سرخط خبرها

اجتماع مردمی حمایت از پاسخ سپاه به رژیم اشغالگر قدس در مشهد + فیلم (۲۶ فروردین ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۲۱۸۸۵
  • ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۷
اجتماع مردمی حمایت از پاسخ سپاه به رژیم اشغالگر قدس در مشهد + فیلم (۲۶ فروردین ۱۴۰۳)
با حضور جمع زیادی از زائران و مجاوران حرم رضوی، اجتماع مردمی حمایت از پاسخ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم اشغالگر قدس در میدان بیت‌المقدس مشهد برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، میدان بیت‌المقدس مشهد در جوار حرم مطهر رضوی، امشب شاهد حضور جمع زیادی از زائران و مجاوران حرم مطهر بود که آمده بودند حمایت قاطع خود را از پاسخ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اقدام وقیحانه رژیم اشغالگر قدس در حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق، اعلام کنند.

نبرد و رویارویی مستقیم با اشغالگران قدس، به آرزویی بزرگ و دست‌نیافتنی برای مردم انقلابی ایران و آزادگان جهان مبدل شده بود که این اقدام تلافی‌جویانه سپاه، این آرزوی دیرینه را به واقعیت بدل کرد.

زن و مرد، پیر و جوان و خرد و کلان، با پرچم‌های فلسطین و گروه‌های مقاومت در دست، با شادمانی از این ضربه سپاه، آمده بودند بار دیگر از آرمان آزادی قدس حمایت کنند و برای برپایی نماز جماعت در قدس شریف که دیگر برای آنها دور از انتظار نیست، روزشماری کنند.

حاضران در این مراسم با ذکر «حیدر حیدر» و با شعار «لبیک یا خامنه‌ای» تاکید کردند که دنیا باید بداند دوره بزن و دررو تمام شده است و آماده‌اند در مقابل هر اقدامی که امنیت و اقتدار ایران را به خطر بیندازد، جانفشانی کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->