حضور ۱۵۰ گروه جهادی برای کمک به آسیب‌دیدگان سیل در خراسان رضوی ۵۰۶ سارق و مالخر در مشهد دستگیر شدند رژیم غذایی افراد باید متناسب با منطقه و فصلی که در آن قرار دارند، تنظیم شود بهترین مواد غذایی برای صبحانه؛ از این نوشیدنی غافل نشوید خوردن آبگوشت برای این افراد ضرر دارد بهترین مواد غذایی برای تغذیه بعد از تمرین ورزشی کشف راهی جدید برای درمان دیابت نوع ۲ چگونه شکممان را آب کنیم؟ اهمیت برنامه غذایی سالم برای سلامت کودکان به ناخن جویدن کودکان پایان دهیم! طریقه صحیح دم کردن چای | راز خوش رنگ و شفاف شدن چای ایرانی آیا مدارس مشهد شنبه (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیل خواهد شد؟ تمامی مراکز اقامتی و گردشگری چناران تا اطلاع ثانوی تعطیل شد (۲۷ اردیبهشت) پیش‌بینی وضعیت هواشناسی در مشهد و خراسان‌رضوی (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) | احتمال وقوع دوباره سیل در مشهد جشنواره «گل‌وگلاب» روستای فرخد در روز جمعه (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) لغو شد پلیس در جست‌وجوی سارقان خشن که از ۱۲ خانه در تهران دزدی کردند + عکس وقوع رگبار باران در اکثر استان‌های کشور طی ۲۴ ساعت آینده (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) بررسی میدانی آخرین وضعیت سیل، توسط وزیر کشور در مشهد هشدار نارنجی هواشناسی برای مشهد | کدام شهرستان‌های استان امروز خطر سیلاب دارند؟ + نقشه هواشناسی (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

پیام دریافت شماره همراه در «پیام‌رسان شاد»، کلاهبرداری است

  • کد خبر: ۲۲۱۴۶۰
  • ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۲
پیام دریافت شماره همراه در «پیام‌رسان شاد»، کلاهبرداری است
شبکه شاد اعلام کرد: هرگونه پیام برای دریافت نام و نام‌خانوادگی و شماره تلفن همراه مخاطبان کلاهبرداری و از سوی افراد متخلف است.

به گزارش شهرآرانیوز، اخیراً در شبکه شاد پیامی برای مخاطبان ارسال می‌شود مبنی بر اینکه «طی بررسی‌های اخیر در حساب کاربری شما حساب شما طی ۲۴ ساعت آینده مسدود خواهد شد و برای جلوگیری از مسدودیت فرم زیر را پر کنید.»

در این فرم از مخاطبان، نام و نام‌خانوادگی و شماره همراه خواسته می‌شود.

در همین ارتباط، شبکه شاد اعلام کرد: مخاطبان اطلاعات شخصی خود را به هیچ عنوان در اختیار افراد ناشناس قرار ندهند.

شبکه شاد تأکید می‌کند که هیچ‌گونه درخواستی برای ارسال اطلاعات از طریق پیام‌های خصوصی ندارد و این‌گونه عملیات تنها از طریق اشخاص متخلف و سودجو انجام می‌شود و کاربران می‌توانند درصورت مشاهده چنین درخواستی گزارش فرد متخلف را به شناسه report@ جهت پیگیری موارد لازم ارسال کنند.

شبکه شاد با بررسی حساب‌های افراد متخلف و سودجو، متخلفین را برای پیگیری قانونی به پلیس فتا معرفی می‌کند.

همچنین، شبکه شاد به‌طور مستمر به بررسی و حذف حساب‌های متخلف و جلوگیری از هرگونه سوءاستفاده از اطلاعات کاربران می‌پردازد.

یادآور می‌شود که پشتیبانان رسمی شبکه شاد دارای تیک آبی هستند که آنها نیز از کاربران درخواست ارسال اطلاعات شخصی نخواهند کرد.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->