سرخط خبرها

۷۰۰۰ معلم در آموزش‌وپرورش خراسان رضوی تا شهریور امسال استخدام می‌شوند

  • کد خبر: ۲۲۱۰۲۹
  • ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۳
۷۰۰۰ معلم در آموزش‌وپرورش خراسان رضوی تا شهریور امسال استخدام می‌شوند
مدیر کل آموزش‌و‌پرورش خراسان رضوی گفت: امسال ۷هزار استخدام جدید را تا پایان شهریور ماه به‌مرور خواهیم داشت که در مرحله اول ۲ هزار و ۱۰۰ نفر استخدام می‌شوند.

به گزارش شهرآرانیوز، سید امیر شوشتری با بیان اینکه حدود ۴۵ هزار نفر روزه‌اولی نیازمند در مشهد تحت پوشش قرار گرفته‌اند، گفت: امسال برنامه‌های مراسمات بزرگ و تأثیرگذاری برای روزه‌اولی‌ها در سراسر استان انجام شد که مناطق مختلف شهری، مجتمع آیه‌ها، حرم امام رضا(ع) و همچنین طرقبه شاندیز ازجمله مکان‌های این برنامه‌ها بود.

وی گفت: برای روزه‌اولی‌های حاشیه‌شهر نیز برنامه‌هایی از قبیل جشن عبادت گرفتیم که تذکر برای مکلف‌شدن و احساس مسئولیت و همچنین معرفی مرجع تقلید و احکام از اهداف این برنامه‌های دینی و پرورشی است.

شوشتری ایجاد جوّ معنوی و بودن در کنار یکدیگر با وجود فضای دینی و آموزشی و فعالیت‌های عبادی و فرهنگی را از اهداف دیگر برپایی جشن برای روزه‌اولی‌ها دانست و افزود: با شروع سال جدید، آموزش‌وپرورش خراسان رضوی برنامه‌های گسترده‌ای را در قالب تحصیلی، آموزشی و پرورشی مدنظر دارد.

مدیرکل آموزش‌وپرورش خراسان رضوی خاطرنشان کرد: امسال ۷ هزار استخدام جدید را تا پایان شهریور ماه به‌مرور خواهیم داشت که در مرحله اول، ۲ هزار و ۱۰۰ نفر استخدام می‌شوند.

شوشتری تأکید کرد: افزایش سرانه دانش‌آموزی از برنامه‌های عمده و مهم بوده و مولدسازی، ساخت‌وساز‌ها و همچنین طرح سنجش نوآموزان و فعالیت کانون‌های گزینش از دیگربرنامه‌های گسترده است.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->