تداوم بارش باران در کشور تا پایان اردیبهشت ماه فیلم قمه‌کشی در بیمارستان دلفان لرستان | قمه‌کش‌ها شبانه دستگیر شدند واژگونی آمبولانس خصوصی در یزد یک کشته و سه مصدوم بر جا گذاشت (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) اصابت صاعقه جان مرد ۵۰ ساله را در جلفا گرفت(۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) چطور می‌توان از سحر و جادو در امان ماند؟ پنج توصیه برای گفتگو با همسر پرتوقع زندگی با روبان‌های رنگی پاک کردن لکه شیر از روی فرش | برای رفع بوی بد شیر از روی فرش چه کنیم؟ چگونه توت را خشک کنیم که سیاه نشود ؟ | ۴ روش خشک کردن توت سفید در خانه تقویت ۷ عضو بدن با بوییدن گل سرخ علت سفیدک زدن لباس در ماشین لباسشویی و رفع آن چگونه مصرف برق لباسشویی و اتو را کم کنیم؟ اهدای ۸۰ هزار قطعه زمین به خانواده‌های دارای سه فرزند و بیشتر | نرخ باروری ثابت مانده است بارش باران شهر‌های خراسان رضوی را فراگرفت (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) کسانی که پوست حساس دارند فقط با این روش از ویتامین C استفاده کنند خواص شگفت انگیز روغن دنبه برای پوست | جوانسازی پوست با این روغن پرخاصیت ۷ تاثیر شگفت انگیز و باورنکردنی سفیده و زرده تخم مرغ برای پوست و مو ضرری که نوشیدن قهوه با معده خالی برای سلامتی دارد چرا غذا‌های کودکان باید حاوی پروتئین باشد؟ یک‌سوم ایرانی‌‌ها فشارخون بالا دارند | ارتباط ازدواج‌‌های فامیلی با فشارخون بالا
سرخط خبرها

ترمز ناگهانی اتوبوس در اردکان یزد ۶ دانش آموز مصدوم برجای گذاشت (۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۲۳۳۰۱
  • ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۵
ترمز ناگهانی اتوبوس در اردکان یزد ۶ دانش آموز مصدوم برجای گذاشت (۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)
مدیر روابط عمومی اورژانس یزد گفت: ترمز ناگهانی اتوبوس سرویس دانش آموزان اردکانی موجب مصدوم شدن ۶ نفر از دانش آموزان دختر این شهرستان شد.

به گزارش شهرآرانیوز، سید حسین طباطبایی گفت: ساعت ۱۷:۳۸ امروز، ترمز ناگهانی اتوبوس سرویس دانش آموزان اردکانی در مسیر یزد به اردکان در بزرگراه یزد- اردکان موجب مصدومیت ۶ نفر از دانش آموزان دختر شد.

وی ادامه داد: ۲ کد اورژانس برای انتقال دانش آموزان به بیمارستان شهید رهنمون یزد اعزام شدند.

مدیر روابط عمومی اورژانس استان یزد گفت: خوشبختانه آسیب وارده به دانش آموزان جدی نبوده است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->