نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صعود طلایی‌پوشان به نیمه‌نهایی رئیس کمیته داوران و کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال برکنار شدند پخش زنده بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی تراکتور و مس رفسنجان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین توخل – بایرن مونیخ؛ دوباره جدی شد! سازمان بازرسی مانع پرداخت آپشن‌های دوره آجورلو شکست والیبالیست‌های ایران مقابل برزیل حذف کیانی از تکواندو قهرمانی آسیا هوادارن پرسپولیس هفته آخر هوادار پیکان در قزوین می‌شوند| استقلال به ورزشگاه خالی راضی می‌شود؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی نیوکاسل و منچستریونایتد| برد تن‌هاخ در برابر رقیب همیشگی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی یوونتوس و آتلانتا| بیانکونری فاتح جام مصدومیت بیرانوند جدی است مقاومت پیکان مقابل خواسته استقلال کاپیتان‌های پرسپولیس پشت اوسمار مدافع پرسپولیس در سیرجان صادقی در استخر مصدوم شد؟ تکذیب خرید تیام توسط استقلال برنامه هفته پایانی لیگ برتر انگلیس | جام به منچستر می‌رود یا لندن؟
سرخط خبرها

سایه ترسناک پرسپولیس پشت سر استقلال

  • کد خبر: ۲۲۰۷۵۷
  • ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۵
سایه ترسناک پرسپولیس پشت سر استقلال
پرسپولیس با برتری مقابل گل گهر از تساوی خانگی استقلال برای نزدیک شدن به صدر جدول نهایت استفاده را کرد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، یک روز بعد از تساوی خانگی استقلال مقابل مس رفسنجان نتیجه‌ای در بازی پرسپولیس مقابل گل گهر سیرجان رقم خورد که عمیقا به زیان استقلال است.

سرخ‌ها درحالی که کمتر کسی پیش بینی می‌کرد قادر به کسب پیروزی در سیرجان باشند، با ارائه یک بازی هوشمندانه موفق شدند تیم روپای گل گهر سیرجان را شکست دهند و به یک قدمی استقلال در جدول رده بندی برسند.


پرسپولیس بعد از برتری شیرین مقابل گل گهر سیرجان که با گلزنی اورنوف ازبک به دست آمد به فاصله یک امتیازی استقلال رسید و با ۴۶ امتیاز در جایگاه دوم جدول رده بندی قرار گرفته است.

هفته آینده استقلال در اراک مهمان تیم آلومینیوم است و پرسپولیس در تهران ملوان را ملاقات خواهد کرد که هیچ بعید نیست در همین هفته جای دو تیم در جدول تغییر کند و استقلال بعد از هفته‌ها صدر جدول را از دست بدهد.

با توجه به اینکه استقلال یکی از مهره‌های کلیدی خود به نام مهدی‌پور را که در خط میانی نقش بسیاری در موقعیت سازی برای استقلال ایفا می‌کرد را از دست داده، دشواری بازی‌های آتی برای شاگردان جواد نکونام بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود و باید دید که آیا سرمربی آبی‌ها می‌تواند اوضاع را به نفع خودش تغییر دهد و نتایجی به دست آورد که منجر به ایجاد فاصله امتیازی بیشتر با رقبا شود؟!

البته فقط پرسپولیس برای استقلال تهدید نیست و اگر سپاهان دو بازی عقب افتاده خود را نیز با برتری پشت سر بگذارد، هیچ بعید نیست این تیم هم برای استقلال به یک خطر جدی تبدیل گردد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->