پروژه فیبر نوری منازل و کسب کار استان قم با حضور رئیسی افتتاح شد بلوغ ایران در حوزه دانش و صنعت هسته‌ای رئیسی: افز‌ایش سرعت اینترنت در اولویت کار دولت قرار دارد | حتی برای کسانی که گیم انجام می‌دهند نباید حال‌گیری پیش بیاید + فیلم پایداری تمامی زیرساخت‌های ارتباطی مورد نیاز برگزاری انتخابات سناتور آمریکایی: اسرائیل به استاندارد‌های بشردوستانه پایبند باشد مقام حماس: اسرائیل از مذاکرات صلح به عنوان پوششی برای حمله به رفح استفاده می‌کند گروسی: نگران رزمایش هسته‌ای روسیه هستیم تماس تلفنی هنیه باالعامری | تقدیر حماس ازمقاومت عراق درحمایت ازغزه اتحادیه اروپا به ماموریت نظامی خود در مالی پایان می‌دهد درگیری خانواده‌های اسرای صهیونیست با نیروهای پلیس در تل آویو آمریکا:حمله به رفح را تایید نکرده‌ایم | ارسال بمب به اسرائیل را کوتاه مدت متوقف کرده ایم حمله رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی نوار غزه سه شهید و ۱۶ زخمی برجای گذاشت + فیلم (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) شهادت ۳ مبارز گردان‌های قدس در جنوب لبنان واکنش سوریه به حمله احتمالی اسرائیل به رفح ادعای مضحک وزیر دفاع آمریکا درباره ایران واکنش کرملین به اتهام دخالت روسیه در سوءقصد به جان زلنسکی شهادت و زخمی‌شدن چندین فلسطینی در حملات جدید رژیم صهیونیستی سازمان جهانی بهداشت: رفح را ترک نمی کنیم | اینجا سوخت فقط برای ۳ روز دیگر وجود دارد واکنش حماس به کشف یک گور دسته جمعی دیگر در بیمارستان الشفا غزه اوکراین از زندانیان به عنوان نیروی جنگی استفاده می‌کند
سرخط خبرها

رئیس جمهور: تسریع و تکریم مردم وظیفه همه مدیران کشور است

  • کد خبر: ۲۱۸۷۳۱
  • ۰۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۲
  • ۱
رئیس جمهور: تسریع و تکریم مردم وظیفه همه مدیران کشور است
رئیس‌جمهور گفت: تکریم مردم و کرامت انسانی در معطلی کار نیست، تکریم مردم در انداختن کار امروز به فردا نیست.

به گزارش شهرآرانیوز، آیت الله سید ابراهیم رییسی روز دوشنبه ۶ فروردین ماه ۱۴۰۳ در گردهمایی مدیران و کارگزاران دولت مردمی که در سالن اجلاس سران برگزار شد، گفت: باید نگاه تحولگرا داشته باشیم و از وضع موجود به وضع مطلوب حرکت کنیم. ما برای انجام خدمت باید به نیازهایی که امروز کشور دارد و به ظرفیت‌هایی که برای رفع نیازها وجود دارد، نگاه کنیم.

وی با طرح این سوال که آیا به میزان آنچه باید تلاش شده باید این تلاش مضاف شود؟ گفت: باید به آنچه در مقابل ما قرار گرفته و نمی‌خواهد کشور رشد کند، نگاه کنیم. آنها نمی‌خواهند کشور رشد کند و به قله برسد. با نگاه به این موارد باید بازنگاهی در خود و تلاش خود داشته باشیم؛ بنابراین این همان نگاه تحولی است، نگاه به وضع موجود و تلاش برای رسیدن به وضع مطلوب.

رئیس‌جمهور تاکید کرد: تکریم مردم و کرامت انسانی در معطلی کار نیست، تکریم مردم در انداختن کار امروز به فردا نیست، تسهیل و تسریع و تکریم امر مردم باید در سازمان های اداری صورت گیرد ، مردم باید از سازمان های اداری رضایت داشته باشند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۶
0
0
عدم شفاف سازی نطام اقتصادی ،که منجر به عدم کنترل آن و تورم می‌گردد از خصوصیات بارز نطام مقدس جمهوری اسلامی است که بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی جاری و ساری است درود بر رزمندگان اسلام سلام بر شهیدان
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->