آیا مدارس قم فردا سه شنبه (۱ خرداد ۱۴۰۳) تعطیل است؟ کارنامه زیست‌محیطی شهید سید ابراهیم رئیسی چند توصیه مهم برای خواب آرام شبانه هشدار سازمان هواشناسی درباره وقوع سیل در ۱۵ استان کشور (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) از بایدها و نبایدهای زالودرمانی چه می‎‌دانید؟ نرخ باروری و موالید در کشور روند کاهشی دارد اهدای اعضای ۱۴۷ بیمار مرگ مغزی در غرب خراسان امتحانات دانش آموزان تا پایان هفته لغو شد (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) فرونشست خودرو خاور در خیابان بابانظر مشهد+ تصویر (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳)‌ چرا خانواده‌ها با اهدای اعضای بیمار مرگ مغزی مخالفت می‌کنند؟ سوءاستفاده از پروفایل افراد چه مجازاتی دارد؟ علت علمی بارش‌های شدید بهار امسال در مشهد و کشور چه بود؟ بازنشر گفتگوی شهرآرانیوز با سیدمحمدتقی میرحافظ، معلم کلاس اول رئیس جمهور | آقای معلم! «سید ابراهیم» هم به دانش‌آموزان شهیدت اضافه شد کلاهبرداری میلیاردی با صدای زنانه اجتماع دانشگاهیان مشهد در پی شهادت آیت الله رئیسی برگزار شد + ویدئو (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | تصاویر جدید تلویزیون ترکیه از محل سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور ایران و هیئت همراه هلاکت شرورِ مسلح و شهادت مأموران پلیس تهران بزرگ + تصاویر شهدا و فیلم
سرخط خبرها

پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال وام قرض الحسنه به بیمه‌شدگان صندوق اجتماعی کشاورزان خراسان رضوی

  • کد خبر: ۲۲۲۰۵۳
  • ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۵
پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال وام قرض الحسنه به بیمه‌شدگان صندوق اجتماعی کشاورزان خراسان رضوی
مدیرکل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر خراسان رضوی گفت: ۳۰۰ میلیارد ریال وام قرض الحسنه به بیمه‌شدگان تحت پوشش متقاضی در استان طی سال گذشته پرداخت شده است.

عباسعلی برونسی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز با اعلام این خبر، اظهار کرد: این میزان وام معادل ۱۰ درصد وام‌های اعطا شده در کشور به بیمه شدگان تحت پوشش این صندوق است که بدون مراجعه و بدون ضامن به متقاضیان پرداخت شد که یکی از خدمات ویژه و منحصربه فرد این صندوق است.

وی با اشاره به افزایش ۴۳ درصدی حقوق مستمری بگیران این صندوق در دولت سیزدهم گفت: میزان افزایش در این بخش در دولت‌های گذشته بین ۱۰ تا ۱۵ درصد بوده است.

مدیرکل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان خراسان رضوی جمعیت زنان بیمه شده تحت پوشش این صندوق را حدود ۱۸ درصد کل بیمه شدگان اعلام و اظهار کرد: این صندوق بیمه، یک صندوق جوان است و براساس محاسبات تا سال ۱۴۲۲ هیچ بحرانی را مشابه بحران‌های سایر صندوق‌های بیمه‌ای نخواهد داشت.

وی در ادامه با اشاره به افزایش ۷۰ درصدی سطوح درآمدی بیمه شدگان، اظهار کرد: افزایش ۶۳ درصدی حقوق مستمری بگیران در سال گذشته از دیگر اتفاقات خوب برای بیمه شدگان است.

برونسی گفت: اداره کل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر استان خراسان رضوی رتبه سوم در جذب بیمه شده در کشور را طی سال گذشته کسب کرده است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته ۱۲ هزار و ۹۲۶ نفر بیمه شده جدید در خراسان رضوی جذب صندوق شده است، افزود: هم اکنون ماهانه ۲۲۰ میلیارد ریال حقوق به حساب ۱۷ هزار و ۸۹۳ مستمری‌بگیر این صندوق در استان پرداخت می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->