مجری ویژه‌برنامه فوتبالی «یورو ۲۰۲۴» معرفی شد + زمان پخش فردایی در راه است «برمودا» پرمخاطب‌ترین برنامه گفتگومحور تلویزیون «شناور» اکران آنلاین می‌شود گفتگو با کارگردان و نویسنده نمایش «عاشقستان» | عاشقانه‌ای آرام در یک جغرافیای معنوی رسمی‌شدن خط غیررسمی! شاهنامه را باید به زبان آدم‌های امروز بیان کرد کارگردان «مسافری از گانورا»: اکران آنلاین چرخه مالی را بالا می‌برد | امیدوارم «مسافری از گانورا ۲» را پر قدرت‌تر بسازم آغاز پویش «هیس، هیچی نیس!» برای نوجوانان + جزئیات کنسرت «پرده پنهان» روی صحنه می‌رود + جزئیات معرفی کتاب | «راه واژه‌ها»؛ کتابی برای آشنایی نوجوانان و جوانان با مباحث عرفانی برگزاری نشست نقد و بررسی کتاب «گنجشک در اتاق ریکاوری» در مشهد «مل بروکس» یکی از ۴ چهره خاص سینمای جهان شد امضای تفاهم‌نامه همکاری بین اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان‌رضوی و مرکز اسناد و کتابخانه ملی منطقه شرق کشور کتاب «جشنواره کن» منتشر شد واکنش «نوید محمدزاده» به شباهتش با مردی قاجاری + عکس
سرخط خبرها

فیلم سینمایی «آدم برفی» اکبر عبدی در آی فیلم + زمان پخش

  • کد خبر: ۲۱۵۹۰۴
  • ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۸
فیلم سینمایی «آدم برفی» اکبر عبدی در آی فیلم + زمان پخش
فیلم سینمایی «آدم برفی» محصول ۱۳۷۳ حوزه هنری در ژانر کمدی به نویسندگی و کارگردانی داود میرباقری در سال ۱۳۷۳ ساخته شد.

به گزارش شهرآرانیوز، فیلم سینمایی «آدم برفی» ساخته داود میرباقری امشب پنجشنبه هفدهم اسفند روانه آنتن شبکه جهانی آی‌فیلم دو می‌شود.

فیلم سینمایی «آدم برفی» محصول ۱۳۷۳ حوزه هنری در ژانر کمدی به نویسندگی و کارگردانی داود میرباقری در سال ۱۳۷۳ ساخته شد. این فیلم به مدت ۳ سال توقیف و در سال ۱۳۷۶ اکران شد و پرفروش‌ترین فیلم سال شد. سه سال بعد از سیزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر که آدم‌برفی در آن توقیف شده بود، این فیلم در ایران به اکران عمومی رسید. فیلم در ترکیه فیلمبرداری شده و اکبر عبدی در نقش زن ظاهر شده که حمله تندروها را به دنبال داشت.

اکبر عبدی، آزیتا حاجیان، داریوش ارجمند، پرویز پرستویی، محمدرضا شریفی‌نیا، سیروس گرجستانی، شهره سلطانی و محمدولی احمدلو در این فیلم ایفای نقش می کنند.

خلاصه داستان فیلم آدم برفی را باید این‌طور بیان کرد: عباس که در استانبول، ۴ بار با اسامی و چهره‌های مختلف از طریق دلالان تقاضای ویزا کرده و پولش به هدر رفته است، با جوانی به نام جواد آشنا می‌شود که خود را نسبت به مشکلات عباس، علاقه‌مند نشان می‌دهد. از طریق جواد، عباس با رئیس ایرانی او، اِسی آشنا می‌شود که در یک هتل، برای کاسبی خود که نوعی کلاهبرداری است، اتاقی را اشغال کرده و با صاحب هتل که چرچیل نام دارد، همدست است. به پیشنهاد اسی که خود را دوستدار هم‌وطنان معرفی می‌کند، عباس تبدیل به زنی به نام درنا می‌شود تا با مردی آمریکایی ازدواج کند و پس از رفتن به آمریکا و دریافت کارت سبز، از او جدا شود.

عباس به زنی ایرانی و مطلقه به نام دنیا – که شوهرش با زنی دیگر به آمریکا رفته و او به‌ناچار در هتل چرچیل به‌عنوان مستخدم مشغول به کار است – دل می‌بندد و از رفتن به آمریکا صرف‌نظر می‌کند. در این بین، عباس پس از پرداخت چند قسط دلالی اسی، درمی‌یابد او و جواد، کلاهبردارانی بیش نیستند.

چرچیل که به دنیا، مستخدم هتل، نظر دارد او را مورد آزار قرار می‌دهد و دنیا با خوردن قرص، قصد خودکشی می‌کند، اما در بیمارستان، با کمک عباس و دوستانش نجات می‌یابد. با نقشه جدید اسی که از دلبستگی عباس به دنیا باخبر شده و مایل است آن دو به ایران برگردند، عباس در لباس درنا، به‌ظاهر کشته می‌شود و به‌جای او عباس که خود را برادر دوقلوی درنا جا زده، قرار می‌گیرد. آن دو با بازگشت به ایران، زندگی تازه‌ای را آغاز خواهند کرد.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->