رهبر اکثریت سنای آمریکا: شواهدى از خرابکارى در سقوط بالگرد رئیس‌جمهور ایران نیست ترور سردار رادان تکذیب شد فرمانده سپاه عاشورا: سرنوشت بالگرد و مسافران آن را نمی‌توان تایید کرد اولین فیلم از نمای دوربین‌های هوایی از لاشه بالگرد رئیس جمهور کولیوند: آثاری از زنده بودن سرنشینان بالگرد مشاهده نشده است + فیلم محل بالگرد رئیس جمهور پیدا شد + عکس و فیلم چین: آماده ارائه هرگونه کمک به ایران هستیم منطقه طویل که پهپاد ترکیه شناسایی کرده کجاست؟ + جزئیات حمله پهپادی مقاومت عراق به اهداف حیاتی در بندر ایلات (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | جهان نگرانِ ایران واکنش رئیس مجلس ترکیه به سانحه بالگرد حامل رئیس جمهور تیم‌های اعزامی باید تا الان به مختصات اعلامی پهپاد ترکیه‌ای رسیده باشند اطلاعیه شماره ۵ ستاد ملی مدیریت شرایط اضطراری هلال‌احمر مختصات محل دقیق سانحه بالگرد حامل رئیس جمهور مشخص شد + فیلم و عکس درباره هلی‌کوپتر Bo۱۰۵ که پوتین برای کمک به عملیات تجسس به ایران فرستاد + جزئیات و عکس ۴۷ امدادگر و تجهیزات ویژه روسیه در راه تبریز + فیلم هلال احمر عراق: ۱۰ تیم‌ امداد و جستجو را برای کمک به ایران آماده کردیم کنعانی: کارگزاران دستگاه دیپلماسی برای سلامتی رئیس جمهور و همراهان ایشان دعا می‌کنند همراهان رئیس جمهور در هلی‌کوپتر چه کسانی بودند؟ + اسامی جزئیات جلسه پوتین با سفیر ایران درباره حادثه بالگرد رئیس‌جمهور | سلام من را به رهبر معظم انقلاب برسانید + فیلم
سرخط خبرها

حزب‌الله لبنان سه مرکز نظامی صهیونیستی را هدف قرار داد

  • کد خبر: ۲۲۱۱۱۲
  • ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۶
حزب‌الله لبنان سه مرکز نظامی صهیونیستی را هدف قرار داد
حزب‌الله لبنان از عملیات‌های جدید خود علیه مرکز‌های نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌هایی اعلام کرد که ۳ مرکز نظامی صهیونیستی را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده است.

اداره اطلاع‌رسانی جنگی حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۴ عصر امروز سه‌شنبه نهم آوریل ۲۰۲۴ موضع العاصی را با تسلیحات موشکی هدف گرفتند و آن را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

در بیانیه دیگر حزب‌الله لبنان نیز آمده است: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۳:۲۵ عصر امروز سه‌شنبه نهم آوریل ۲۰۲۴ موضع الرادار واقع در مزارع اشغالی شبعا را با تسلیحات موشکی هدف گرفتند و آن را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

همچنین موضع نظامی صهیونیستی «رویسات العلم» واقع در تپه‌های اشغالی کفرشوبا در شمال سرزمین‌های اشغالی نیز در ساعت ۳:۱۵ عصر امروز به وقت محلی هدف حمله موشکی حزب‌الله لبنان قرار گرفت.

پیش از آن نیز حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که در پاسخ به تعرض‌های رژیم اشغالگر صهیونیستی علیه روستا‌های لبنان و در حمایت از ملت پایدار فلسطین و مقاومت آنان، موضع‌گیری نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی و یک تانک مرکاوا ارتش این رژیم را در پادگان «دوویو» نزدیک مرز لبنان و فلسطین اشغالی هدف قرار داده است.

مقاومت اسلامی لبنان بیان کرد که حمله به پادگان «دوویو» به انهدام تانک مرکاوا هدف گرفته‌شده انجامیده و هلاکت و زخمی‌شدن نظامیان صهیونیست را در پی داشته است.

همچنین حزب‌الله لبنان در بیانیه دیگری اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان با گلوله‌های توپخانه تحرکات نظامیان صهیونیست را در اطراف موضع صهیونیستی «جل العلام» واقع در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده‌اند.

علاوه بر این بر اساس بیانیه دیگر صادرشده از سوی حزب‌الله لبنان پادگان «زبدین» واقع در مزارع اشغالی شبعا هدف حمله‌های توپخانه‌ای مقاومت اسلامی لبنان قرار گرفته است.

همچنین خبرنگار المیادین در جنوب لبنان از شلیک آتش مستقیم به سوی یک هدف نظامی صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی و در مقابل شهرک «یارون» در جنوب لبنان خبر داد.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->