شاعر «سمرقند»: نمایشگاه، کتاب را به دست مخاطب خاص می‌رساند آرمین زارعی، خواننده جوان، بستری شد + علت بازیگر «بازی تاج و تخت» درگذشت + علت فوت عیادت وزیر ارشاد از «رضا رویگری» سریال «آکتور» از شبکه فرانسوی ـ آلمانی «آرته» سر در آورد! دورهمی هنرمندانه نسل جوان |  برپایی نمایشگاه نقاشی «پیرامون» در  گالری هنگام حضور در  جشنواره‌ها برای پیشرفت لازم است، ولی کافی نیست آواز پرنده‌های صبح (۲) صفحه نخست روزنامه‌های کشور - چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ آغاز رسمی فعالیت‌های حوزه نشر در حوزه هنری خراسان رضوی|۲۱ عنوان کتاب در حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان رونمایی می‌شود کتاب خوب یعنی تراول! گزارشی از نمایشگاه گروهی «به رنگ زیارت» در نگارخانه رضوان سریال جدید «رخنه» از امشب پخش می‌شود (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) فیم «اخت الرضا» همزمان با میلاد حضرت‌معصومه(س) به خانه‌ها می‌آید + زمان پخش زمان پخش و تکرار سریال «رخنه» در شبکه یک + اثری درباره نمایش توان علمی و دفاعی کشور کتاب عکس «مشهد در روزگار انقلاب» رونمایی شد
سرخط خبرها

کتاب «باید به کسی می‌گفتم که این‌جا بوده‌ام» نوشته علی معتمدی منتشر شد

  • کد خبر: ۲۱۹۵۹۶
  • ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۱
کتاب «باید به کسی می‌گفتم که این‌جا بوده‌ام» نوشته علی معتمدی منتشر شد
مجموعه‌جستار «باید به کسی می‌گفتم که این‌جا بوده‌ام» نوشته علی معتمدی از سوی نشر خوانه منتشر شد.

به گزارش شهرآرانیوز، مجموعه‌جستار «باید به کسی می‌گفتم که این‌جا بوده‌ام» نوشته علی معتمدی از سوی نشر خوانه به تازگی منتشر شده است.

در توضیح این کتاب آمده است: «باید به کسی می‌گفتم که این‌جا بوده‌ام مجموعه‌جستاری است در پنج بخش: نبودن، تنهایی، دیدن، خانه، و دوست داشتن – هر بخش نماینده‌ی مرحله‌ای است از زندگیِ نویسنده که سال‌های سال است از کشورش بیرون آمده و در نیویورکِ آمریکا زندگی می‌کند. جستارها مرحله‌به‌مرحله با زندگیِ او پیش می‌آیند: از روزهای پرذوق‌وشوقِ نخست تا زمانی که به بی‌خانمانیِ خودخواسته تن می‌دهد، از دوره‌ای که در آستانه‌ی محقق کردنِ رؤیای آمریکاییِ «هپی فِمیلیِ» است تا وقتی که درمی‌یابد آمدنِ خواهرش به غربت نه مایه‌ی تسلا که به معنای بریدنِ همیشگی از سرزمینِ مادری است.‏»

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->