ترامپ صفحه دریافت کمک مالی به ارز دیجیتال راه اندازی کرد شهادت یک فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در کرانه باختری افراد مسلح در نیجریه ۴۰ نفر را کشتند پوتین: درگذشت رئیسی ضایعه بزرگی است وزیر خارجه صربستان: یاد و خاطره آیت‌الله رئیسی و امیرعبداللهیان در اذهان باقی خواهد ماند نتانیاهو: هدف اصلی اسرائیل، نابودی حماس است حمایت فرانسه، بلژیک و اسلوونی از درخواست صدور قرار بازداشت برای نتانیاهو تمجید وزیر خارجه الجزایر از نقش شهید رئیسی و امیرعبداللهیان در توسعه روابط تهران - الجزیره سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در مرکز غزه (یکم خرداد ۱۴۰۳) مراسم وداع با پیکر شهیدان خدمت در مصلی تهران برگزار شد + فیلم ساعت ۹ صبح چهارشنبه، زمان اقامه نماز رهبر معظم انقلاب بر پیکر‌های مطهر رئیس‌جمهور و شهدای خدمت (۲ خرداد ۱۴۰۳) پیام تسلیت رهبر انصارالله یمن به رهبر انقلاب درپی شهادت رئیس‌جمهور و همراهانش محل تدفين شهيدجمهور مشخص شد + عکس اعلام آمادگی نروژ برای بازداشت نتانیاهو اختلال در سخنرانی وزیر خارجه آمریکا توسط معترضان حامی فلسطین + فیلم (یکم خرداد ۱۴۰۳) آتش سوزی در نزدیکی پایگاه ارتش اسرائیل + فیلم (یکم خرداد ۱۴۰۳) تشییع پیکر شهید آیت الله رئیسی در حرم حضرت معصومه(س) بر روی دوش خادمان + فیلم حضور بی‌سابقه و میلیونی مردم قم در مراسم وداع و تشییع شهدای خدمت + فیلم مصر هر گونه هماهنگی با تل‌آویو در رفح را تکذیب کرد لاپید: کابینه نتانیاهو دچار جنون شده است
سرخط خبرها

واکنش حماس به عملیات شهادت طلبانه شهروند ترکیه در قدس اشغالی + فیلم

  • کد خبر: ۲۲۵۳۳۴
  • ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۰
  • ۱
واکنش حماس به عملیات شهادت طلبانه شهروند ترکیه در قدس اشغالی + فیلم
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) به عملیات شهادت طلبانه شهروند ترکیه‌ای در سرزمین‌های اشغالی واکنش نشان داد.

به گزارش شهرآرانیوز، عزت الرشق عضو دفتر سیاسی جنبش حماس اعلام کرد: شهید قهرمان ترک حسن سکالانان که امروز قهرمانانه به شهادت رسید، شهید فلسطین، غزه، قدس و مسجد الاقصی است.

وی خاطر نشام کرد: ما امت جسدی واحد، خونی واحد و آرمانی واحد هستیم، دشمنی واحد داریم که در کمین ما نشسته است

این مقام حماس تاکید کرد: بنابراین خطر دشمن صهیونیستی همه ما را تهدید می‌کند و ما باید با همه امکانات و توانمندی‌هایمان با آن مقابله کنیم.

منابع خبری امروز سه‌شنبه از عملیات ضد صهیونیستی در قدس اشغالی و زخمی شدن دستکم یک نظامی رژیم اشغالگر خبر دادند که نکته قابل توجه، عامل شهادت‌طلبانه ترکیه‌ای این عملیات است.

دستکم دو نفر در این عملیات که با استفاده از چاقو صورت گرفته، زخمی شده اند. عامل این عملیات شهادت طلبانه به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده است.

رسانه‌های عبری به زخمی شدن یک نظامی رژیم صهیونیستی در این عملیات اعتراف کردند. به گزارش این رسانه ها، یک نیروی پلیس ۳۰ ساله رژیم صهیونیستی از ناحیه سر زخمی شده است.

لحظه‌ی عملیات استشهادی گردشگر اهل ترکیه در قدس امروز

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Germany
۱۱:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
0
0
بدبختیها به جنازه‌اش هم شلیک می کنند!
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->