سرپرست استانداری آذربایجان شرقی منصوب شد کدام رئیس‌جمهورهای ایران در دوران ریاست خود، به شهادت رسیدند؟ | رئیسی دومین رئیس‌جمهور شهید ایران تصویر تلخی دیگر از هلیکوپتر سوخته شده رئیس جمهور +عکس سرلشکر باقری: نیرو‌های مسلح همچون گذشته در کنار دولت خواهند بود پیام تسلیت فرمانده کل سپاه پاسداران در پی شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه پیام تسلیت پادشاه و ولی‌عهد عربستان برای شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه پوتین: درگذشت رئیسی یک تراژدی بزرگ برای ملت ایران است پیام تسلیت آیت‌الله سیستانی درپی شهادت رئیس‌جمهور پیام تسلیت وزیر کشور در پی شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه | وحیدی: خادم‌الرضای ملت مسیر مردم‌داری را پرتلاش پیمود پژمانفر: حجت الاسلام رئیسی همواره صدای مردم را می‌شنید و آماده خدمت بود رئیس قوه قضائیه: آیت‌الله رئیسی به یک نیروی مورد وفاق در میان جریان‌های مختلف تبدیل شده بود علی باقری کنی کیست؟ + سوابق استاندار خراسان رضوی: رئیس جمهور ایران برخواسته از این خطه و خادم الرضا (ع) بود + ویدئو هویت تمام شهدای سانحه بالگرد حامل رئیس‌جمهور و هیئت همراه مشخص شد آیا پنج روز عزای عمومی درپی شهادت رئیس جمهور و هیئت همراهش، شامل تعطیلی می‌شود؟ پیام تسلیت استاندار خراسان رضوی در پی شهادت رئیس جمهوری  بهادری جهرمی: عزای عمومی خللی در امتحانات دانش‌آموزان ایجاد نخواهد کرد هیئت دولت سرپرست وزارت امور خارجه را مشخص کرد رهبر معظم انقلاب: رئیس جمهور جدید ظرف ۵۰ روز انتخاب شود | محمد مخبر در مقام مدیریت قوه‌ی مجریه
سرخط خبرها

حمله جدید آمریکا و انگلیس به غرب یمن

  • کد خبر: ۲۱۶۷۹۰
  • ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۷
حمله جدید آمریکا و انگلیس به غرب یمن
جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی حمله‌های جدیدی را علیه غرب یمن انجام دادند و بخش‌هایی از استان «الحدیده» را مورد هجوم قرار دادند.

به گزارش شهرآرانیوز، ائتلاف آمریکایی- انگلیسی در ادامه تعرض‌های خود به خاک یمن حمله‌های جدیدی را علیه این کشور به انجام رساند.

خبرنگار المیادین در یمن گزارش داد که جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی ۴ حمله جدید را به غرب یمن صورت داده‌اند. ائتلاف متجاوز آمریکایی- انگلیسی در این ۴ حمله منطقه «العرج» در منطقه «باجل» واقع در استان «الحدیده» در غرب یمن را بمباران کردند.

هنوز گزارشی در خصوص زیان‌های مالی و یا شهیدان و زخمی‌های احتمالی این حمله ائتلاف آمریکایی- انگلیسی به خاک یمن منتشر نشده است.

کمی پیش‌تر نیز منابع خبری گزارش دادند که جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی امروز منطقه رأس عیسی، واقع در الصلیف در شمال استان الحدیده را در سه نوبت هدف قرار داده‌اند.

گفتنی است یمن اعلام کرده که در راستای حمایت از مردم و مقاومت فلسطین اجازه نخواهد داد کشتی‌های صهیونیست یا کشتی‌هایی که مقصد آنها بندر‌های اراضی اشغالی است از دریای عرب و دریای سرخ عبور کنند و این کشتی‌ها را هدف قرار می‌دهد. ارتش یمن عملیات‌های موفقیت‌آمیزی را در این چارچوب به انجام رسانده و آسیب‌های اقتصادی فراوانی را به بندر‌های جنوبی اراضی اشغالی وارد آورده است. اما در مقابل ائتلاف آمریکایی- انگلیسی در حمایت آشکار از جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین در غزه، به بهانه حمایت از دریانوردی در دریای سرخ چندین بار اراضی یمن را مورد هجوم قرار داده است.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->