صحبت‌های تند نکونام علیه قهرمانی پرسپولیس سورپرایز اوسمار برای گل محمدی+ ویدیو| حضور در جشن با عکس یحیی گل قهرمانی پرسپولیس آفساید بود؟ + عکس و فیلم (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) کارشناس داوری بازی پرسپولیس و مس | گل گولسیانی آفساید بود؟ (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو جشن قهرمانی پرسپولیس پس از غلبه بر مس رفسنجان نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فولاد و نساجی در لیگ برتر (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) | اهوازی‌ها در لیگ ماندنی شدند جدول لیگ برتر ایران در پایان هفته سی‌ام و قهرمانی پرسپولیس نتیجه بازی پرسپولیس و مس رفسنجان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌| قهرمان سرخ می‌پوشد! ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و مس رفسنجان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو گل اول پرسپولیس به مس رفسنجان توسط گولسیانی (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو خلاصه بازی استقلال و پیکان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳) نتیجه بازی استقلال و پیکان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| برد بی فایده ویدیو گل دوم استقلال به پیکان توسط مهرداد محمدی (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو گل اول استقلال به پیکان توسط مهرداد محمدی (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) پخش زنده بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نمره ضعیف گوش شکسته‌ها در جام تختی پخش زنده بازی نساجی و فولاد لیگ برتر (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین جام در راه استادیوم آزادی + ویدئو پخش زنده بازی سپاهان و شمس آذر قزوین در لیگ برتر (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی پرسپولیس و مس رفسنجان در هفته سی‌ام لیگ برتر (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

توهین تتلو به علی دایی در اینستاگرام+عکس

  • کد خبر: ۲۴۵۶۹
  • ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۳
  • ۳
توهین تتلو به علی دایی در اینستاگرام+عکس
از شب گذشته آرات حسینی و پدرش با استوری‌های خود حواشی و جنجال به پا کرده‌اند که با همراهی تتلو علیه علی کریمی و علی دایی همراه شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، این روز‌ها بعد واکنش مسی و باشگاه بارسلونا نام آرات حسینی نقل بسیاری از محافل ورزشی و غیر ورزشی است. آرات و پدر بار‌ها و بار‌ها از علاقه خود به علی کریمی گفتند و خواستند تا این اسطوره فوتبال کشورمان از آرات حمایت کنند. بعد از اینکه آرات مدعی شد علی کریمی ضمن رد درخواست او صفحه‌اش را نیز بلاک کرده، امیر حسین مقصدلو ملقب به تتلو با انتشار پست‌هایی باعث حمله برخی هوادارانش به علی کریمی شد که در ادامه پیام صادقیان حمایت خود را از این اسطوره ایرانی اعلام کرد.

حالا این خواننده که به دنبال آن است تا به هر بهانه‌ای مثبت یا منفی در کانون توجه‌هات باشد بعد از حمله به علی کریمی در زیر یکی از پست‌های آرات حسینی در حالی که ادعا کرده بود او را بلاک کرده است تا آرات از او دشنام و بددهنی یاد نگیرد به علی دایی هم رحم نکرده است و این اسطوره فوتبال کشورمان را هم از نظرات غیر کارشناسانه خود بی نصیب نگذاشته است.

(عکس) توهین تتلو به علی دایی

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۲
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۳
1
12
ترا بخدا در مورد آدمیزاد صحبت کنید،نه در مورد تتلو......
Sahand
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۳
11
2
از تتلو خوشم میاد ولی یکم زیادروی کردن دیگه
..
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
1
0
چرا چرت میگی اول نکرده بی احترامی دوم کرده باشه
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->