ویدئو | دستگیری تبهکاران تلگرام که با نقاب پشتیبان سایت از مردم کلاهبرداری کردند وحشت‌آفرینی سارقان خطرناک با شلیک پلیس مشهد پایان یافت + عکس چگونه چک دیجیتال بگیریم؟ | ۱۱ مزیت چک دیجیتال را ببینید برگزاری جشن بزرگ دختران مقاومت در مشهد + فیلم فشارخون بالای کنترل‌نشده خطر سکته قلبی و مغزی را افزایش می‌دهد  ارائه خدمات رایگان سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان اکبر بازداشت بیش از ۴۰۰۰ قاچاقچی طی سال گذشته در خراسان رضوی | ارزش کالا‌های ممنوعه کشف‌شده ۱۲۹۰ میلیارد ریال فرماندهی انتظامی خراسان رضوی یک مامور خاطی خود را از خدمت تعلیق کرد پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ١۴٠٣) | هشدار طوفان تندری رعدوبرق و بارش‌های سیل‌آسا در مشهد راهداری خراسان رضوی ۱۲ نقطه پرحادثه جاده‌ای را ایمن‌سازی کرد فراخوان پلیس برای تعویض پلاک‌های سوخته و دارای نقص هواشناسی: بارش‌ها تا جمعه تشدید می‌شود | سامانه بارشی جدید از فردا وارد کشور می‌شود (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) سقوط هولناک بنر تبلیغاتی در هند | ۳ نفر کشته و ۵۲ تَن زخمی شدند + فیلم دستگیری ۲ متهم به ۲۱ فقره موبایل قاپی در مشهد شکایت ۱۰هزار نفر از شرکت فایزر برای تولید داروی سرطان‌زا از رنجی که می‌برند | نگاهی به خشونت‌های مغفول مانده علیه مردان تخصیص اعتبار به راه‌آهن زاهدان-مشهد به ۲ هزار میلیارد تومان می‌رسد دستور اژه‌ای برای پرونده «فولاد مبارکه» و «چای دبش»
سرخط خبرها

تداوم رگبار و رعدوبرق در کشور تا پایان هفته (۲۶ فروردین ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۲۱۷۱۷
  • ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۱
تداوم رگبار و رعدوبرق در کشور تا پایان هفته (۲۶ فروردین ۱۴۰۳)
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، از تداوم رگبار و رعدوبرق در کشور تا پنجشنبه (۳۰ فروردین) خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، صادق ضیائیان براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی اظهار کرد: امروز (۲۶ فروردین) در استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، یزد، شرق هرمزگان، ارتفاعات کرمان، ارتفاعات شرقی البرز، شمال استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی رگبار باران، گاهی رعدوبرق، وزش باد شدید موقت، در برخی نقاط گردوخاک، در ارتفاعات رشته‌کوه البرز و ارتفاعات مرکزی زاگرس بارش برف و در نقاط مستعد، بارش تگرگ رخ می‌دهد.

وی ادامه داد: بعدازظهر دوشنبه (۲۷ فروردین)، با ورود سامانه بارشی از جنوب کشور، به‌تدریج در استان‌های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب و شرق خوزستان، شرق لرستان و نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، بوشهر، فارس و جزایر واقع در خلیج‌فارس و تنگه هرمز بارش آغاز می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اضافه کرد: سه‌شنبه با توسعه و تقویت سامانه، علاوه بر مناطق ذکرشده، در کرمان، هرمزگان، جنوب استان‌های یزد و اصفهان نیز بارش شدید باران، رگبار و رعدوبرق، در مناطق مستعد تگرگ و وزش باد شدید با احتمال خیزش گردوخاک رخ خواهد داد که در جنوب بوشهر، نیمه جنوبی فارس، و هرمزگان، نیمه جنوبی استان‌های کرمان و سیستان و بلوچستان و در جزایر واقع در مرکز و شرق خلیج‌فارس و تنگه هرمز بارش شدت بیشتری را خواهد داشت.

ضیائیان در ادامه گفت: فعالیت سامانه روز چهارشنبه (۲۹ فروردین) در استان‌های فارس، کرمان، خراسان جنوبی، یزد، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، جنوب اصفهان و جزایر واقع در شرق خلیج‌فارس، تنگه هرمز و دریای عمان خواهد بود که شدت بارش در جنوب کرمان، شرق هرمزگان و نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان است.

وی ادامه داد: پنجشنبه (۳۰ فروردین) با تضعیف فعالیت سامانه، در استان‌های کرمان، خراسان جنوبی، شرق فارس، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و تنگه هرمز رگبار پراکنده باران گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود و به‌تدریج تا اواخر وقت، سامانه از سمت جنوب شرق از کشور خارج می‌شود.

وی اضافه کرد: روز دوشنبه در برخی نقاط شمال غرب کشور و سه‌شنبه در ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان در ادامه اظهار کرد: دوشنبه خلیج‌فارس و از سه‌شنبه تا پنجشنبه خلیج‌فارس، تنگه هرمز و دریای عمان به سبب وزش باد شدید مواج و متلاطم خواهند شد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۲۷ فروردین) کمی ابری و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۰ و حداکثر دمای ۲۲ درجه سانتیگراد و طی سه‌شنبه (۲۸ فروردین) قسمتی ابری تا نیمه‌ابری در بعضی ساعت‌ها افزایش ابر، گاهی بارش پراکنده و وزش باد با حداقل دمای ۱۱ و حداکثر دمای ۲۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان در پایان اظهار کرد: طی فردا و پس‌فردا همدان با کمینه ۱ و ۲ درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه ۳۱ و ۳۴ درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرم‌ترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شود.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->