نتیجه بازی استقلال و فولاد(۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل| آبی‌های ذاتا صدرنشین! ویدیو خلاصه بازی استقلال و فولاد(۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) داور رنگ لباس فولاد را عوض کرد پخش زنده بازی استقلال و فولاد خوزستان در لیگ برتر (۲۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین فولاد با پیراهن مشکی راهی آزادی شد + عکس سهیل مهدی استعفا داد! طارمی با توپ پر به اینتر رفت نام مادران پشت پیراهن بازیکنان «میلان»! تیلور بیخیال MMA شد بلیت مسابقه استقلال – فولاد تمام شد اینچه درگاهی سکان دار فدراسیون ژیمناستیک شد حجازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد مجادله برسر انتخاب رنگ مشکی در نشست هماهنگی استقلال و فولاد تفاوت بزرگ خداحافظی امباپه و طارمی با هواداران بدهی فصل پیش بازیکنان استقلال پرداخت خواهد شد گلر بارسلونا در راه لیگ عربستان اوسمار مهاجم خارجی را به علیپور ترجیح می دهد پرسپولیس همچنان منتظر نماینده بانک شهر اوسمار همچنان بلاتکلیف | پرسپولیس به دنبال سرمربی خداحافظی دراماتیک طارمی با پورتو با اشک و گل تماشایی + فیلم
سرخط خبرها

پایان مسابقات جام رمضان (شهدای چوار)‌تهران با حضور هاشمی و تاج

  • کد خبر: ۲۲۱۱۱۳
  • ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۱
پایان مسابقات جام رمضان (شهدای چوار)‌تهران با حضور هاشمی و تاج
مسابقات جام رمضان تهران گرامیداشت شهدای چوار با حضور وزیر ورزش و جوانان و رئیس فدراسیون فوتبال به پایان رسید.

به گزارش شهرآرانیوز، دوشنبه شب دیدار پایانی جام رمضان تهران گرامیداشت شهدای چوار با قهرمانی تیم فوتبال بهارستان به پایان رسید.

این تیم در بازی نهایی موفق شد تیم رباط کریم تهران را در ضربات پنالتی شکست دهد. دیدار رده بندی این رقابت‌ها نیز میان تیم پاس و بانک سامان برگزار شد که دراین بازی نیز تیم بانک سامان با نتیجه ۳ بر ۲ بر حریف خود غلبه کرد و در جایگاه سوم قرار گرفت.

در پایان این رقابت‌های کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان و مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال حضور داشتند و جوایز تیم‌های اول تا سوم را اهداء‌کردند.

این رقابت‌ها به همت هیات فوتبال استان تهران به ریاست دکتر سید میرشاد ماجدی برگزار شد. در این دوره از رقابت‌ها ۳۲ تیم حضور داشتند که پیش از ایام عید نوروز بخشی از بازی‌ها برگزار شد و در شب‌های پایانی ماه مبارک رمضان نیز دیدار‌های نهایی در ورزشگاه پاس تهران به انجام رسید.

میرشاد ماجدی، رئیس هیات فوتبال استان تهران که بعد از ۱۲ سال بانی برگزاری این بازی‌ها بود در پایان این رقابت‌ها ابراز امیدواری کرد که سال آینده این رقابت‌ها با تعداد تیم‌های بیشتری برگزار شود و تیم‌های استقلال و پرسپولیس نیز در این رقابت‌ها حاضر شوند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->