کارنامه محیط زیستی شهید سید ابراهیم رییسی چند توصیه مهم برای خواب آرام شبانه هشدار سازمان هواشناسی درباره وقوع سیل در ۱۵ استان کشور (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) از بایدها و نبایدهای زالودرمانی چه می‎‌دانید؟ نرخ باروری و موالید در کشور روند کاهشی دارد اهدای اعضای ۱۴۷ بیمار مرگ مغزی در غرب خراسان امتحانات دانش آموزان تا پایان هفته لغو شد (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) فرونشست خودرو خاور در خیابان بابانظر مشهد+ تصویر (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳)‌ چرا خانواده‌ها با اهدای اعضای بیمار مرگ مغزی مخالفت می‌کنند؟ سوءاستفاده از پروفایل افراد چه مجازاتی دارد؟ علت علمی بارش‌های شدید بهار امسال در مشهد و کشور چه بود؟ بازنشر گفتگوی شهرآرانیوز با سیدمحمدتقی میرحافظ، معلم کلاس اول رئیس جمهور | آقای معلم! «سید ابراهیم» هم به دانش‌آموزان شهیدت اضافه شد کلاهبرداری میلیاردی با صدای زنانه اجتماع دانشگاهیان مشهد در پی شهادت آیت الله رئیسی برگزار شد + ویدئو (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | تصاویر جدید تلویزیون ترکیه از محل سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور ایران و هیئت همراه هلاکت شرورِ مسلح و شهادت مأموران پلیس تهران بزرگ + تصاویر شهدا و فیلم بحران ها را هوشمندانه مدیریت کنیم
سرخط خبرها

تداوم بارش باران و برف در مناطق سردسیر خراسان‌رضوی تا چهارشنبه (۲۳ اسفند١۴٠٢)

  • کد خبر: ۲۱۶۲۶۳
  • ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰
تداوم بارش باران و برف در مناطق سردسیر خراسان‌رضوی تا چهارشنبه (۲۳ اسفند١۴٠٢)
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان‌رضوی گفت: انتظار داریم کماکان شاهد فعالیت سامانه ناپایدار بارش در سطح استان تا صبح روز چهارشنبه باشیم.

زهرا آهنگرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز، در خصوص شرایط جوی خراسان‌رضوی اظهار کرد: انتظار داریم کماکان شاهد فعالیت سامانه ناپایدار بارش در سطح استان تا صبح روز چهارشنبه باشیم که طی این مدت بارش به شکل رگبار و رعدوبرق با احتمال بارش تگرگ در سطح استان خواهیم بود.

وی افزود: از بعدازظهر دوشنبه و طی روز سه‌شنبه شاهد تقویت بارش‌ها در سطح استان خواهیم بود. طی این مدت برای برخی از مناطق استان آبگرفتگی، روان‌آب و سیلاب پیش‌بینی می‌شود. همچنین وزش باد در سطح استان گاهی شدید خواهد بود. تشکیل مه و کاهش دید در اوخر شب و اوایل صبح دور انتظار نیست.

شایان ذکر است که از اواخر روز دوشنبه تا صبح چهارشنبه کاهش دما به ویژه در نواحی شمالی، مرکزی رخ خواهد داد. این امر سبب می‌شود بارش‌ها برای روز دوشنبه و سه‌شنبه به شکل باران و برف و در نواحی سردسیر به شکل برف باشد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان‌رضوی با اشاره به اینکه در ٢۴ ساعت گذشته نوسانات دمایی در مشهد بین ٨ و ١٧ درجه ثبت شده است، ادامه داد: امروز دمای هوای این کلانشهر در گرم‌ترین ساعات به ١٣ درجه و در سردترین ساعات به ٧ درجه خواهد رسید. میزان بارش در این کلانشهر تا ساعت ٩ صبح ٢.۶ دهم میلی‌متر ثبت شده است.

طی شبانه‌روز گذشته، جوین با ٢ درجه و سرخس با ۶ درجه به ترتیب گرم‌ترین و سردترین شهرستان‌های استان بوده‌اند. بیشترین سرعت وزش باد از داورزن با ١٠٨ کیلومتر و سبزوار ٩٧ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است. بیشترین میزان بارش فریمان با ١٣ میلی‌متر، سرخس ١١.١ دهم میلی‌متر و تربت حیدریه ١٠.٧ دهم میلی‌متر ثبت کرده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->