شایعه برگزاری جلسه اضطراری شورای عالی امنیت رد شد جستجوها در منطقه حادثه بالگرد رییس جمهور ادامه دارد آمریکا به بروز سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور ایران واکنش نشان داد رئیس هلال‌احمر به محل حادثه بالگرد رئیس‌جمهور رفت | اعزام ۴۰ تیم واکنش‌سریع + فیلم برگزاری جلسه تجسس بالگرد حامل رئیس‌جمهور در فرودگاه تبریز محل دقیق سانحه بالگرد حامل رئیس‌جمهور مشخص شد آخرین تصویر رئیسی پیش از پرواز با بالگرد به سمت تبریز آخرین خبر‌ها از عملیات جست‌وجوی هلی‌کوپتر حامل رئیس‌جمهور در ورزقان+ فیلم پایگاه‌های اشغالگران صهیونیست زیر آتش سنگین حزب‌الله ویدئو | توضیحات وزیر کشور درباره فرود سخت هلی کوپتر حامل رئیس جمهور تیم‌های جست‌وجو به محل وقوع حادثه بالگرد تیم ریاست جمهوری رسیدند (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) زمزمه‌هایی از طرح دموکرات‌ها برای برکناری بایدن همراهان رئیس جمهور در سفر به آذربایجان شرقی چه کسانی بودند؟ وقوع حادثه برای هلی کوپتر رئیس جمهور + جزئیات گزینه‌های اصلی برای ریاست مجلس خبرگان رهبری مشخص شدند رنج مردم غزه به روایت پزشک آمریکایی
سرخط خبرها

دولت برای واگذاری تعیین حقوق کارگران به مجلس برنامه‌ای ندارد

  • کد خبر: ۲۲۶۴۹۳
  • ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
دولت برای واگذاری تعیین حقوق کارگران به مجلس برنامه‌ای ندارد
بهادری‌جهرمی در پاسخ به سوالی درباره نظر وزیر کار درخصوص واگذاری مرجع تعیین حقوق کارگران به مجلس تصریح کرد: دولت هیچ تصمیمی در این زمینه نگرفته و به سه‌جانبه‌گرایی معتقد است. تضمین حقوق کارگر و کارفرما در گروی سه‌جانبه‌گرایی خواهد بود.

به گزارش شهرآرانیوز علی بهادری‌جهرمی سخنگوی دولت در نشست خبری امروز خود با خبرنگاران طی سخنانی ضمن آرزوی شفا برای بیماران مبتلا به بیماری‌های خاص به‌مناسبت فرا رسیدن روز جهانی این بیماران، به اقدامات دولت در این زمینه اشاره و بیان کرد: دولت صندوقی را برای حمایت و درمان بیماری‌های خاص تشکیل داد و سال اول دولت، ۵ هزار میلیارد تومان تأمین منابع صورت گرفت و سال گذشته نیز ۷ همت منابع تخصیص داده شد.

وی افزود: ۲۳۴ قلم داروی خاص تحت پوشش بیمه هستند، ۱۰۷ بیماری نادر تحت پوشش بیمه قرار گرفتند و کاشت حلزون شنوایی در این دولت رایگان شد. هم‌چنین برای ارتقای عملکرد در این حوزه‌ها، برنامه‌ریزی شده و عملیاتی خواهد شد.

سخنگوی دولت عنوان کرد: با توجه به آغاز دهه کرامت، رییس‌جمهور به استان قم سفر خواهند داشت و این پانزدهمین سفر استانی ایشان در دور دوم است.

بهادری‌جهرمی خاطرنشان کرد: دور دوم انتخابات در ۱۵ استان برای تعیین تکلیف ۴۵ کرسی مجلس برگزار خواهد شد و در ۸ حوزه انتخابیه انتخابات تمام الکترونیک خواهند داشت. حدود ۲۵ هزار دستگاه الکترونیکی توزیع شده تا در برگزاری شاهد سهولت رأی‌گیری باشیم. امیدواریم به صورت پرشور در این مرحله از انتخابات هم حضور یابند.

وی گفت: نمایشگاه بین‌المللی کتاب از فردا تا ۲۹ اردیبهشت‌ماه در مصلای تهران با حضور ۲۶۰۰ ناشر داخلی و ۱۰۰ ناشر خارجی برپا خواهد بود. هم‌چنین بیش از ۳۶۰ کتابفروشی هم به صورت مجازی در نمایشگاه فعال هستند. کشور یمن میهمان ویژه این نمایشگاه است.

سخنگوی دولت اظهار داشت: هم‌چنین از امروز تا ۲۱ اردیبهشت‌ماه در پارک فناوری پردیس شاهد برگزاری نمایشگاه اینوتکس با حضور بیش از ۴۰۰ شرکت دانش‌بنیان هستیم و پیش‌بینی می‌شود بیش از ۱۰۰ هزار بازدیدکننده به این نمایشگاه بروند و بیش از ۲۰ کشور جهان در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

بهادری‌جهرمی در پاسخ به سوالی درخصوص مصوبه کنترل و ساماندهی اجاره بهای مسکن و برنامه‌های دولت در این زمینه بیان کرد: این طرح با همکاری دولت به تدوین رسید و لایحه‌ی دولت با طرح مجلس تلفیق شد و از نمایندگان نیز قدردانی می‌کنیم که در پیشبرد تصویب این طرح همکاری داشتند. این طرح در حوزه بازار مسکن و اجاره بها کمک خواهد کرد و ضمانت اجرا‌های خوبی پیش‌بینی کرده و امکان نظارت موثر بر حوزه بنگاه‌های املاک و فعالان این حوزه را فراهم خواهد کرد. این مصوبه به‌زودی با قید فوریت از سوی رییس‌جمهور ابلاغ خواهد شد. سال گذشته تولید و عرضه مسکن افزایش داشت و نظارت بیشتری بر بنگاه‌های املاک صورت گرفت و طرح نهضت ملی مسکن رشد بهتری داشت، پیش‌بینی می‌کنیم امسال بتوانیم بازار اجاره بها را بهتر از قبل کنترل کنیم.

وی در پاسخ به سوالی درباره نظر وزیر کار درخصوص واگذاری مرجع تعیین حقوق کارگران به مجلس تصریح کرد: دولت هیچ تصمیمی در این زمینه نگرفته و به سه‌جانبه‌گرایی معتقد است. تضمین حقوق کارگر و کارفرما در گروی سه‌جانبه‌گرایی خواهد بود. دولت در این موضوع لایحه‌ای ندارد.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->