آغاز تعلیق دانشجویان حامی فلسطین از تحصیل در دانشگاه کلمبیای آمریکا مخالفت بن سلمان با کوچ اجباری فلسطینیان عملیات جدید حزب الله لبنان علیه مواضع رژیم صهیونیستی (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله ارتش یمن به دو ناوشکن آمریکایی و یک کشتی اسرائیلی (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) عفو بین الملل: اسرائیل از تسلیحات آمریکایی علیه غیرنظامیان استفاده کرده است پلیس اسرائیل عضو کنست را مضروب کرد + فیلم درگیری شدید در تظاهرات مخالفان نتانیاهو و کابینه رژیم صهیونیستی + فیلم (۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) هلاکت ۲ نظامی صهیونیست در مرکز غزه (۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) آمریکا ۵ واحد ارتش صهیونیستی را ناقض حقوق بشر دانست سخنگوی سازمان ملل: امیدواریم توافق آتش بس در غزه ایجاد شود آمار شهدای امروز حمله‌های رژیم صهیونیستی به غزه (۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) یک کشتی در سواحل یمن مورد هدف قرار گرفت (۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) فنس‌های اطراف اقامتگاه نتانیاهو تخریب شد بلینکن: ناتو طرحی برای حمله به روسیه ندارد توقف تولید میدان گازی بزرگ عراق پس از حمله پهپادی تلاش بایدن برای جلوگیری از صدور قرار دستگیری نتانیاهو هشدار خانواده‌های اسرای صهیونیست: کابینه اسرائیل فرصت تبادل اسرا را از دست ندهد حزب الله پایگاه خربه ماعر را زیر آتش سنگین قرار داد (۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) پیشروی نیرو‌های روسیه در شرق اوکراین ادامه دارد ضربه‌های جدید مقاومت فلسطین به نظامیان رژیم صهیونیستی در غزه مصر: «حماس» باید در تشکیل کشور فلسطین مشارکت داشته باشد
سرخط خبرها

معاون مهندسی نزاجا: هیچ دشمنی توان نگاه چپ به مرز‌های ایران را ندارد

  • کد خبر: ۲۲۲۴۶۰
  • ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۱
معاون مهندسی نزاجا: هیچ دشمنی توان نگاه چپ به مرز‌های ایران را ندارد
معاون مهندسی و پدافند غیر عامل نزاجا گفت: امروز نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران با پشتوانه مردمی، جایگاهی در دنیا دارند که هیچ دشمنی توان نگاه چپ به مرز‌های ایران را ندارد.

امیر سرتیپ دوم میسر ارجمندی در گفتگو با شهرآرانیوز به مناسبت سالروز ارتش جمهوری اسالامی ایران گفت: ۲۹ فروردین سالروز اعتماد تاریخ ساز امام راحل به این نیروی غیور و غیرتمند است. ارتش در هشت سال دفاع مقدس جانانه حماسه آفرید و با ایمان و اعتقادی راسخ و با بهره گیری از توانمندی، مهارت و دانش متخصصین خود در عرصه سازندگی و با استفاده از دانش بومی فرزندان غیور این مرز و بوم همواره در ارتقای توانمندی خود کوشید.

وی افزود: دستاورد‌های تجهیزاتی و تسلیحاتی ارزنده روز دنیا حاصل دسترنج خودباوری ارتشیان است، ارتش با به نمایش گذاشتن توانمندی تسلیحاتی و تجهیزاتی روز خود نه تنها در مقابل تهدیدات بیگانگان توان بازدارندگی و دفاعی ایجاد کرده، بلکه در سیاست‌های بین المللی دولتمردان ایران اسلامی نیز نقش آفرینی می‌کند.

معاون مهندسی و پدافند غیر عامل نزاجا ادامه داد: امروز به برکت وجود بدنه مومن، انقلابی و غیرتمند ارتش، این نیرو به عنوان یکی از مردمی‌ترین نیرو‌ها در کشور فعالیت و در همه عرصه‌ها در کنار مردم نقش آفرینی می‌کند. حضور ارتش و ارتشیان با روحیه‌های انقلابی و جهادی در عرصه‌های مختلف خدمت به مردم، نشان از مکتبی بودن و متکی بودن ارتش به ارزش‌های اسلامی دارد و غیورمردان ارتش با تاسی از سپهبد شهید صیاد شیرازی و شهدای والامقام ارتش راه آنها را ادامه می‌دهند.

سرتیپ دوم ارجمندی بیان کرد: ارتش امروز دارای دانش، تجربه، روحیه جهادی، توانایی بالا، متدین و کارآمد است و به عنوان افتخار ملت و ایران اسلامی در صحنه‌های مختلف کارآمدی خود را نشان می‌دهد.

وی اضافه کرد: نقش آفرینی ارتش در برابر فتنه‌های دشمنان در عرصه‌های مختلف همچون خاری در چشم آنهاست و امروز اتحاد و انسجام نیرو‌های مسلح کشور برای رفع توطئه‌ها و فتنه‌ها موجب عصبانیت دشمنان شده و وحدت همه جانبه ارتش و سپاه برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی موجب دلگرمی دوستان و علاقمندان به ایران اسلامی شده است.

معاون مهندسی و پدافند غیر عامل نزاجا تصریح کرد: خودکفایی و خود اتکایی یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد ارتش جمهوری اسلامی ایران است، امروز خود کفایی در ارتش نهادینه شده و تمام نیاز‌های خود را در داخل کشور و با بهره‌گیری از توان صنایع داخلی تأمین می‌کنیم.

وی بیان کرد: امروز نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران با پشتوانه مردمی، جایگاهی در دنیا دارند که هیچ دشمنی توان نگاه چپ به مرز‌های ایران را ندارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->