کشف بیش از ۲۷۰۰ عینک آفتابی قاچاق به ارزش ۱.۵ میلیارد تومان در بازار تهران ماجرای توقف یک حکم اعدام توسط شهید رئیسی و توبیخ قاضی چه بود؟ تفاوت انتقال مال غیر با کلاهبرداری ایران با جرم زدایی از مواد مخدر مخالفت کرد زائران رضوی در بازگشت به شهر‌های خود تعجیل نکنند | جاده‌های خراسان رضوی لغزنده است (۳ خرداد ۱۴۰۳) راهبرد شهیدجمهور برای چالش‌های زیست محیطی گره‌گشایی دیپلماتیک بود ارائه بیش از ۶۸۰۰ خدمت درمانی به حجاج ذخیره ۲ ماهه شیرخشک در کشور مهار آتش در منزل مسکونی واقع در خیابان فکوری مشهد+تصویر(۳ خرداد ۱۴۰۳) اولین اقدام دولت شهیدِ جمهور، واردات ۱۰میلیون دوز واکسن کرونا بود توزیع شیر رایگان؛ اقدامی که پس از ۶ سال وقفه با دستور شهید جمهور احیا شد شمار امدادرسانی به شرکت‌کنندگان آیین تشییع شهید جمهور به هزار و ۱۰۰ نفر رسید (۳ خرداد) ورود و تشرف ۱۰ هزار زائر ایرانی به مکه مکرمه امدادرسانی هلال‌احمر خراسان رضوی به ۸۰ نفر از حاضران در آیین تشییع رییس‌جمهور برقراری ۷۰ پرواز فوق‌العاده سران عالی رتبه خارجی در فرودگاه مهرآباد هشدار وقوع سیل به ۱۰ استان کشور (۳ خرداد ۱۴۰۳) کشف بیش از ۵ کیلو مواد مخدر از از کوله پشتی مسافر لزوم مبارزه مداوم با مافیای زباله پوشش متنوع زائران مسجدالنبی (ص) در حج ۱۴۰۳ + عکس اطلاعیه آموزش‌وپرورش تهران درباره امتحانات پایه نهم + جدول
سرخط خبرها

معجزه و فواید باورنکردنی ماسک شلغم برای پوست صورت

  • کد خبر: ۲۲۷۵۷۳
  • ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۸
معجزه و فواید باورنکردنی ماسک شلغم برای پوست صورت
مصرف منظم شلغم به علت مقادیر بالای ویتامین‌های A و C پوست را صاف، شفاف و درخشان می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز، یکی از مشکلات پوستی که خیلی از افراد با آن درگیر هستند آکنه است، آکنه به طور معمول به خاطر مسدود شدن منافذ پوست و سموم ایجاد می‌شود.

مصرف شلغم باعث از بین بردن سموم پوست شده و چربی‌های اضافی پوست را پاکسازی می‌کند. اگر شلغم را به صورت منظم مصرف کنید باعث می‌شود تا علائم پیری زودرس از بین برود، شما می‌توانید برای از بین بردن چین و چروک صورت و دست از شلغم کمک بگیرید.

چرا که دارای خاصیت آنتی اکسیدانی است و دارای ویتامین آ و سی است، این امر باعث می‌شود تا با رادیکال‌های آزاد بدن مبارزه کرده و از آسیب‌های پوستی پیشگیری کند.

آنتی اکسیدان‌های موجود در شلغم باعث تولید کلاژن شده و افزایش الاستیک پوست را به دنبال دارد.

استفاده موضعی از شلغم و برگ‌های آن می‌تواند برای درمان ترک کف پا مفید باشد.

یک شلغم و برگ‌های آن را در آب بجوشانید تا عصاره آن به دست بیاید، هر شب قبل از رفتن به رختخواب، پا‌های خود را در این آب فرو کنید و بگذارید ۱۰ دقیقه بماند و سپس پا‌ها را خشک کنید پس از ۳ روز ترک کف پا و پاشنه پا درمان می‌شود.

ماسک شلغم راهی عالی برای افزودن رطوبت و مواد مغذی به پوست شماست. شلغم منبع خوبی از ویتامین‌ها و مواد معدنی از جمله ویتامین‌های A و C است که به محافظت از پوست شما در برابر آسیب‌های رادیکال‌های آزاد کمک می‌کند. آنها همچنین حاوی آنتی اکسیدان هستند؛ که می‌تواند به کاهش التهاب و بهبود ظاهر چین و چروک و خطوط ریز کمک کند.

منبع: همشهری

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->