نسخه فوق پیشرفته هوش مصنوعی «جمنای لایو» با توانایی مکالمه زنده رونمایی شد شواهدی جدید از زمان عرضه گلکسی S24 FE تریلر سینماتیک بازی Assassin’s Creed Shadows منتشر شد اطلاعاتی جدید از دوربین و نمایشگر گلکسی S۲۵ کنترلر Proteus برای بازیکنان دارای معلولیت ایکس باکس رونمایی شد + مشخصات توصیه‌های ایمنی برای مقابله با آسیب‌های سیل ویدئویی جدید از حرکات حیرت‌انگیز ربات انسان‌نمایUnitree G1 | رقیب اطلس بوستون داینامیکس گوگل قابلیت جدید درک بصری را برای جمینای معرفی کرد + ویدئو برنامه‌های جدید صندوق نوآوری و شکوفایی برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان مدیرعامل ابرآروان: دلیل اختلال و کندی اخیر اینترنت ایران حملات سایبری و ناتوانی زیرساخت است تریلر جدید بازی The Rogue Prince of Persia + زمان عرضه OpenAI قابلیت‌های صوتی و تصویری جدید ChatGPT را معرفی کرد نسخه دسکتاپ ChatGPT رونمایی شد GPT-4o، مدل جدید هوش مصنوعی OpenAI، معرفی شد محققان می‌گویند هوش مصنوعی یاد گرفته‌ چطور انسان‌ها را فریب دهد چرا هنگام شفق قطبی در آسمان رنگ‌های مختلف می‌بینیم؟ بالاخره آپدیت One UI ۶.۱ برای گلکسی A۵۴ منتشر شد بازی پابجی در گوشی‌های پرچمدار سامسونگ با نرخ ۱۲۰ فریم اجرا می‌شوند طرح عربستان برای ساخت طولانی‌ترین استخر معلق جهان در پروژه نئوم! + عکس اولین دریافت‌کننده کلیه خوک در جهان، بعد از دو ماه درگذشت
سرخط خبرها

چگونه در تلگرام استیکر شخصی بسازیم؟

  • کد خبر: ۲۲۲۰۳۰
  • ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۴
چگونه در تلگرام استیکر شخصی بسازیم؟
در آپدیت جدید تلگرام، با کمک هوش مصنوعی، می‌توانید به‌راحتی از تصاویر خود استیکر درست کنید و در چت‌ها از آن‌ها بهره بگیرید.

زهیر موسوی | شهرآرانیوز،‌ تلگرام معمولاً در آپدیت‌های خود امکانات مختلفی را برای کاربران فراهم می‌کند. براساس اعلام تلگرام، ساختن استیکر در آپدیت جدید این اپلیکیشن به‌سادگی انجام می‌شود. در قابلیت جدید، به‌صورت خودکار یا دستی می‌توانید زمینه یک عکس را حذف کنید و به آن متن یا شکلک اضافه کنید و سپس آن را برای دیگران بفرستید.

چگونه در آپدیت جدید تلگرام استیکر بسازیم؟

چگونه در تلگرام استیکر شخصی بسازیم؟

برای ساخت استیکر در آپدیت جدید تلگرام، پنل استیکر در بخش پایین صفحه چت را بالا بکشید و سپس روی دکمه + بزنید. از داخل گالری خود یک عکس انتخاب کنید. با انتخاب گزینه Cut out objects، به‌صورت خودکار سوژه عکس از پس‌زمینه جدا خواهد شد. همچنین با کلیک روی Restore می‌توانید حاشیه عکس را که ممکن است به‌درستی پاک نشده باشد اصلاح کنید. همچنین می‌توانید دور سوژه نیز یک خط سفید بگذارید تا شبیه به استیکر‌های مرسوم قدیمی شود.

چگونه در تلگرام استیکر شخصی بسازیم؟

درنهایت، می‌توانید استیکر‌هایی را که می‌سازید درون یک پک اختصاصی قرار دهید تا یک مجموعه مخصوص به خودتان داشته باشید. تلگرام با کمک هوش مصنوعی به شما پیشنهاد‌هایی نیز می‌دهد؛ برای مثال، این هوش مصنوعی با بررسی تصاویر گالری‌تان به شما پیشنهاد می‌دهد که این عکس سگ یا گربه برای ساخت استیکر مناسب است.

تلگرام از سال ۲۰۱۵ امکان ساخت استیکر را برای علاقه‌مندان فراهم کرده است. از آن سال، افراد، با ساخت پک‌های مختلف، استیکر‌های گوناگونی را با کاربران به اشتراک گذاشته‌اند. اکنون شما نیز می‌توانید به‌راحتی در تلگرام، بدون هیچ‌گونه اپلیکیشن دیگری، یک پک استیکر داشته باشید و آن را برای دیگران بفرستید.

برای ارسال پک استیکر‌های خود، کافی است روی منوی سه‌نقطه در پنل استیکر‌ها کلیک کنید و با کپی‌کردن لینک پک خود آن را با سایر کاربران به‌اشتراک بگذارید. تلگرام به شما یک لینک با پیشوند t.me می‌دهد. در این آپدیت، همچنین پیش‌نمایش محتوای پک استیکر‌ها به لینک آن اضافه شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->