فرمانده سپاه عاشورا: سرنوشت بالگرد و مسافران آن را نمی‌توان تایید کرد اولین فیلم از نمای دوربین‌های هوایی از لاشه بالگرد رئیس جمهور کولیوند: آثاری از زنده بودن سرنشینان بالگرد مشاهده نشده است + فیلم محل بالگرد رئیس جمهور پیدا شد + عکس و فیلم چین: آماده ارائه هرگونه کمک به ایران هستیم منطقه طویل که پهپاد ترکیه شناسایی کرده کجاست؟ + جزئیات حمله پهپادی مقاومت عراق به اهداف حیاتی در بندر ایلات (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | جهان نگرانِ ایران واکنش رئیس مجلس ترکیه به سانحه بالگرد حامل رئیس جمهور تیم‌های اعزامی باید تا الان به مختصات اعلامی پهپاد ترکیه‌ای رسیده باشند اطلاعیه شماره ۵ ستاد ملی مدیریت شرایط اضطراری هلال‌احمر مختصات محل دقیق سانحه بالگرد حامل رئیس جمهور مشخص شد + فیلم و عکس درباره هلی‌کوپتر Bo۱۰۵ که پوتین برای کمک به عملیات تجسس به ایران فرستاد + جزئیات و عکس ۴۷ امدادگر و تجهیزات ویژه روسیه در راه تبریز + فیلم هلال احمر عراق: ۱۰ تیم‌ امداد و جستجو را برای کمک به ایران آماده کردیم کنعانی: کارگزاران دستگاه دیپلماسی برای سلامتی رئیس جمهور و همراهان ایشان دعا می‌کنند همراهان رئیس جمهور در هلی‌کوپتر چه کسانی بودند؟ + اسامی جزئیات جلسه پوتین با سفیر ایران درباره حادثه بالگرد رئیس‌جمهور | سلام من را به رهبر معظم انقلاب برسانید + فیلم بیانیه وزارت امور خارجه درباره حادثه بالگرد حامل رئیس جمهور منتشر شد تماس مراجع عظام تقلید با رئیس دفتر رئیس‌جمهور
سرخط خبرها

سردار قاآنی: جنگ مقاومتی صرفاً با سلاح و ابزار نیست

  • کد خبر: ۲۱۶۹۶۷
  • ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۱
سردار قاآنی: جنگ مقاومتی صرفاً با سلاح و ابزار نیست
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: جنگ مقاومتی صرفاً با سلاح و ابزار نیست و بایستی ریشه‌های عمیق اعتقادی و معنوی هم در آن باشد.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار اسماعیل قاآنی امروز سه‌شنبه در اولین روز ماه مبارک رمضان با حضور در سازمان صداوسیما با رئیس و مسئولین این سازمان دیدار و از عملکرد صداوسیما در پوشش اخبار طوفان الاقصی تقدیر کرد.

سردار قاآنی در این دیدار گفت: رژیم صهیونیستی یک ترس همیشگی از عملیات جوانان فلسطینی در ماه رمضان در کرانه باختری داشته است و بدیهی است که این ترس امسال به اوج رسیده است.

وی افزود: از ویژگی‌های عملیات طوفان الاقصی این بود که همه دنیا به‌صورت واقعی امتحان شدند.

فرمانده نیروی قدس سپاه با اشاره به روحیه رزمندگان فلسطینی گفت: پیام‌های رزمندگان فلسطینی در صحنه نبرد به مذاکره‌کنندگان حماس این است که؛ "ما مقاومت می‌کنیم شما محکم مذاکره کنید".

قاآنی ادامه داد: این رزمندگان با یک ویژگی‌های خاصی این میدان را اداره می‌کنند و توانایی خود را در حدی افزایش داده‌اند که آدم لذت می‌برد.

وی با تحسین طراحی و اجرای عملیات طوفان الاقصی اظهار داشت: جنگ مقاومتی صرفاً با سلاح و ابزار نیست و بایستی ریشه‌های عمیق اعتقادی و معنوی هم در آن باشد.

فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: یک‌سوم نیرو‌های شرکت‌کننده در این عملیات حافظ قرآن بودند و برخی از آنها مأموریت داشتند که پس از حمله به صهیونیست‌ها مقاومت کنند تا به شهادت برسند.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->