ویدئویی جدید از حرکات حیرت‌انگیز ربات انسان‌نمایUnitree G1 | رقیب اطلس بوستون داینامیکس گوگل قابلیت جدید درک بصری را برای جمینای معرفی کرد + ویدئو برنامه‌های جدید صندوق نوآوری و شکوفایی برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان مدیرعامل ابرآروان: دلیل اختلال و کندی اخیر اینترنت ایران حملات سایبری و ناتوانی زیرساخت است تریلر جدید بازی The Rogue Prince of Persia + زمان عرضه OpenAI قابلیت‌های صوتی و تصویری جدید ChatGPT را معرفی کرد نسخه دسکتاپ ChatGPT رونمایی شد GPT-4o، مدل جدید هوش مصنوعی OpenAI، معرفی شد محققان می‌گویند هوش مصنوعی یاد گرفته‌ چطور انسان‌ها را فریب دهد چرا هنگام شفق قطبی در آسمان رنگ‌های مختلف می‌بینیم؟ بالاخره آپدیت One UI ۶.۱ برای گلکسی A۵۴ منتشر شد بازی پابجی در گوشی‌های پرچمدار سامسونگ با نرخ ۱۲۰ فریم اجرا می‌شوند طرح عربستان برای ساخت طولانی‌ترین استخر معلق جهان در پروژه نئوم! + عکس اولین دریافت‌کننده کلیه خوک در جهان، بعد از دو ماه درگذشت ویدئو | سقوط در سیاه‌چاله چگونه خواهد بود؟ قوی‌ترین طوفان خورشیدی دو دهه اخیر در در برخی کشورها باعث شفق قطبی شد طوفان خورشیدی بر ماهواره‌های استارلینک تأثیر گذاشته است بهترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ ۲۰۲۴ + مشخصات کنسول دستی ROG Ally X ایسوس کی معرفی خواهد شد؟ آیا OpenAI موتور جستجویش را در رویداد ChatGPT معرفی می‌کند؟ معرفی بازی معمایی Tiny Room Stories + لینک دانلود اندروید و IOS
سرخط خبرها

گزینه «عجله ندارم» از تپسی حذف شد

  • کد خبر: ۲۲۴۹۴۵
  • ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۱
گزینه «عجله ندارم» از تپسی حذف شد
با دستور قضایی گزینه «عجله ندارم» هم، مانند گزینه «عجله دارم»، از تپسی حذف شد.

به گزارش شهرآرانیوز، پس از حذف و غیرفعال شدن گزینه «عجله دارم» از اپلیکیشن تاکسی‌های اینترنتی به دستور سازمان تعزیرات حکومتی، حالا گزینه «عجله ندارم» تپسی هم از این پلتفرم حذف شده است. به گفته شرکت تپسی، این حذف به دستور قضایی انجام شده است.

گزینه «عجله ندارم» یکی از گزینه‌هایی موجود در تپسی برای کاربران مسافری بود که می‌خواستند مدت زمان بیشتری منتظر پذیرش درخواست سفرشان بمانند، اما هزینه کمتری برای سفر بپردازند. این گزینه از شنبه، (هشتم اردیبهشت ۱۴۰۳) از پلتفرم تپسی حذف شده است.

تپسی در واکنش به حذف این گزینه اعلام کرد:

(گزینه «عجله ندارم» به دستور قضایی از ابتدای هفته جاری از اپلیکیشن تپسی حذف شده است. به نظر می‌رسد با توجه به تمرکز ماه‌های اخیر نهاد‌های نظارتی بر قیمت تاکسی‌های آنلاین، در حال حاضر رویکرد این نهاد‌ها به سمت حذف گزینه‌هایی است که باعث هرگونه تغییر قیمتی می‌شوند.

هدف تپسی از اضافه کردن گزینه‌هایی مانند «عجله دارم» و «عجله ندارم»،  ارائه امکانات متنوع متناسب با شرایط و نیاز‌های کاربران است. امیدواریم در ادامه مسیر همچنان بتوانیم در راستای این هدف گام برداریم.)

منبع: زومیت

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->