کار شناسایی پهپاد ترکیه‌ای ‌‌در منطقه سقوط بالگرد با مشکل مواجه شد‌  اطلاعیه شماره ۴ ستاد ملی مدیریت شرایط اضطراری هلال‌احمر قاتل بی رحم پس از ۲۰ سال زندگی مخفیانه در سوئد بازداشت شد همراهی نکردن قشر متوسط جامعه با نهضت افزایش جمعیت متادون سالانه جان ۳ هزار نفر را می‌گیرد ریزش آوار ساختمان در حال تخریب + تصویر (۳۰ اردیبهشت) تمدید ساعات کاری دفاتر ازدواج به مناسبت میلاد حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) کشف ۱۴۰۰ گرم تریاک از معده یک قاچاقچی در بجستان (۳۰ اردیبهشت) سپاه مشهد و اصناف تامین برخی کالاهای ضروری سیل‌زدگان مشهد را برعهده گرفتند ادامه بارندگی و مه تا فرداشب در منطقه حادثه بالگرد رئیس‌جمهور بازداشت زن‌وشوهر کلاهبردار (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) بالگرد حامل ابراهیم رئیسی از چه نوعی بود؟ + تصویر بازدید از موزه‌های تاریخ طبیعی کشور تا سوم خرداد ماه رایگان است پهپاد‌های هلال احمر به محل حادثه بالگرد رئیس جمهور اعزام شدند شهرستان ورزقان کجاست و چقدر با تبریز فاصله دارد؟ منطقه جلفا کجاست؟ عواقب اجاره کارت‌های بانکی پلمب ۱۳ پاتوق خرده فروشان مواد افیونی در مشهد روزگار تلخ مرد مشهدی پس از ۵ ازدواج ناموفق پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (یکشنبه، ٣٠ اردیبهشت ١۴٠٣) | آغاز مجدد بارش باران و رعدوبرق از اواسط هفته
سرخط خبرها

خادمان سلامت در مشهد، آماده خدمت‌رسانی به زائران رضوی

  • کد خبر: ۲۱۸۲۸۷
  • ۰۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۸
خادمان سلامت در مشهد، آماده خدمت‌رسانی به زائران رضوی
جانشین ستاد سلامت نوروزی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تمرکز ویژه فعالیت‌های حوزه سلامت در ایام نوروز بر محدوده حرم مطهر رضوی بوده و بیمارستان‌ها و داروخانه‌های این اطراف روزانه مورد بازدید قرار می‌گیرند.

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر محمد یوسف رحمتی در جریان بازدید از قرارگاه عملیاتی ستاد خدمات سفر مشهد اظهار کرد: تمرکز ویژه فعالیت‌های حوزه سلامت در ایام نوروز بر محدوده حرم مطهر رضوی بوده و بیمارستان‌ها و داروخانه‌های این اطراف روزانه مورد بازدید قرار می‌گیرند.

وی گفت: این قرارگاه در خیابان امام رضا(ع) ۹ واقع شده ۱۲ کمیته ستاد خدمات سفر در ایام نوروز ۱۴۰۳ مستقر بوده و یکی از آنها کمیته بهداشت و سلامت است که مسئولیت آن با دانشگاه علوم پزشکی مشهد است.

دکتر رحمتی تصریح کرد: در برنامه‌های کمیته بهداشت و سلامت و خدماتی که در حوزه‌های بهداشت، درمان و دارو ارائه می‌شود تمرکز ویژه بر محدوده حرم مطهر رضوی بوده و بیمارستان‌ها و داروخانه‌های این اطراف روزانه مورد بازدید قرار می‌گیرند تا که زائران و مجاوران امام رضا(ع) در این ایام دچار مشکل نشوند.

جانشین ستاد سلامت نوروزی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه نمایندگان حوزه سلامت در قرارگاه‌های عملیاتی ستادهای خدمات سفر مشهد و خراسان رضوی مستقر هستند، خاطرنشان کرد: ستاد مشهد به‌صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارد و ستاد استان هم که در اداره کل راهداری و حمل نقل جاده‌ای استان واقع شده از ساعت ۸ تا ۲۳ روزهای کاری و تعطیل فعال است.

دکتر رحمتی اضافه کرد: اعضای کمیته بهداشت و سلامت قرارگاه‌های عملیاتی ستادهای خدمات سفر مشهد و خراسان رضوی در ایام نوروز ۱۴۰۳ همه‌روزه در خدمت زائران و مجاوران امام رضا(ع) و مهمانان نوروزی امام مهربانی‌ها هستند و پاسخگوی سوالات آنها در حوزه سلامت خواهند بود و اگر هم شکایتی در این حوزه به‌صورت حضوری یا تلفنی و پیامکی به ثبت رسید بلافاصله جهت پیگیری موضوع و برخورد با فرد متخلف اقدام لازم را صورت می‌دهند.

وی با ذکر این نکته که در این ایام نظارت‌های ویژه و مستمر در دستور کار اعضای ستاد سلامت نورورز دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار گرفته است، تاکید کرد: ما همواره معتقدیم بهترین ناظر خود مردم هستند و به همین جهت از زائران و مجاوران امام رضا(ع) می‌خواهیم که در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی تذکر لازم را به آن فرد بدهند تا مشکل به‌وجود آمده برطرف شود و یا با تلفن ۳ رقمی ۱۹۰ تماس گرفته و موضوع را به کارشناسان این حوزه جهت پیگیری و برخورد قانونی با فرد متخلف اعلام نمایند.

جانشین رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد در کمیته بهداشت، درمان و محیط زیست ستاد خدمات سفر خراسان رضوی در پایان گفت: در این ایام تلفن‌های ۰۵۱۳۱۴۴۹۹۰۸ و ۹ ستاد سلامت نوروزی دانشگاه علوم پزشکی مشهد هم پاسخگوی زائران و مجاوران امام رضا(ع) هستند، ضمن اینکه سامانه‌های پیامکی ۱۰۰۰۸۹۱۹۰ و ۳۰۰۰۲۱۹۱ هم جهت دریافت نظرات، شکایات، انتقادات و پیشنهادات مردم فعال است؛ همچنین زائران و مجاوران گرامی می‌توانند جهت اطلاع از مراکز بهداشتی و درمانی فعال در ایام تعطیلات نوروزی به آدرس اینترنتی safar.mums.ac.ir مراجعه نمایند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->