رفع پلمب واحدهای صنفی طلا و جواهر در مشهد ۵۴ کیلوگرم شمش طلا فروخته شد (۸ خرداد ۱۴۰۳) طلافروشی‌های مشهد بالاخره کوتاه آمدند | بازگشایی پس از ۲۲ روز با مبلغ ۲ میلیارد در کجای تهران می‌توان خانه خرید؟ خبر خوش برای زوج‌های جوان | صف وام ازدواج کوتاه می‌شود؟ معرفی ۱۰ ماشین خارجی که در سامانه فروش عرضه می‌شوند | ژاپنی‌ها در دوره جدید واردات خودرو یکه‌تازی می‌کنند + تصاویر چطور بهترین لاستیک را انتخاب کنیم و چقدر بابتش پول بدهیم؟ قیمت افغانی امروز (سه‌شنبه، ۸ خرداد ۱۴۰۳) وام ۵۰۰ میلیون تومانی برای دهه شصتی‌ها + شرایط و مدارک لازم برای دریافت وام هفته آینده، نتیجه قرعه‌کشی خودرو‌های برقی اعلام می‌شود سومین سود سهام عدالت چه زمانی واریز می‌شود؟ (۸ خرداد ۱۴۰۳) خبر‌های بسیار خوب دولت برای بورسی‌ها | ۴ تصمیم مهم برای نجات بازار سرمایه (۸ خرداد ۱۴۰۳) خبر مهم برای دارندگان حواله پژو پارس؛ طرح تبدیل حواله به این ۳ خودرو آغاز شد + اسامی خودروها، مبلغ و زمان تحویل (۸ خرداد ۱۴۰۳) چراغ سبز بورس بالاخره روشن شد | گزارش وضعیت بازار سهام (۸ خرداد ۱۴۰۳)  آخرین جزئیات از تعیین تکلیف اعطای سهام عدالت به جاماندگان (۸ خرداد ۱۴۰۳) بانک‌ مرکزی نرخ سود بانکی را اعلام کرد | اخطار جدی به بانک‌هایی که از بخش‌نامه جدید پیروی نکنند یک دلار آمریکا وارد کانال ۶۰ هزار تومان شد (۸ خرداد ۱۴۰۳) نرخ طلا در بازار امروز مشهد (سه‌شنبه، ۸ خرداد ۱۴۰۳) بایدونبایدهای عرضه نان اینترنتی در مشهد | نباید قیمت نان در بستر آنلاین افزایش یابد طرح سامان‌دهی استخدام کارکنان دولت در صف بررسی در مجمع تشخیص! پیش‌بینی برداشت ۴۰۰ هزار تن جو از اراضی خراسان‌رضوی نرخ روز دام زنده در بازار امروز مشهد (۸ خرداد ۱۴۰۳) | پیش‌بینی نرخ گوشت قرمز در بازار تشکیل ۴ پرونده تعزیراتی برای هیئت‌مدیره اتحادیه نانوایان مشهد بررسی وضعیت رهن و اجاره در شهرک شهید رجایی مشهد (۸ خرداد ۱۴۰۳) دلار بازار آزاد به کانال ۵۸ هزار تومان صعود کرد | حباب سکه چقدر شد؟ (۸ خرداد ۱۴۰۳) قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (سه‌شنبه، ۸ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

بیش از ۸ هزار بنگاه املاک در مشهد به کد کیوآر تجهیز شدند

  • کد خبر: ۲۲۷۹۷۱
  • ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۲
بیش از ۸ هزار بنگاه املاک در مشهد به کد کیوآر تجهیز شدند
رئیس اتحادیه مشاوران معاملات املاک مشهد گفت: از سال گذشته تا کنون حدود ۸ هزارو ۵۰۰ واحد صنفی به کد کیوآر تجهیز شد.

به گزارش شهرآرانیوز، حسین رستمی درباره دریافت و نصب کیوآرکد توسط واحد‌های صنفی حوزه مشاوران املاک تصریح کرد: سال گذشته و به دنبال ابلاغ دستور دریافت و نصب کیوآرکد به دلیل سهولت در کار با سامانه آن زمان توانستیم حدود ۸ هزارو ۵۰۰ واحد صنفی را به کد کیوآر تجهیز کنیم.

رئیس اتحادیه مشاوران معاملات املاک مشهد افزود: با به روزرسانی و اعلام سامانه جدیدی که اطلاعات باید در آن مجدد بارگذاری شود، اتحادیه املاک ابتدا درصدد برآمد تا آموزش‌های لازم به تمام کارکنان داده شود به صورتی که تمام واحد‌های مستقر در اتحادیه، این آموزش‌ها را دریافت کردند و در لحظه هر عضوی که به اتحادیه مراجعه کند، کد کیوآرو الزام به نصب در واحد صنفی را دریافت می‌کند.

رئیس اتحادیه مشاوران معاملات املاک مشهد افزود: به بازرسان اتحادیه تأکید شده است  در مراجعه به واحد‌های صنفی در صورت مشاهده نصب نبودن کد کیوآر، اخطار ماده ۲۸ را به آنها ابلاغ کنند تا هرچه سریع‌تر به اتحادیه مراجعه و کد خود را دریافت کنند.

 

وی ادامه داد: در این زمینه از طریق پیامک و کانال‌های ارتباطی در نرم افزار‌های مختلف به تمامی اعضای زیرمجموعه اتحادیه خود اطلاع رسانی کرده ایم که چنانچه تا موعد مقرر تعیین شده، اقدام نکنند از خدمات دولتی محروم خواهند شد و در مراحل بعدی اتحادیه با افراد متخلف برخورد قاطع خواهد داشت.

رستمی همچنین خبر داد: درصدد هستیم در مراحل بعدی به هر واحد صنفی بنری اختصاص بدهیم که در این بنر علاوه بر کد کیو آر، لگو اتحادیه و لگویی حاوی پیام طرح عفاف و حجاب قرار دارد. این بنر از طراحی زیبا و جنس مقاومی برخوردار است به طوری که در مقابل نور آفتاب و با گذشت زمان کمرنگ نخواهد شد. این بنر به زودی لمینت شده و به صورت سراسری در پشت شیشه  تمام مشاورین املاک مشهد نصب خواهد شد.

 رئیس اتحادیه مشاوران معاملات املاک مشهد با یادآوری اینکه اتحادیه املاک مشهد در زمینه نوآوری در ارائه خدمات به نوعی پیشتاز بوده است به طرح‌های موفقی مانند اجرای نرم افزار اجاره بها و سکو‌های مجازی اشاره کرد که به صورت پایلوت در مشهد در حال اجراست. وی همچنین ابراز امیدواری کرد که این طرح‌ها در استان‌های دیگر کشور هم اجرا شود.

رستمی گفت: چنانچه در دریافت کد، سهولت بیشتری وجود داشت واحتیاجی به مراجعه حضوری افراد نبود، درصد مشارکت بالاتری ایجاد می‌شد.

وی در پایان سخنان خود پیشنهاد داد: اگر به اتحادیه‌ها دسترسی به سامانه داده شود تا خودشان به این حوزه مستقیم ورود کنند و بعد از دریافت کد، آن را به بازرس‌ها بدهند تا در واحد صنفی مربوط نصب  شود دیگر نیازی به مراجعه حضوری افراد نیست و در انجام این مصوبه سهولت و سرعت بیشتری ایجاد می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->