آیا مدارس قم فردا سه شنبه (۱ خرداد ۱۴۰۳) تعطیل است؟ کارنامه زیست‌محیطی شهید سید ابراهیم رئیسی چند توصیه مهم برای خواب آرام شبانه هشدار سازمان هواشناسی درباره وقوع سیل در ۱۵ استان کشور (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) از بایدها و نبایدهای زالودرمانی چه می‎‌دانید؟ نرخ باروری و موالید در کشور روند کاهشی دارد اهدای اعضای ۱۴۷ بیمار مرگ مغزی در غرب خراسان امتحانات دانش آموزان تا پایان هفته لغو شد (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) فرونشست خودرو خاور در خیابان بابانظر مشهد+ تصویر (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳)‌ چرا خانواده‌ها با اهدای اعضای بیمار مرگ مغزی مخالفت می‌کنند؟ سوءاستفاده از پروفایل افراد چه مجازاتی دارد؟ علت علمی بارش‌های شدید بهار امسال در مشهد و کشور چه بود؟ بازنشر گفتگوی شهرآرانیوز با سیدمحمدتقی میرحافظ، معلم کلاس اول رئیس جمهور | آقای معلم! «سید ابراهیم» هم به دانش‌آموزان شهیدت اضافه شد کلاهبرداری میلیاردی با صدای زنانه اجتماع دانشگاهیان مشهد در پی شهادت آیت الله رئیسی برگزار شد + ویدئو (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | تصاویر جدید تلویزیون ترکیه از محل سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور ایران و هیئت همراه هلاکت شرورِ مسلح و شهادت مأموران پلیس تهران بزرگ + تصاویر شهدا و فیلم
سرخط خبرها

همه‌چیز درباره گروگان‌گیری در پالادیوم + جزئیات و عکس

  • کد خبر: ۲۲۷۰۵۱
  • ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۰
همه‌چیز درباره گروگان‌گیری در پالادیوم + جزئیات و عکس
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از وقوع یک گروگان‌گیری ناکام در مقابل مجتمع تجاری پالادیوم در شمال تهران خبر داد و جزئیات آن را تشریح کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار عباسعلی محمدیان در تشریح جزئیات این خبر گفت: در ساعت ۱۷:۱۵ دیروز، یکی از شهروندان طی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تهران اعلام کرد که با تماس همسرش اطلاع پیدا کرده است که او و دخترش توسط یک نفر به هویت مشخص ربوده شده و رباینده در ازای آزادی آن‌ها، درخواست پول و سکه طلا کرده است.

همه چیز درباره گروگان گیری در پالادیوم + جزئیات و عکس

وی ادامه داد: با توجه به حساسیت و اهمیت موضوع بلافاصله ماموران کلانتری ۱۲۲ دربند به محل سکونت فرد تماس‌گیرنده مراجعه کرده و در تحقیقات میدانی اطلاع پیدا کردند که گروگان‌گیر با تهدید چاقو، سوار یک دستگاه خودرو شاسی‌بلند به شماره پلاک انتظامی مشخص شده و همسر و دختر فرد تماس‌گیرنده با پلیس را گروگان گرفته است. با شناسایی دقیق خودرو، بلافاصله طرح مهار توسط واحدهای عملیاتی سرکلانتری یکم پلیس پیشگیری تهران بزرگ انجام شد و در عرض کمتر از ۱۰ دقیقه، ماموران خودروی مذکور را با سه سرنشین در خیابان مقدسی‌اردبیلی، روبه‌روی مجتمع تجاری پالادیوم مشاهده و شناسایی کردند.

همه چیز درباره گروگان گیری در پالادیوم + جزئیات و عکس

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اقدامات ماموران برای دستگیری گروگان‌گیر گفت:‌ فرد گروگان‌گیر برای تهدید، خودش و مادرودختر ربوده‌شده را به بنزین آغشته کرده بود و با مشاهده ماموران، بلافاصله اقدام به آتش‌زدن خودرو و سرنشینان داخل خودرو کرد که در همین راستا بلافاصله ماموران در یک عملیات سریع، با شلیک گلوله به شیشه خودرو و تخریب آن، اقدام به مهار و اطفای حریق و هم‌زمان نجات افراد ربوده‌شده کردند.

همه چیز درباره گروگان گیری در پالادیوم + جزئیات و عکس

به گفته محمدیان، خوشبختانه افراد به‌گروگان‌گرفته‌شده بدون کوچک‌ترین جراحت و سوختگی آزاد شدند و فرد گروگان‌گیر هم دستگیر شد.

وی درباره انگیزه گروگان‌گیر برای این اقدام گفت: در همان تحقیقات اولیه، فرد گروگان‌گیر انگیزه خود را شخصی و با هدف انتقام و اخاذی از پدر خانواده اعلام کرد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به انتقال متهم به مقر انتظامی اظهار کرد: تحقیقات تکمیلی در این خصوص درحال انجام است و اخبار تکمیلی متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.

همه چیز درباره گروگان گیری در پالادیوم + جزئیات و عکس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->