«حبيب هشتمين خورشيد»؛ اولين كتاب درباره شهيد رئيسی رونمايی شد فیلم‌های سینمایی تلویزیون برای نیمه خرداد؛ از «صنوبر» تا «پا به پای آفتاب» رقابت سریال «نوبت لیلی» در جشنواره‌ بریتانیا برگزیدگان جشنواره دانشجویی موسیقی نواحی معرفی شدند + اسامی پخش مستند «پدر، پسر، گلوله» از شبکه دو به مناسبت قیام ۱۵ خرداد پوستر فیلم سینمایی «عطرآلود» منتشر شد + عکس بازپخش اپیزودهایی از «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» در نیمه خرداد + زمان پخش فراخوان جایزه پژوهش سال سینما منتشر شد + جزئیات تلویزیون ریسکِ تغییر مجری مناظره‌ها را می‌پذیرد؟ او با تمام رهبران خاورمیانه فرق داشت | روایتی از گفتگو‌ی اوریانا فالاچی با امام خمینی (ره) «ماه پنهان» محمدرضا یکانی در مراحل پایانی تولید آموزش به نسل جدید در بستر یک فیلم تلویزیونی | گزارشی از اکران خصوصی «محله باصفا» یک جای خالی و چند علامت سؤال | درنگی بر دلایل ضعف آثار سینمایی و تلویزیونی با محوریت امام خمینی (ره) اکران فیلم‌های کوتاه برگزیده فیلم فجر در سینماهای هنر و تجربه ماهرشالا علی در دنباله جدید «دنیای ژوراسیک» جزئیاتی از ساخت فیلم تگزاس ۴ و ۵ و حضور پژمان جمشیدی
سرخط خبرها

کارگردان «جان ویک» در دنیای اکشن می‌ماند

  • کد خبر: ۲۱۶۲۶۶
  • ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۵
کارگردان «جان ویک» در دنیای اکشن می‌ماند
چاد استاهلسکی کارگردان «جان ویک»، قراردادی با کمپانی لاینزگیت برای ساخت فیلم‌های اکشن امضا کرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ چاد استاهلسکی کارگردان هر ۴ فیلم «جان ویک»، قرارداد تولید چند ساله با کمپانی لاینزگیت امضا کرده است.

بر مبنای این قرارداد همکاری موجود بین استاهلسکی و لاینزگیت گسترش می‌یابد و به بدلکاری که به کارگردان موفق اکشن بدل شد، اجازه می‌دهد تا بر ساخت فیلم‌های اکشن بیشتر تمرکز کند.

پیش از این هم اعلام شده بود استاهلسکی کنترل فرنچایز‌های «جان ویک» و «هایلندر» را برای لاینزگیت بر عهده خواهد داشت و فیلم بعدی که کارگردانی می‌کند، بازسازی «هایلندر» با بازی هنری کاویل است. «هایلندر» یا «کوه نشین» فیلمی است که سال ۱۹۸۶ با بازی شان کانری ساخته شد.

استاهلسکی گفت: لاینزگیت در طول دوران حرفه‌ای من به‌عنوان کارگردان، استودیوی خانگی من بوده و منطقی است که من کار تولید فیلم خود را با تیمی که سال‌ها شرکای فوق‌العاده‌ای بوده‌اند، ادامه دهم.

فیلم بعدی از دنیای «جان ویک» اسپین آف «بالرین» با بازی آنا د آرماس است که اعلام شد اکرانش سال ۲۰۲۵ خواهد بود. این فیلم قرار بود تابستان پیش رو اکران شود، اما قرار شد استاهلسکی با کارگردان آن لن وایزمن برای خلق سکانس‌های اکشن اضافی فیلم کار کنند.

منبع: خبرآنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->