حداقل هزینه ساخت هر متر مسکن چقدر می‌شود؟ (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) قیمت طلا در بازار جهانی امروز افزایش یافت (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) تغییر ساعت کار ادارات از ۱۵ خرداد هشدار سازمان بازرسی به بانک‌ها درباره سودسپرده‌ها چرا نشست شورای عالی کار برگزار نمی‌شود؟ خبر جدید از واریز مرحله سوم سود سهام عدالت (۱۱ خرداد ۱۴۰۳) ۳۱ خرداد زمان قطعی پایان تولید پژو پارس ایران خودرو | کدام خودرو جایگزین پارس می‌شود؟ ویدئو| رویداد «بودجه؛ ابرچالش حکمرانی» در مشهد برگزار شد پلمب ۴ سالن زیبایی در مشهد به دلیل گران‌فروشی (۱۰ خرداد ۱۴۰۳) فهرست کالا‌های معاف از مالیات بر ارزش‌افزوده در سال ۱۴۰۳ اعلام شد + فهرست تغییرات اقلیمی مهم‌ترین تهدید برای محصول زعفران است قفل واگذاری زمین برای ایجاد شهرک‌های صنعتی، در دولت سیزدهم شکسته شد طلا و سکه در بازار مشهد چند؟ (۱۰ خرداد ۱۴۰۳) استاندار خراسان‌رضوی: شاهد رشد ۲۰ درصدی صادرات استان در دولت سیزدهم هستیم نرخ طلا، سکه، دلار و ارز دیجیتال امروز (۱۰ خرداد ۱۴۰۳) مهلت ثبت‌نام خودرو‌های وارداتی تمدید شد + جزئیات نرخ اجاره‌بها در منطقه فرامرز عباسی مشهد چند؟ (۱۰ خرداد ۱۴۰۳) خبر مهم برای متقاضیان وام قرض‌الحسنه + جزئیات سرنوشت تعطیلی شنبه‌ها چه شد؟ + فیلم ایران در تولید گندم به پایداری رسید «اعتبار مالیاتی» ابتکار دولت برای حمایت از شرکت‌های  دانش بنیان‌ بازگشت طلافروش‌های مشهدی به بازار | پلمب‌ها باز شد چرا سود سهام عدالت برای برخی افراد واریز نشد؟ شرایط فروش ۲ محصول سایپا برای جایگزینی خودرو‌های فرسوده اعلام شد | اسامی خودرو‌ها و زمان تحویل جزئیات پرداخت مالیات ۱۴۰۲ در ۱۵ قسط مساوی قیمت طلا در بازار جهانی امروز چند؟ (۱۰ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

فرصت یک هفته‌ای بانک‌ها در پرداخت تسهیلات کرونا

  • کد خبر: ۳۰۴۰۹
  • ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۸
  • ۱
فرصت یک هفته‌ای بانک‌ها در پرداخت تسهیلات کرونا
معاون اشتغال وزیر کار از فرصت یک هفته‌ای بانک‌ها در پرداخت تسهیلات کرونا خبر داد و گفت: بنگاه‌هایی که مشمول دریافت وام و تسهیلات کرونا می‌شوند از شمول مربوط به چک برگشتی و اقساط معوق فعلا معاف هستند.
به گزارش شهرآرانیوز، عیسی منصوری درباره پیش‌بینی حمایت از صاحبان مشاغل آزاد که دارای بیمه اختیاری هستند و از بحران کرونا آسیب دیده‌اند اظهار کرد: از قبل در مورد این دسته مشاغل تصمیماتی گرفته بودیم و با توجه به اینکه خود این افراد اطلاعاتشان را در سامانه‌های مربوطه به طور دقیق ثبت نکرده و شغل خود را آزاد اعلام کرده بودند مثلا گفته بودند که شغلشان آرایشگری است، از این رو در حال احصای اطلاعات آن‌ها هستیم که رشته فعالیتشان را دقیقا مشخص می‌کند و طبعا با احصای دقیق اطلاعات و بر مبنای رشته فعالیت‌ها می‌توانیم به راحتی به این افراد تسهیلات پرداخت کنیم.

وی پیش‌بینی کرد تا پایان هفته آتی صاحبان این دسته کسب و کار‌ها و مشاغل آزاد شناسایی و پیامک مشمول شدن به آن‌ها ارسال شود تا بتوانند فرایند ثبت نام خود را دنبال کنند.

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر کار در عین حال با اشاره به آغاز پرداخت تسهیلات کرونا به کارفرمایان متقاضی از روز شنبه، گفت: بانک‌ها یک هفته فرصت دارند که تسهیلات مذکور را پرداخت کنند. مدت بازپرداخت این تسهیلات ۲۴ ماه است که پس از تنفس سه ماهه پرداخت آن به متقاضیان و بنگاه‌های مشمول آغاز خواهد شد.

منصوری همچنین از معافیت بنگاه‌های مشمول دریافت تسهیلات کرونا از شمول مربوط به چک برگشتی و اقساط معوق خبر داد و گفت: اگر چه در این خصوص الزامات قانونی داریم و محدودیت‌هایی ایجاد می‌شود، ولی پرداخت وام به بنگاه‌های مشمول که دارای چک برگشتی و اقساط معوق هستند. فعلا متوقف نیست.

معاون اشتغال وزیر کار از تدوین برنامه پساکرونا خبر داد و گفت: با بررسی‌هایی که صورت دادیم دوران پساکرونا را در سه سناریو تعریف کرده‌ایم که در سناریوری اول، کوشش ما این است که واحد‌های اقتصادی همراه با رونق به حالتی بهتر از حالت قبل از کرونا برگردند. در سناریوی دوم، یک دوره افول و سپس بازگشت سریع به رونق را پیش‌بینی کرده‌ایم و در سناریوی سوم بازگشت به روال قبل از کرونا، اما درگیر شدن دوباره با کرونا است که بر مبنای این سه سناریو ۱۱ مؤلفه را در قالب برنامه بلند مدت پساکرونا تدوین کردیم که البته هنوز به مرحله تصویب نرسیده و به محض تصویب آن را اطلاع رسانی خواهیم کرد.

منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مهدی غلامی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
0
0
اقا وام یک میلیونی هنوز واریز نشده واسه من.
شمارو به خدا واریز کنید. من خیلی نیاز دارم خدا شاهد.
کمک کنید مسکل من هم حل بشه. مگه مجردها ادم نیستن. من 41سال سن مجرد هستم. ولی گرفتاری خودمو دارم. یکاری بکنید
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->