سوءقصد به جان نخست‌وزیر اسلواکی+ فیلم جزئیات عملیات نیرو‌های مسلح یمن در دریای سرخ وزیر خارجه هند به تهدید‌های آمریکا در مورد توافق چابهار پاسخ داد کدام ادارات و سازمان‌ها شنبه‌ها تعطیل نیستند؟ وزیر راه از افتتاح راه‌آهن رشت- کاسپین با حضور رئیس‌جمهور خبر داد سه مصوبه مهم امروز (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) هیئت وزیران از زبان سخنگوی دولت تأکید رئیسی بر رفع دغدغه‌های مردم به‌عنوان سرمایه‌گذار و رکن اصلی بورس جداول بودجه سال ۱۴۰۳ اصلاح شد (۲۶ اردیبهشت) نایب‌ رئیس مجلس: تعطیلات رسمی افزایش نیافته‌ است | فقط روز‌های کاری تغییر کرده است با دستور ویژه رئیس‌جمهور، مشکل طلافروشان حل شد دیدار هیئت ارشد حماس با دبیرکل حزب الله لبنان زارع‌پور: ظرفیت شبکه ارتباطی کشور از ابتدای دولت ۹۰ درصد بیشتر شده است وحیدی: انتخابات در بالاترین سطح امنیت و سلامت برگزار شد | هر مأموری تخلف کند، با او برخورد می‌شود + فیلم وزیر نفت: عملیات سوخت‌گیری باید در جایگاه‌ها از ۹۰ تا ۹۵ درصد با کارت سوخت شخصی انجام شود خاندوزی: اصناف کشور موظف هستند به‌سمت شفافیت بروند وزرای خارجه سوریه و عربستان در منامه دیدار کردند وزرای دفاع آمریکا و مصر رایزنی تلفنی کردند تعطیلی شنبه‌ها از چه‌زمانی اجرایی می‌شود؟ + جزئیات دادگاه فرزندان معاون اول سابق قوه قضاییه علنی است | برای انتشار محتویات دادگاه منع قانونی داریم مشاور امنیت ملی کاخ سفید به عربستان و اراضی اشغالی می‌رود
سرخط خبرها

اعلام عزای عمومی در سیستان و بلوچستان در روز شنبه (۱۸ فروردین ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۲۰۲۳۴
  • ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۸
اعلام عزای عمومی در سیستان و بلوچستان در روز شنبه (۱۸ فروردین ۱۴۰۳)
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و استاندار این استان به دنبال حادثه تروریستی در راسک و چابهار و شهادت جمعی از مدافعان امنیت فردا شنبه را عزای عمومی اعلام کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، در پیام مشترک آیت آلله مصطفی محامی و محمد کرمی، این جمله تاریخی امام خمینی (ره) آمده است: بریزید خون‌ها را؛ زندگی ما دوام پیدا می‌کند. بکُشید ما را؛ ملت ما بیدارتر می‌شود. ما از‎ ‎‌مرگ نمی‌ترسیم؛ و شما هم از مرگ ما صرفه ندارید.

در این پیام اعلام شد که بی‌شک شهادت هنر مردان خداست و نیرو‌های جان‌بر کف انقلاب اسلامی در راه پاسداری از امنیت و قطع دستان دشمنان خبیث، تا آخرین نفس از پای نخواهند نشست.

در متن این پیام آمده است: بار دیگر تروریست‌های کوردل و مزدوران رژیم جعلی صهیونیستی، جنایتی را علیه فرزندان عزیز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رقم زدند. شهادت جمعی از دلاورمردان این مرز و بوم در منطقه جنوب سیستان و بلوچستان، برگ دیگری بر سند مظلومیت نظام اسلامی افزود.

در این پیام آمده است: بی شک این اقدامات مذبوحانه حاکی از زبونی دشمنان پست و عجز و ذلت آنها در مقابله با عزم و اراده شکست ناپذیر ملت بزرگ ایران بوده و موید این است که بدخواهان این مردم، پیشرفت استان و وحدت مسلمانان شیعه و اهل سنت را برنمی‌تابند و منافع آنها در آشوب و ناامنی است، تا با سلب آرامش مردم به اهداف پلید خود دست یابند.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و استاندار این استان در پیام مشترک خود اعلام کردند: اینجانبان ضمن تبریک و تسلیت شهادت مظلومانه دلاورمردان عرصه حفظ امنیت در عملیات‌های تروریستی جنوب استان به محضر حضرت ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، خانواده‌های معظم شهدا، نیرو‌های جان بر کف نظامی، انتظامی، امنیتی و مردم شهید پرور استان و تاکید بر پیگیری کامل تا دستگیری و اعمال اشد مجازات برای عوامل این عملیات ناجوانمردانه تروریستی از سوی مراجع قانونی، روز شنبه را در استان عزای عمومی اعلام می‌نماییم و برای شهیدان والامقام، علو درجات؛ برای مجروحین، سلامتی و شفای عاجل و برای بازماندگان، صبر جمیل و اجر جزیل از درگاه خداوند متعال مسئلت داریم.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->