سرخط خبرها

پرداخت حقوق معلمان خرید خدمات و حق‌التدریس به روز شد

  • کد خبر: ۲۲۸۰۷۸
  • ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۶
  • ۲
پرداخت حقوق معلمان خرید خدمات و حق‌التدریس به روز شد
سخنگوی وزارت آموزش‌وپرورش گفت: معوقات نیرو‌های خرید خدمات تا اسفند ماه، حق‌التدریسی‌ها نیز تا اسفند ماه، معوقات تثبیت کرونا، فوت و ازدواج نیز پرداخت شده و صرفا پاداش پایان خدمت سال ۱۴۰۲ باقی مانده که امیدواریم پرداخت شود.

به گزارش شهرآرانیوز، علی فرهادی با بیان اینکه کسری و مشکل بودجه‌ای زمانی به وجود می‌آید که دیرتر از زمان مشخص‌شده، تخصیص یابد گفت: آموزش‌وپرورش نهادیست که با کیفیت کار می‌کند، هرچه به آن بودجه اختصاص یابد این نهاد می‌تواند با افزایش کیفیت، بودجه را مصرف کند.

وی با بیان اینکه مثلا با افزایش بودجه مدرسه‌سازی، تراکم کلاس‌ها پایین آمده و کیفیت در آموزش‌وپرورش بالا می‌رود، افزود: فاصله بسیاری تا ایده‌آل‌ها داریم، برای شرایط پیش بینی شده و با هماهنگی سازمان برنامه و بودجه و مجلس تا حدودی این بودجه متناسب بسته شده است.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه در بحث بودجه در حال حاضر به روز هستیم ادامه داد: معوقات نیرو‌های خرید خدمات تا اسفند ماه، حق‌التدریسی‌ها نیز تا اسفند ماه، معوقات تثبیت کرونا، فوت و ازدواج نیز پرداخت شده و صرفا پاداش پایان خدمت سال ۱۴۰۲ باقی مانده که امیدواریم پرداخت شود.

فرهادی درباره بدهی ۴۴ هزار میلیارد تومانی آموزش و پرورش که در برخی رسانه‌ها اعلام شد نیز گفت: زمانی مجلس این میزان را اعلام کرد که آموزش و پرورش هنوز مقداری از معوقات خود را پرداخت نکرده بود، اما بدهی دولت به صندوق ذخیره حدود ۸ هزار میلیارد تومان است و مقداری از این بدهی ناظر بر مدرسه‌سازی، پاداش پایان خدمت و رتبه‌بندی است.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
بازنشسته
Netherlands (Kingdom of the)
۱۱:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
0
0
من ۴۰۲ باز نشست شدم حکمی که می نویسند بند ندارد من باز نشسته از کجا بفهمم حقوقم شامل چه بند هایی است لطفا رسیدگی کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
0
0
خاقای فرهادی عزیز تفاوت پاداش ۱۴۰۰ بازنشسته رو به روی مبارک نمیاوری
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->