گزینه‌های اصلی برای ریاست مجلس خبرگان رهبری مشخص شدند رنج مردم غزه به روایت پزشک آمریکایی فراخوان سازمان وظیفه عمومی برای سربازان پایه خدمتی خرداد ۱۴۰۳ سخنگوی کرملین: مقدمات سفر پوتین به کره شمالی در جریان است بهادری جهرمی: دولت سیزدهم خود را مقید به رعایت و اجرای قانون اساسی و قوانین می‌داند آغاز محدودیت‌های ترافیکی میلاد امام‌رضا(ع) از ساعت ۱۴ امروز در مشهد (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) سردار سلامی: امروز در برجسته‌ترین فراز تاریخ ایران قرار داریم رئیسی از پروژه ترانزیتی جاده‌ای و ریلی «ارس» به‌عنوان بخشی از کریدور شرق-غرب بازدید کرد وکیل‌مدافع تتلو از محکومیت او خبر داد ویدئو | تسلیت رئیس مجلس به بازماندگان سیل خراسان رضوی رسانه عبری: جنگ با حزب الله نقاط ضعف اسرائیل را هویدا کرد یک نظامی دیگر صهیونیست در غزه کشته شد عملیات‌های موفق امروز قسام | از شکار بالگرد «آپاچی» تا هلاکت ۲۰ نظامی صهیونیست (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) حملات روز شنبه رژیم صهیونیستی به نوار غزه | ۶۴ تن شهید و صد‌ها نفر زخمی شدند (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) گانتس شروط خود را برای ادامه حضور در کابینه جنگ اعلام کرد دستور رئیسی برای حمایت از فعالین فضای مجازی یمن یک کشتی یونانی را با موشک هدف قرار داد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) بایدن انجام مناظره‌های بیشتر با ترامپ را رد کرد وحشت رسانه‌های عبری از سلاح جدید حزب الله ترامپ: کاخ سفید باید از من عذرخواهی کند
سرخط خبرها

هشدار عربستان به اسرائیل درباره حمله به رفح

  • کد خبر: ۲۲۶۴۱۳
  • ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۱
هشدار عربستان به اسرائیل درباره حمله به رفح
وزارت خارجه عربستان با بالا گرفتن احتمالات برای حمله زمینی رژیم صهیونیستی به رفح، در این خصوص به تل آویو هشدار داد.

به گزارش شهرآرانیوز، عربستان سعودی امروز دوشنبه در مورد خطرات حمله رژیم صهیونیستی به شهر رفح به عنوان بخشی از کارزار "خونین" و "نظام‌مند" خود برای یورش به تمام مناطق نوار غزه و آواره کردن ساکنان آن هشدار داد.

این هشدار پس از آن است که ارتش رژیم صهیونیستی به ده‌ها هزار نفر در شهر رفح در جنوب غزه دستور داد تا اوایل روز دوشنبه آن منطقه را تخلیه کنند. این مساله حاکی از این است که احتمالا یک حمله زمینی به رفح که مدت‌ها از سوی صهیونیست‌ها وعده داده شده بود، قریب‌الوقوع باشد.

وزارت خارجه عربستان عنوان کرد که این کشور قاطعانه نقض مستمر قوانین بین المللی توسط نیرو‌های اسرائیلی که بحران انسانی در غزه را تشدید می‌کنند و تلاش‌های صلح بین المللی را تضعیف می‌نماید، رد می‌کند.

این وزارتخانه مجدداً درخواست عربستان را از جامعه بین‌المللی برای مداخله فوری بمنظور توقف نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی فلسطینی تجدید کرد.

فولکر ترک، مسئول حقوق بشر سازمان ملل متحد روز دوشنبه گفت که دستورات اسرائیل برای جابجایی فلسطینیان از رفح غیرانسانی است و آنها را در معرض خطر و بدبختی بیشتر قرار می‌دهد. او هشدار داد که چنین اقداماتی گاهی می‌تواند به جنایت جنگی تبدیل شود.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->