰۵ و نیز مطابق با برنامه ۶ ساله، ساخت دو هزار و ۳۰۰ هکتار گلخانه‌ در خراسان رضوی در دستور کار قرار گرفته است.

 

او اضافه کرد: هم ‌اکنون هزار و ۲۰۰ بهره‌بردار حوزه کشاورزی گلخانه‌ای در استان خراسان رضوی فعالیت می‌کنند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->